Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מסוג פיג'ו 306.

ברכב אין "הכנה" לפנסי ערפל.

האם התקנה של פנסים מסוג זה אפשרית?

והאם מבחינה חוקית שינוי מסוג זה מתקבל?

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

החוק מחייב אותך להתקין אותם :

 

(מתוך הזכרון לא בטוח במליון אחוז) שגובהם אינו עולה על גובה הפנסים הראשיים, ויש גם איזה סעיף לא יותר מ25 סנטימטר מהרצפה נדמה לי....(אבל זה פוסל את הGTI שיש לה פנס ערפל בתוך הפנס הראשי...תיכף עמית יאמת)

 

ומיתוג נפרד...זהו בערך

פורסם

מבחינת התקנה, כיצד ניתן להתקין אותם?

מלבד ללכת למוסך שיבצע את כל העבודה?

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אפשר להחליף פגוש לזה של ה306ים שבהן באו פנסים הערפל במקור, וכך זה גם יראה מקורי.

(306XT וגרסאות הספורט)

 

כל התקנה אחרת חאפרית, ולא משנה איפה, תיראה רע ולא תהיה חוקית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אסור להשתמש בפנסי ערפל אלא בראות לקויה בלבד!!

 

שינוש בשגרה = קנס!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

חיבור לצמת התאורה המקורית +העברת מתג לפנים האוטו

 

יש אולי איפשהו פנסי ערפל מקוריים ללאנסר ?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

חיבור יעשה בצורה הבאה (מופנה לליטל אבל מי שרוצה גם יכול ללמוד - אני מרשה :D)

 

קונים מתג קטן ומסכן, שעולה חמש שקל, או לחילופין קונים מתג שמתאים למיקום מקורי כלשהו ברכב אשר מיועד להתקנה (לדוגמא יש רכבים כמו פלוץ גגן שיש שם פאנל כפתורי דמה, אז כונים נגיד עוד מתג של מפשיר אדים...ומשנים את הציור) עכשיו החיבור מתבצע בצורה הבאה :

 

לוקחים פלוס ממקור כלשהוא באיזור הפאנל של האוטו (אפשר מהמתח של המזגן, אפשר מהמתח של המערכת סטריאו (עלול ליצור רעשים במערכת...לא תמיד אצלי זה לא יצר..) מהדיבורית אם יש...וקיצור הבנת :D את המתח מכניסים למתג, וממנו מוציאים חוט דק (0.5\0.75 יספיק לצורך העיניין,) לתא המנוע, כמובן שעדיף לשים פיוז (בערך מעט יותר גבוה מהצריכה של הריליי שעליו נסביר מיד) לפני המתג ובכך להגן על המתג והחוט,....שהגענו עם החוט לתא המנוע בעצם יצרנו בתא המנוע חוט שיש לנו השליטה לתת בו חיים או להמית בו הזרם, את החוט הזה נחבר לריליי (ריליי : יחידה בעלת 4\5 חיבורים, שכאשר מכניסים לה מתח בצד אחד, ומינוס בצד שני, היא סוגורת מעגל בין שני הקטבים הנותרים) לריליי הנ"ל ניתן מתח ישיר מהפלוס של המצבר, (כמובן שבטרם הגעתו לריליי נשים על אותו חוט, פיוז שערכו כערך גבוה במעט מסכום הצריכה של האלמנטים...במקרה שלנו פנסי ערפל-הערך המשותף כמובן) החוט משם ימשיך בצורה סלולה היטב תוך הצמדות לצמות מקוריות של היצרן, והתרחקות מגורמי חום וסיכון, כגון : פינות חדות, מקומות עם תזוזה וכו', לפנס ערפל א' שאותו חיברנו מבעוד מועד, וקיבענו הוא לפגוש בצורה יציבה תוך התחשבות באסטטיקה בסיסית של הרכב, משם פיצול בחוט המתח שלנו יוביל לפנס ערפל ב' שגם הוא קובע...את המינוס של פנסי הערפל ניתן עם בורג למרכב הרכב, או נעזר בבורג קיים (נפתח מעט נקבע ונסגור)

 

מה נוצר לנו : המתג שבאוטו מעביר את המתח לפי החלטה שלנו לריליי, הריליי בעת קבלת המתח נותן "גשר" בין שני הקטבים שלו...שבמקרה שלנו זה אומר שהוא שולח זרם חי ישר לפנסי הערפל שידלקו...

 

עכשיו כל שנותר הוא לחכות ללילה, לעמוד במקום חשוך ולכוון את פנסי הערפל שיעירו ל10 מטר הקרובים למכונית עם כיוון ברור ומוחשי לרצפה הקרובה עם מעט זווית (ממש מעט) לכיוון צידי הרכב....

 

בכל בעיה הסתבכות או אי הבנה, ניתן לפנות אלי ואם צריך אני אוסיף סרטוט (באחת מתוכנות הסרטוט המתקדמות סטייל אוטו קאד, פריהאנד - או צייר :D

 

עתיד

פורסם

עתיד בקשה מיוחדת לאלו שלא הבינו,

 

אתה יכול לאייר את זה באוטוקאד מעניין אותי איך זה יוצא:lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן אני יכול לאייר לך קאפה באוטוקאד :D

 

מה אני אדריכל ?

אני יכול לעשות לך את זה בצייר ואם תבוא עלי רוח ההשקעה אני אעשה לך את זה בפרי האנד...אבל על תבנה על זה :D

פורסם

ולתוספת, את זרם ההפעלה למתג הממפעיל ממסר יש לחבר אל אורות החנייה של הרכב כך שהפעלת פנסי ערפל קדמיים תתאפשר רק כשאורות הרכב דולקים כדי למנוע הפעלה מקרית ביום.

חשוב שתהיה גם נורת בקורת הנדלקת עם פנסי הערפל. הסבר מעמיק ומצוין בקישור:

www.jeepolog.com/jp_archive/jplg_stories_foglights.htm

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

דווקא לא הייתי מחבר לנורות החניה, לפעמים זה מצתלם יפה אורות ערפל לבד, :D

 

אבל זה אני......נורת ביקרות זה אכן חשוב...ומי שיקנה כפתור יעודי כמו של מפשיר אדים, יהיה לו בפנים גם נורה שמשתלבת לא רע בכל העסק....

 

מתוך שעמום - עשיתי ציור באחת התוכנות היותר מתוחכמות שקיימות בשוק,

מי שעדיין לא ברור לו ולא יצליח להבין בשאלה שתיים, אני ממליץ לו לשים את ממונו בכיסו של חשמלאי וזהו

אורות ערפל.JPG

פורסם
הרמן אני יכול לאייר לך קאפה באוטוקאד :D

 

מה אני אדריכל ?

אני יכול לעשות לך את זה בצייר ואם תבוא עלי רוח ההשקעה אני אעשה לך את זה בפרי האנד...אבל על תבנה על זה :D

תשמע אתה הצעת בהודעה מעליי

 

אני רק רציתי לראות את הביצוע...:-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני יודע שהתקנת פנסי ערפל ברכב שאין לו זה אסור מבחינת החוק ויכולים להוריד מהכביש על זה.

השאלה היא :

נניח אני כן מתקין פנסי עראפל על רכב שאין לו אבל לא מחבר אותם,סתאם ליופי בלי חשמל, האם זה חוקי?

×
×
  • תוכן חדש...