Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבי רדיו באוניברסיטת ת"א


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בכלל ממליץ ללכת על רדיוטייפ יד שניה, עולה בזול וימכר בזול, אף גנב לא יפרוץ שום רכב בשביל רדיוטייפ ב100 שקל.

 

הרדיודיסק שלי בתיקון, עד שהוא ישוב לקחתי לאבא שלי את הרדיוטייפ שלו JVC 4X40W. ומצידי שיגנב בעוד אני כותב פה.

 

הוא גם פועל וגם עולה בזול. מה רע?

 

רק חבל שזה רדיוטייפ ולא רדיודיסק. כי באמת התאהבתי בו! (הרדיודיסק הקודם שלי היה 4X55W לשם השוואה).

 

פשוט, מבוטח ואבן ירדה מהלב כל עוד הוא באוטו ולא רדיודיסק אחר.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני בכלל ממליץ ללכת על רדיוטייפ יד שניה, עולה בזול וימכר בזול, אף גנב לא יפרוץ שום רכב בשביל רדיוטייפ ב100 שקל.

 

יוסי.

ובהמשך לרעיון החדשני והמהפכני אני מציע לך אייל למכור את הפולו 16V ולהחליפה בלאדה.

אף אחד לא יגנוב את האוטו הזה גם אם תשאיר את המפתחות בפנים כשהאוטו עם מנוע עובד.

שלא תגיד שבקארספורום לא פותרים בעיות!

פורסם

זה לא היה פתרון, סתם העלתי את הנקודה שהחלפתי לרדיוטייפ :)

 

רוצה פתרון לרדיודיסקים? תבטחו אותם! זה מה שאני עושה!

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לכל אלו שבאוניברסיטת ת"א:

נא להתלונן בפני האחראים על החניון (אחוזות החוף?!) ובפני האחראים על הבטחון באוניברסיטה (יושבים ליד מדעים מדוייקים).

בקשו מתחנת המשטרה/משא"ז הממוקמת בסמוך (קרוב למרכז למרשם) לעשות שם סיבוב כל פעם שהם נכנסים ויוצאים מהתחנה. נוכחות של מוקיון זקן עם מדים ו"כחולים" עובדים עושה פלאים.

ותשיגו לעצמכם כבר אישור כניסה עם הרכב לתוך הקמפוס (:lol: ).

נראה שאתה מכיר את האוניברסיטה, אז אתה צריך לדעת מה שממוקם ליד, ושהם מפתרלים גם בתוך החניונים, וזה בדיוק מה שהביא אותי למסקנה שהסדרנים קשורים לעניין.

הסדרנים "מסמנים" את הרכב, מחכים שהרכב המפתרל ייכנס לחניון וברגע שהוא יוצא נותנים "אור ירוק". כך לגנב יש כ 15 דקות להכנס בידיים ריקות ולצאת עם מערכת מבלי שאף אחד יראה אותו.

פורסם
זה לא היה פתרון, סתם העלתי את הנקודה שהחלפתי לרדיוטייפ :)

 

רוצה פתרון לרדיודיסקים? תבטחו אותם! זה מה שאני עושה!

 

 

יוסי.

 

את הרדיודיסק החדש כבר ביטחתי אבל מה אני אעשה עם הקונסולה המרכזית שמלאה בשריטות מברג?

 

ממש דיכאון... :?

פורסם
ובהמשך לרעיון החדשני והמהפכני אני מציע לך אייל למכור את הפולו 16V ולהחליפה בלאדה.

אף אחד לא יגנוב את האוטו הזה גם אם תשאיר את המפתחות בפנים כשהאוטו עם מנוע עובד.

שלא תגיד שבקארספורום לא פותרים בעיות!

מה הקשר בין מחט ל....

 

באותו עניין:

אני מכיר מישהו שניסה ככה להיפטר מדייהו רייסר , האוטו חנה פתוח ליד הבית שבוע ימים עם המפתחות בפנים עד שהוא התייאש.

 

ולעניינינו, הגעתי למסקנה שהרעיון הכי טוב הוא לסיים את התואר !

אני אעבוד על זה בשנה הקרובה :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אגב עוד דבר מוכר : בחניונים שפותחים את התא מטען השומר "מדווח" לחבר על הממצאים...זה הולך ככה :

שומע...יש בו (פה) מגבר משהו בצצה....חבל לך על הסמן....תיקח זה ג'י פי אל (JBL)

 

אז הפתרון שלי לזה זה.....שאני נכנס לחניון אני פשוט מציג תעודת לוחם (אפילו שהיא פגת תוקף...הם לא שמים לב) ואז לא פותחים את התא מטען אלא נכנסים חופשי

פורסם
אני בכלל ממליץ ללכת על רדיוטייפ יד שניה, עולה בזול וימכר בזול, אף גנב לא יפרוץ שום רכב בשביל רדיוטייפ ב100 שקל.
אני איתך, רק שלרדיוטייפ שלי מחובר צ'נג'ר.

הלילות נינוחים יותר (לך תשיג חלון לשירוקו2 כאן בארץ...)

No worries 8)

פורסם

בחניונים באוניברסיטה לא פותחים תא מטען.

