Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אתה אומר בעצם שאני הייתי צריך שיהיה לי 3 פיוזים לכבלים של ה+ (אחד לראשי ועוד אחד לכל אחד מה8G) ?

אתה אומר שהבעיה יכולה להיות בכבלים של ה+?זה היה ככה כבר כמעט 3 חודשים ולא הייתה שום בעיה עד עכשיו...

אני לא יודע איפה קראת שאמרתי שהבעייה בכבל. אני אמרתי במפורש שנראה שהבעייה היא במגברים,

אבל שכעיקרון גם צריך שלושה פיוזים.

וזה לא בל יעבור, אבל זה חשוב ומומלץ.

 

בכל אופן, תנסה לחבר רק את אחד המגברים, תסתכל איפה שהפיצול של הרימוט ותחבר לפני

הפיצול את אחד המגברים, ואת אותו המגבר גם ישירות ל4G, לראות אם הוא יעבוד.

תעשה את אותו התהליך גם במגבר השני לראות האם זה אחד המגברים או שניהם

ואם זה שניהם יש לך בעייה ואתה צריך לפנות לטכנאי.

Race Smart

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב בדקתי את כל החיבורים והם בסדר וגם כל הפיוזים.

בנוסף המגברים נשלחו לבדיקה ונמצאו תקינים...עכשיו השאלה שלי האם יכול להיות שהבעיה בכלל במצבר עצמו?

החנות שקניתי ממנה אמרה לי לאחר הבדיקה שהבעיה כנראה בפלוס במצבר ושהוא לא נותן מספיק כוח למגבר כדי שיפעל ולכן הוא נכנס לפרוטקשין...האם זה הגיוני?

פורסם

גם הבנאדם מהחנות אמר לבדוק עם אבומטר ובדקתי...וגיליתי שמגיע כשהאוטו מונע 13 וולט למגברים וכשלא מונע 11.2 ככה.

לפי מה שהבנתי ממנו זה לא הכי תקין שיש אבל עם 13 וולט הם אמורים לעבוד מצוין.

למישהו יש עוד עצות כי גם אני וגם הוא לא יודעים מה הבעיה...תודה

פורסם

תנסה להוציא את כל החיבורים של הרמקולים מהמגברים ותפעיל את המגברים "ערומים" רק כבל מתח,מינוס,ורמוט, ואז תראה אם המגברים נכנסים להגנה בעזרת הנורית האדומה אם היא נידלקת.

אם המגברים עובדים ונדלקים משמה יש בעיה בחיבורי הרמקולים למגבר ופה תתחיל לבדוק רמקול רמקול עד שתראה תקלה.

אם המגברים מתנתקים אז יש לך בוודאי בעיות חשמל ברכב או משהו במתח החשמלי מפריע או ב-פלוס או במערכת החשמל של הרכב.

 

תנסה זאת ועדכן אותנו.......

 

תומר.

פורסם

כבר ניסיתי להפעיל בלי הרמקולים ועדיין זה נכנס לפרוטקשין...ומבחינת חשמל בדקתי היום ומגיע 13 וולט למגבר כשהאוטו מונע מה שאומר שמספיק מתח חשמלי מגיע כדי שהמגברים יעבדו.

פורסם

יום שישי כבר קבעתי עם מישהו שאני הולך אליו וננסה לפתור את הבעיה ביחד...אני מכיר אותו ומאמין שנפתור את הבעיה.

יום שישי אני יעדכן מה קרה.

תודה לכולם על העזרה

פורסם

ראשית, הנה לינק לספר ההדרכה של המגברים...

 

http://www.lanzar.com/manuals/HTG214-224-234-244-254-264-414-424-434.pdf

 

ע"פ ספר ההדרכה יש לבדוק את הבאים:

 

האם אין קצר בחיבורי הרמקולים (תנתק אותם מהמגבר ותפעיל אותו...)

תבדוק שהווליום במערכת הוא על מינימום (תנסה גם לנתק את הRCA)

 

אם שני אילו לא עוזרים, תנתק את הרמקולים, תעשה ריסט למגבר, ואם הנורית עדיין נדלקת סימן שיש תקלה במגבר.

פורסם

הכל נבדק לפי החוברת של המגברים

1)ניתקתי את כל הרמקולים ועדיין נכנס לפרוטקשין

2)באותה הזדמנות גם ניתקתי את הRCA ועדיין לא עבד וגם ניסיתי כשהווליום מאוד נמוך וגם לא עבד

3)וגם לקחתי את המגברים לתיקון והם נמצאו תקינים

פורסם

במעבדה הצליחו להדליק אותם ?

עם מי קבעת בשישי אם יותר לי לשאול ?...או שאנחנו לא מכירים

 

הייתי מנסה הפעלה עם מינוס ופלוס...בלי רמווט...תגשר חוט מהפלוס לרמווט

ואם עדיין יש פרוטקשן בזמן שהרכב מונע והפלוק מראה 13 וולט...זה מוביל לדבר אחד - הבעיה שלך במינוס.....תנסה למשוך כבל מינוס ארוך (ככה סתם בחוץ....אפילו כבל התנעה של רכב...) מהמצב למינוס של המגבר ולראות אם הבעיה נפתרת....

×
×
  • תוכן חדש...