Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני מסיט את השירשור מהנושא המקורי, אבל אני לא יכול להתאפק.

תשמע, בוא נאמר שלהונדה זה עוד יפה (באמת, נראה טוב.)

 

אבל למה אצלך ? זה פשוט לא נראה טוב על הרכב, לא יותר פשוט לקנות איביזה 3 דלתות במקום זה ? זה נראה רע.

אבל השאלה שהכי מציקה לי ואני לא מבין עד היום למה מישהו עושה את זה.

למה לאזעזל אתם מחליקים את החלק האחורי של האיביזה?! אתם הורסים את כל המראה שלה!

שוב אני מתנצל שאני קצת סוטה מהנושא אבל פשוט פעם ראשונה שאני יכול לשאול מישהו למה הוא עשה את זה בלי לראות אותו "טס" על כביש עירוני ב-80 ושומע מוזיקה בפול ווליום.

 

לצורך השוואה:

8.jpg

HPIM16762.JPG

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
סליחה שאני מסיט את השירשור מהנושא המקורי, אבל אני לא יכול להתאפק.

תשמע, בוא נאמר שלהונדה זה עוד יפה (באמת, נראה טוב.)

 

אבל למה אצלך ? זה פשוט לא נראה טוב על הרכב, לא יותר פשוט לקנות איביזה 3 דלתות במקום זה ? זה נראה רע.

אבל השאלה שהכי מציקה לי ואני לא מבין עד היום למה מישהו עושה את זה.

למה לאזעזל אתם מחליקים את החלק האחורי של האיביזה?! אתם הורסים את כל המראה שלה!

שוב אני מתנצל שאני קצת סוטה מהנושא אבל פשוט פעם ראשונה שאני יכול לשאול מישהו למה הוא עשה את זה בלי לראות אותו "טס" על כביש עירוני ב-80 ושומע מוזיקה בפול ווליום.

 

לצורך השוואה:

מאותה סיבה שמישהו צובע את האוטו בצבע ירוק זוהר ומישהו חושב שזה מגעיל. אתה מוכן לקבל את העובדה שלאנשים שונים יש טעם שונה? לדעתך המקור ניראה יותר טוב ולדעתי ככה היא ניראית יותר טוב.

ראיתי איביזות עם באגאז' מוחלק וג'אנט גדול ויפה ולדעתי זה ניראה יותר טוב. כרדע יש לי פנסים מושחרים מאחורה ולדעתי זה ממש משלים א תהמראה (בתמונה הזאת הם לא מושחרים...).

ואם תפגוש אותי בעיר סביר להניח שאתה תעקוף אותי כי אני נוסע ממש לאט בעיר. אני אוהב להנות מהמוזיקה שאני שומע ולא למהר לשום מקום. בטח ובטח לא לתת לשום שוטר עוד סיבה לעצור אותי...

פורסם

שלא תחשוב שהשוואתי אותך לאלו המוזכרים בהודעה הקודמת, אני פשוט לא יכול לשאול אף פעם אף אחד מהם כי הם חושבים שיש להם פורמלה 1 לפחות.

ד"א, יותר סביר שאתה תעקוף אותי בעיר, הא, וגם מחוץ לעיר, הדלק רצח לי את ההנאות מהרכב ואני נוסע ממש ממש ממש ל-א-ט.

 

לא רק העיניין של המקוריות משחק פה, גם הקטע שזה פשוט הורס את הצורה שלה, היא ניראת כמו קוביה עגלגלתית (מהמילה עגול) עוד יותר.

לא ענית לי לגבי הדלתות האחוריות, לא היה יותר פשוט לקנות 3 דלתות ?

איך אתה פותח אותן ? גם לך יש את המנגנון המגנטי הזה שפותח אותן ? במידה ולא זה עיניין בטיחותי.

 

ועכשיו באמת, בנינו, זה שווה את כל ההתעסקות הזאת בלהוריד ליקויים, לעבור טסט (או מה שזה לא היה) להחזיר את הליקויים, לשלם את הקנס, לדאוג לעיניין המשפט, לנסוע לאט בעיר כדי שהשוטרים לא יחפשו אותך ?

נכון שאתה אוהב את זה, אבל אין מה לעשות, זה לא חוקי בארץ.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
שלא תחשוב שהשוואתי אותך לאלו המוזכרים בהודעה הקודמת, אני פשוט לא יכול לשאול אף פעם אף אחד מהם כי הם חושבים שיש להם פורמלה 1 לפחות.

