Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה אני יכול להשיג בקליות אחוריות שקופות לפיז'ו 206 רגילה?

סליחה שאני מתערב לך בחיים, אבל אני חייב להמליץ לך,

לפנק את עצמך במשהו שיתרום לך באמת לחיים ולא רק יתן פוזה...

בידידות, דביר :)

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
איפה אני יכול להשיג בקליות אחוריות שקופות לפיז'ו 206 רגילה?

 

שלום לך, אתה יכול לקנות את הפנסים בכל סדנת שיפורים או אצל מתקיני מערכות...

זה לא משנה איזה 206 יש לך, לכולם פנסים זהים!

צלצל לכל סדנה ותשאל כמה עולים אצלם פנסים ל206 ואז תחליט איפה יותר זול. כך אני עשיתי

http://www.pbase.com/image/15499686

פורסם
איפה אני יכול להשיג בקליות אחוריות שקופות לפיז'ו 206 רגילה?

סליחה שאני מתערב לך בחיים, אבל אני חייב להמליץ לך,

לפנק את עצמך במשהו שיתרום לך באמת לחיים ולא רק יתן פוזה...

בידידות, דביר :)

 

לפי דעתי זה לא פוזה, זה פשוט יפה נטו

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם
איפה אני יכול להשיג בקליות אחוריות שקופות לפיז'ו 206 רגילה?

סליחה שאני מתערב לך בחיים, אבל אני חייב להמליץ לך,

לפנק את עצמך במשהו שיתרום לך באמת לחיים ולא רק יתן פוזה...

בידידות, דביר :)

 

לפי דעתי זה לא פוזה, זה פשוט יפה נטו

 

:mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...