Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית Check Engine ורצועת טיימינג ב-RAV4


kastro
שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

מזווית ראיה קצת שונה וכמובן מקריאה בחומר טכני רלוונטי החלטתי להוסיף כמה פרטים:

1.מבנה הממיר הקטליטי הוא פשוט מאוד ואינו מצריך אחזקה שוטפת (ככה תיכננו אותו).

2.אורך חיים ממוצע של הממיר הוא בין 80000-160000 קילומטר במידה ונשמרו מספר כללים בסיסים.

2.1 אין להשתמש בתוספי דלק,שמן.

2.2 יש לשמור על מערכת הדלק וההצתה במצב תקין לפי הוראות היצרן.

2.3 במידה והמנוע 'אוכל' שמן במידה מוגזמת זה פוגע באורך החיים ותפקוד הממיר.

2.4 כמובן גם סגנון הנהיגה.

 

אל תחליף את הממיר לפני שנבדקו שאר המערכות,חיישנים.

אני ממליץ לך לבדוק את העניין במוסך אחר או מי שמתמחה במערכות דלק.

 

מרק

אשמח מאד לבדוק את זה במוסך אחר (הוא חייב להיות מורשה טויוטה בגלל המחשב, לא?)

ומי מתמחה במערכות דלק באזור המרכז שמחזיק במחשב שכזה?

 

אגב, בלי שום קשר לממיר, לגבי חגורת טימינג, בדקתי את הנושא, לא קיימת חגורה שכזאת ברכב הנ"ל , יש רק שרשרת מיוחדת שאין צורך להחליפה. סתם לידע באופן כללי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם מעניין אותך להיכנס לזה בעצמך, להיות מסוגל לקרוא נתונים, לקרוא קודי תקלה, ולאפס את המחשב, אז בשרשור ששמתי את הקישור אליו מקודם יש קישור לקניית כבל OBDII .

 

אם אתה נהנה מההתעסקות הזו כמוני, אז כדאי לך לחשוב על זה, וזה גם יצא זול יותר מכניסה למוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ברכב אכן מנוע V התקלה שנרשמה היא אותה תקלה.

 

פשוט BANK1 זהו למנוע V ה"בלוק" הימני, וBANK2 הוא הבלוק השמאלי.

זה אומר שהתקלה לא נובעת מתקלה מכנית/ניהול מנוע כמו כמות דלק, בבלוק אחד מהשניים, אלא בעייה סימטרית, שמחזירה את המחשבה למקור שהבעיה בממיר הקטליטי, או בעית תדלוק.

בכל מקרה התקלה איננה מתייחסת לחיישן חמצן קדמי. לא!

 

בקשר לקוד תקלה אימובילייזר , יש להתעלם ממנה כל עוד לא היתה בעיה להניע את הרכב.

ברכבים רבים נכנס קוד תקלה זו לזכרון על אף שבפועל אין בעיה. יש לכך הסבר ,לא אכנס אליו כאן, פשוט תתעלם על עוד אין בעיה להניע, וזה לא אמור להחמיר,ממש לא.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, מאחר וספסוף יש קצת אקשן-טויוטה בפורום (ולא רק בעיות צרפתיות, לה מרד אלור :evil:), אז בדקתי באוטודאטא את שני הקודים שלך והם באמת קשורים לממיר הקטליטי.

התרגום החופשי של התקלה אומר שהאפקטיביות של הממיר נמצאת מתחת לסף -> הממיר לא מתפקד.

מה זה "בנק 1" ו "בנק 2" אני לא יודע. אולי שני תאים בתוך הממיר?

הפתרון באוטודאטא לתקלות האלה הוא לבדוק ממיר קטליטי, חיווט ו h02s 2. את השלישי בחבורה גם אני לא הבנתי... אולי זה איזשהו חיישן? איציק?

בדקתי גם בטויוטה EPC ולא מצאתי שום דבר...

מאחר ומדובר בטויוטה, אני הייתי הולך על אופציית החיווט. תסתכל מתחת לרכב אם אתה רואה חוטי חשמל רופפים או מנותקים (מטיולי השטח...)

לרוץ ולהחליף ממיר לא הייתי עושה.

דווח תוצאות...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

מזווית ראיה קצת שונה וכמובן מקריאה בחומר טכני רלוונטי החלטתי להוסיף כמה פרטים:

1.מבנה הממיר הקטליטי הוא פשוט מאוד ואינו מצריך אחזקה שוטפת (ככה תיכננו אותו).

2.אורך חיים ממוצע של הממיר הוא בין 80000-160000 קילומטר במידה ונשמרו מספר כללים בסיסים.