ד"א, יותר סביר שאתה תעקוף אותי בעיר, הא, וגם מחוץ לעיר, הדלק רצח לי את ההנאות מהרכב ואני נוסע ממש ממש ממש ל-א-ט.

 

לא רק העיניין של המקוריות משחק פה, גם הקטע שזה פשוט הורס את הצורה שלה, היא ניראת כמו קוביה עגלגלתית (מהמילה עגול) עוד יותר.

לא ענית לי לגבי הדלתות האחוריות, לא היה יותר פשוט לקנות 3 דלתות ?

איך אתה פותח אותן ? גם לך יש את המנגנון המגנטי הזה שפותח אותן ? במידה ולא זה עיניין בטיחותי.

 

ועכשיו באמת, בנינו, זה שווה את כל ההתעסקות הזאת בלהוריד ליקויים, לעבור טסט (או מה שזה לא היה) להחזיר את הליקויים, לשלם את הקנס, לדאוג לעיניין המשפט, לנסוע לאט בעיר כדי שהשוטרים לא יחפשו אותך ?

נכון שאתה אוהב את זה, אבל אין מה לעשות, זה לא חוקי בארץ.

אין לי את המנגנון פתיחת דלתות...אצלי הן לא נפתחות מבחוץ...ובקשר ל3 דלתות...זה האוטו הראשון שהוא בעצם אוטו פרטי שלי שקניתי מהכסף שלי. איביזה שנת 1996...חיכיתי הרבה זמן (אני בן 20 וחצי בקרוב) ומרוב שהתלהבתי לקחתי את האוטו הראשון שמצאתי. כניראה באמת היה עדיף לקנות קופה אבל ככה היא יותר יחודית ולפעמים אני רואה מהחלון אנשים עוברים ופתאום מתחילים לחפש ידית מאחורה ולגעת. לא שאני אוהב את העובדה שנוגעים לי באוטו. ביגלל זה 99 אחוז מהזמן הוא מכוסה...קניתי אותה ב15 אלף. המחירון 17400. השקעתי עוד 10. במנוע, פחחות כל האוטו, צבע חדש ועוד כל השטויות שאמרתי מקודם. פשוט מאוד מיהרתי עם הקניה...

להגיד את האמת זה לא שווה את זה. בחור אחד שרצה גם לעשות אני המלצתי לו שלא יעשה כי זה ממש בלאגאן. בדיוק ביגלל הקטע הזה אני עצרתי כאן ולא משפר יותר את הרכב. ובעוד שנה כשיהיה לי קצת כסף אני רוצה להחליף לאופנוע כי את החלום שלי (רכב משופר ) להגשים בארץ אני לא אוכל אז לפחות נהנה מאופנוע..

זה די סיוט למען האמת. אני לא יוצא מחיפה עם האוטו ביגלל שמחוץ לעיר יש הרבה בוחני רכב. אני נוסע ורוב הזמן מחפש ניידות. אני נוסע בדרך כלל ברחובות קטנים ולא בצירים מרכזים שאני יודע שיש לפעמים ניידות בצד שעוצרות רכבים. ועוד 7 חודשים טסט שכרגע אני עוד לא בטוח מה אני עושה איתו. חשבתי להדביק את הידית עם איזה מגנט בטסט כדי שלא ישימו לב להחלקה.

מה שמפתיע אותי זה איך כל המכוניות המשופרות עוברות את הטסטים האלה. אני פותח לוח פוקוס לפעמים ונדהם כמה מכוניות עם קיטים ושיפורים יש בארץ. לא יתכן שכולם עוברים בקומבינה...

פורסם

תודה על התגובה, אבל תודה גדולה יותר על הכנות שלך.

אין לי הרבה מה לומר מלבד השורה האחרונה, כל המדינה הזאת כמעט קומבינה, תיהיה בטוח ש-99% עוברים טסט בקומבינה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

דרך אגב, ההחלקה של הבאגאז' זה משהו שאני לא המצאתי לבד. קיבלתי השראה מהתמונות האלה בחו"ל:

http://tuningandsound.free.fr/vosvoitures_ibiza_carriere.html

 

http://www.tuningworld.com/ver_reportaje.php?lang=en&id=24

 

http://www.tuningworld.com/ver_vuestros.php?lang=en&id=30

 

http://www.tuningworld.com/ver_vuestros.php?lang=en&id=57

×
×
  • תוכן חדש...