Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט טמפרה 93 1600 קרבוקטור.

 

בין פילטר האויר לקרבורטור, ישנו צינור פלסטיק שמחובר משני צדדיו בצינורות גומי גמישים.

מבחוץ הוא סתם נראה כמו צינור בפסטיק אב מבפנים יש לו צורה של קונוס.

 

מישהו יודע לאיזה כיוון הוא צריך לפנות? האם החלק הצר לכיוון הקרבורטור או פילטר האויר?

פורסם

האם יכול להיות שאותה יחידה בין הפילטר לקרבורטור אמורה "לקלקל" את זרימת האויר כדי להקטין את הלחץ באגזוז?

 

אולי כדאי לי להסיר אותה ולהחליף לאגזוז כזה שיאפשר מעבר טוב יותר של גזי פליטה?

פורסם

בטמפרה יש מהקרבורטור צינור שהולך לקידמת הרכב ומתחבר לפיטר אוויר ומהפילטר מתחבר צינור מצד ימין שיונק אוויר קר מהאיזור הימיני בתא המנוע המרוחק מהחום .

אם יש קולנוס בתוך הצינור אני לא ממז זוכר אבל לדעתי אפשר לוותר עליו במידה והוא מפריע .

ובקשר לאגזוז - זה ממש הזוי מה שכתבת ! אין צורך בשום שינוי באגזוז ושום דבר ביניקה לא בא להקל על הפליטה .

JDM :twisted:

פורסם
ובקשר לאגזוז - זה ממש הזוי מה שכתבת ! אין צורך בשום שינוי באגזוז ושום דבר ביניקה לא בא להקל על הפליטה .

וואי איזה לחץ! הבנאדם שואל שאלה ובאים לאכול אותו חיי.

 

הכוונה שלי היא לצינור האויר בין הפילטר לקרבורטור- (לאחר שהאויר עבר סינון). לא לברז משאפשר יניקה של אויר חם או קר.

×
×
  • תוכן חדש...