2.1 אין להשתמש בתוספי דלק,שמן.

2.2 יש לשמור על מערכת הדלק וההצתה במצב תקין לפי הוראות היצרן.

2.3 במידה והמנוע 'אוכל' שמן במידה מוגזמת זה פוגע באורך החיים ותפקוד הממיר.

2.4 כמובן גם סגנון הנהיגה.

 

מרק

שאלה קצת לא קשורה אבל באותו עניין

בהרבה מקרים הומלץ בפורום לשים תוסף 44k במערכת הדלק או בתוספים שונים אחרים, לפי מה שאתה טוען תוסף זה יכול לגרום לנזק בממיר, מישהו יכול להסביר?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עדכון מהבוקר (אחרי טיפול רגיל שעשיתי)

לאחר שהלטתי לבדוק את הנושא אתמול ולא להכניס את הרכב לטיפול בממיר חזרתי הבוקר לטיפול שגרתי.

שוב שאלתי לגבי הממיר את הבחון הכללי של טויוטה ונאמר לי בפורש. אין בכוונתם לחקור את הבעיה, ברגע שהם מקבלים שגיאה שמצביעה לכיוון הממיר, הם מחויבים להחליפו.

שאלתי את הבוחן, מה יקרה אם אחרי שהשקיעה 6000 ש"ח על ממיר חדש וחודש אחרי שוב תופיעה השגיאה האם מישהו יחזיר לי את כספי, ונאמר לי שבמקרה כזה נמשיך לחפש את מקור הבעיה.

בקיצור החיים שלהם קלים הרבה יותר ממה שחשחבתי, לא חוקרים יותר מדי. המחשב קובע מה לעשות.

עוד נאמר לי, שכל בעיה אחרת הקשורה למנוע בהקיפין שתצוץ מחר או בעוד חצי שנה, כל עוד אין להם מושג במדויוק מה התקלה, תמיד יאמר לי שבמידה והם לא מחליפים את הממיר, אז אין הם יכולים לפתור את הבעיה. בקיצור סיפור מהת.......

עוד משהו קטן שהטריף אותי, בזמן הטיפול השגרתי נאמר לי שהרצועה של המנוע הקשורה להאלנטרנטור סדוקה, ובאמת הראו לי אותה שאכן היא סדוקה, וביקשו מחיר של 700 ש"ח לפני עבודה !!!!!

מה קרה, העולם נפל על הראש ???? 700 ש"ח לפקי..... רצועה?!

טלפון קטן שבררתי עם חבר והזמנתי דרכו רצועה חלופית שעלתה כולל מע"מ 98 ש"ח. ואני יודע שאין כמו מקורי אבל פי 7 במחיר????!!!!

 

בקיצור, כבד מאד כלכלית ללכת למוסך ראשי.

 

אני עדיין אחרי טיפול עם חישן או ממיר קטלטי דפוק ורצועה סדוקה שצריך להחליף שאם הייתי מבצע את הטיפול כמו שהיבואן דורש הטיפול היה עולה בסביבות 8500 ש"ח.

 

חג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוכן בבקשה לזחול מתחת לאוטו ולבדוק את החוטים?

קצת תתלכלך, אבל יש לי הרגשה שבכסף שתחסוך על הממיר תוכל לקנות יופי של חליפה ב"סגל" אחרי שתראה שכולה יש בעייה במגעים. תחושת בטן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קצת לא קשורה אבל באותו עניין

בהרבה מקרים הומלץ בפורום לשים תוסף 44k במערכת הדלק או בתוספים שונים אחרים, לפי מה שאתה טוען תוסף זה יכול לגרום לנזק בממיר, מישהו יכול להסביר?

אני מסתמך על ספר האחזקה של VW GOLF והיצרן במפורש מציין לא להשתמש בתוספים.

בקשר ל-K44 קראתי את הדיון יש כאלה שגורסים ששימוש ב-K44 זה טוב ויש כאלה ההיפך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוכן בבקשה לזחול מתחת לאוטו ולבדוק את החוטים?

קצת תתלכלך, אבל יש לי הרגשה שבכסף שתחסוך על הממיר תוכל לקנות יופי של חליפה ב"סגל" אחרי שתראה שכולה יש בעייה במגעים. תחושת בטן.

 

איתמר.

תאמין לי שהיום שהרכב היה על הליפט, ביקשתי להתסכל ולא ראיתי שום דבר חוטים שלא מחוברים כמו שצריך. תאמין לי. קראתי הבוקר מה שכתבת ואמרתי שאני חייב לבדוק את זה.

 

תודה בכל אופן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...