תחנו בחניון שקרוב לספרייה יותר , אין שם סדרנים והרכבים ליד הכביש הראשי - מחיר - עוד שקל ליום.

אם אתם מתעקשים על החניון הבעייתי יותר , תמיד יש בו מקום קרוב לשער או מאחורי בנין כיתות , אלא אם אתם מגיעים ב11-12 ( למרות שגם אז לרוב יש ... מניסיון ).

 

ולמקיוסי.

אתה נוסע עם רדיוטייפ וסבבה לך , אבל זו פשרה מטומטמת

 

זה כמו אם יבקשו המלצה למסעדה , אני אגיד ( לדוגמא ) קולומבוס בפיתוח ואתה תגיד , אבל רגע , אפשר לאכול גם בנאפיס בחולון - משתיהם תצא מלא.

 

( ואת הפנינה התרבותית הזו כבר הפגנת ).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יא אללה אנשים אמרתי את זה בצחוק, הרדיוטייפ אצלי הוא באופן זמני בלבד, תאמינו לי שאני מבין אתכם! גם לי יש מערכת ועוד בסובארו לאונה מסכנה ופריצה! לי אין אזעקה ויש לכל פורץ עולל בן יומו מפתח מאסטר שלה!

 

אני גם אקנה בקרוב רדיודיסק של פיוניר, איך קוראים להם ברחוב? "אלה עם הדולפינים" אז תאמינו לי שאני גם בין המודאגים.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
יא אללה אנשים אמרתי את זה בצחוק, הרדיוטייפ אצלי הוא באופן זמני בלבד, תאמינו לי שאני מבין אתכם! גם לי יש מערכת ועוד בסובארו לאונה מסכנה ופריצה! לי אין אזעקה ויש לכל פורץ עולל בן יומו מפתח מאסטר שלה!

 

אני גם אקנה בקרוב רדיודיסק של פיוניר, איך קוראים להם ברחוב? "אלה עם הדולפינים" אז תאמינו לי שאני גם בין המודאגים.

 

 

יוסי.

לא מומלץ

אם תשמע עופר לוי בפיוניר "דולפינים" הדולפינים יטביעו את עצמם מרוב דיכאון

אז תישאר תצוגה ריקה

 

ליביו, אני לא ממליץ לך לחנות בחניון שקרוב לבניין כיתות (הנדסה)

אנשים חונים שם צפוף צפוף ,בשנה א' למדתי את הלקח כאשר נפתחה עליי דלת של ג'יפ והשאירה צלקת עד היום, שלא לדבר על שפשופים קטנים בפגושים ונקודות מרגיזות של פתיחת דלתות עליך.

 

אני חונה בבית המגנט בין שני העצים , גם צל וגם אף אחד לא יחנה לידי.

מי שתופס לי את המקום חבל לו על הזמן :evil:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא מומלץ

אם תשמע עופר לוי בפיוניר "דולפינים" הדולפינים יטביעו את עצמם מרוב דיכאון

אז תישאר תצוגה ריקה

 

ליביו, אני לא ממליץ לך לחנות בחניון שקרוב לבניין כיתות (הנדסה)

אנשים חונים שם צפוף צפוף ,בשנה א' למדתי את הלקח כאשר נפתחה עליי דלת של ג'יפ והשאירה צלקת עד היום, שלא לדבר על שפשופים קטנים בפגושים ונקודות מרגיזות של פתיחת דלתות עליך.

 

אני חונה בבית המגנט בין שני העצים , גם צל וגם אף אחד לא יחנה לידי.

מי שתופס לי את המקום חבל לו על הזמן :evil:

ענק!!!:-P:lol: :lol: :snipersmi:beerchug:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
לא מומלץ

אם תשמע עופר לוי בפיוניר "דולפינים" הדולפינים יטביעו את עצמם מרוב דיכאון

אז תישאר תצוגה ריקה

 

ליביו, אני לא ממליץ לך לחנות בחניון שקרוב לבניין כיתות (הנדסה)

אנשים חונים שם צפוף צפוף ,בשנה א' למדתי את הלקח כאשר נפתחה עליי דלת של ג'יפ והשאירה צלקת עד היום, שלא לדבר על שפשופים קטנים בפגושים ונקודות מרגיזות של פתיחת דלתות עליך.

 

אני חונה בבית המגנט בין שני העצים , גם צל וגם אף אחד לא יחנה לידי.

מי שתופס לי את המקום חבל לו על הזמן :evil:

אתה מוכן להסביר לי בבקשה איך בדיוק מגיעים לחנייה שלך שם? :lol:

פורסם
אחלה הכללות יש לך "בני מיעוטים" בוא תגדיר את זה...

 

לפי מה הגעת לזה, אם הוא עובד כשומר הוא עובד וחי על כספו ובטח שלא יקרא לחבריו במקום עבודתו לפרוץ ולהרום, תחשוב על זה.

אני מבטיח לך שאי אפשר לכלכל משפחה על כסף משמירה של חניון, בטח לא כשהם עובדים במשמרות של כ6 שעות.

תתעורר. היום מ3 אלף שקל אתה לא יכול לכלכל אפילו את עצמך בלבד.

תמיד צריך הכנסה נוספת.


×
×
  • תוכן חדש...