Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמפה, ליפט מכאני - אינפורמציה להכנה...


22Fast4U
שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

כרגע כחייל משוחרר יש לי מלא זמן ואני מחפש על מה לבזבז אותו,

 

אני וחברי אוהבים להתעסק עם הרכב ואת רוב הטיפולים והאחזקות שניתן לעשות ברכב אנו עושים בעצמנו,

 

בכל מקרה, אני מעוניין לבנות בבית את הדבר הבא:

 

050723_235831-10652_H3.jpg

 

 

 

050723_235910-10656_H3-2.jpg

 

 

 

עכשיו השאלות הנשאלות הם,

 

-איזה ברזל אני צריך להשתמש בשביל לבנות את הקורות (רוחב, אורך, גובה)?, כל זה בשביל שהוא יוכל להחזיק עומס של 3 טון.

 

-איך קוראים לדבר הזה באנגלית, כך שאוכל לחפש אנפורמציה ברשת ואף תוכניות לבניה.

 

 

 

את החומרים אין בעיה להשיג והכלים כבר ברשותי (רתכת ושאר הכלים...).

 

 

 

תודה מראש לכל מי שיכול לעזור לי בנושא......

Power Is Nothing Without Control

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא בעיון!!

הצילום מראה מתקן לא בטיחותי ומסוכן!

אני לא הייתי נשכב תחת רכב שעומד על זה...

יש רמפות מקצועיות הן ארוכות יותר ושני המסלולים קשורים בינהם

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטיחות זה בראש ובראשונה אצלי, בכל מקרה אני מתכוון להשים בלוק או משהו כזה מתחת לאוטו.

הרמפה בתמונה מחזיקה האמר, אני מאמין שהדבר הזה שוקל לפחות 3 טון...

Power Is Nothing Without Control

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמ]ה בתמונה אינה רמפה לעבודה על רכב אלא רמפת תצוגה למהלך מיתלים...בגלל זה היא גם נמצאת רק תחת גלגל אחד

 

רמפות שכאלו לעבודה על רכב צריכות

א.להיות קשורות בינהם ע"י מוט כלשהו (קח בחשבון שצריך לעשות את זה בצורה כזאת שיהיה ניתן לפרק כדי לאחסן בנוח וגם שיהיה ניתן לשנות את הרוחב בהתאם לרכב

ב.למעלה צריך להיות מעכה בגובה של כ30 ס"מ שמונע נפילה של הרכב לצדדים....או לאחורה - לצד שבוא אין ירידה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות - זה חאפר , לא בעל מקצוע.

רגע, חאפר זה לא (בעל) מקצוע ? :p

 

;-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא הייתי נכנס מתחת לאוטו אם הוא היה על אחת הרמפות האלו.

אני גם לא בטוח שעם הרכב שלי הייתי בכלל עולה על רמפה כזו, שס"מ אחד יותר מידי ואתה פשוט נופל עם הרכב...

דרך התמונות לא ניתן להבחין בטיב ועובי המוצר,

על פניו ניראה כי חלק מהרמפות מחוברת עם ברגים\ מסמרות וכניראה מתקפלים... לא הייתי הולך על מוצר

כזה.

 

למה שפשוט לא תעבוד על בוקים? קנה לך ג'ק טוב שירים את האוטו בזריזות, ואז מקם תחתיו בוקים בגובה הרצוי.

 

לי בחצר יש רמפה ניידת ממתכת שמשמשת להורדה של מיני מחפרון (בובקט)

ואני חושב שזה בגדול מה שאתה כיוונת אליו

הגובה המקסימלי שלה כחצי מטר- אבל! (יש אבל רציני!)

כל צד ברמפה שוקל הרבה יותר ממשקל שאדם יכול להרים, דרושים שניים להזיז כל חלק.

החלקים מחוברים בניהם עם שני מוטות שאין לי ספק שגם משקלם רב משל כל הרמפות שראינו בשירשור זה. (הרמפה שלי יחסית ארוכה כ 2 מטר שיפוע)

 

בקיצור אם אתה באמת רוצה להרים את האוטו ברמפה כזו, לגובה אפקטיבי - זה מצריך בניה מאסיבית

ודורש ידע מקצועי והרבה חומרי גלם, בנוסף רמפה כזו תופסת לא מעט מקום גם אם היא קצרה.

ולכן אם אין ברשותך את כל אלו אני מציע לרדת מהסיפור.

יש הרבה דברים יותר נחמדים לעשות אם יש זמן... (למשל אוסטרליה!)

 

מברוק על השיחרור!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות, אני לוקח את העיניין מאוד ברצינות ובכל זאת מתכוון לבנות אחד כזה, יש לי גם חבר שסיים את שירותו הצבאי עם ניסיון של שנתיים וחצי בתור מסגר - הוא הולך לעזור לי הרבה בכל הנוגע לברזל ולמידות העומס המתאפשרות...

Power Is Nothing Without Control

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות, אני לוקח את העיניין מאוד ברצינות ובכל זאת מתכוון לבנות אחד כזה, יש לי גם חבר שסיים את שירותו הצבאי עם ניסיון של שנתיים וחצי בתור מסגר - הוא הולך לעזור לי הרבה בכל הנוגע לברזל ולמידות העומס המתאפשרות...
חבר, ג'ק הידראולי מסוג "עגלה" עולה 99 ש"ח. בוקים עולים 50 ש"ח כל אחד, הם מיתכוונים לכל גובה שתרצה (במיגבלות שלהם), עומדים בתקנים וכו'...

שווה לך בשביל 300 ש"ח לסכן את החיים שלך?!

 

אחחח, מה שהחופש הזה עושה לילדים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

redbaron, תשמור את הגישה שלך לעצמך

זה לא העיניין של כסף, הכיף שלי זה לעשות דברים לבד ולא בפשטות ללכת ולקנות מ"אוטו דיפו",

הרעיון שאני באתי איתו לעומת מה שאתה מציע הרבה יותר מהיר ונראה לי גם יותר בטיחותי, במראית העיין הבוקים לא נראים לי הכי יצבים כאילו ממש חסרה רק רוח שתגרום להם למעוד.

Power Is Nothing Without Control

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...