Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

חבר מחפש רכב ספורט אמיתי בסביבות ה300K.

האופציות שהוא חשב:

1)הונדה S2000

2)מיצובישי איוו 8

3)סובארו אימפרזה STI

4)אודי TT

 

 

הרבה זמן הוא היה בטוח שS2000 זה הרכב בשבילו,אך שנסענו לראות אותה הוא גילה שזה רק שני מקומות,מה שהוריד אותה כמעט מהפרק,ומעלה את צמד היפניות החמות.

 

בקיצור,הדרישות הם:

1)ספורטיוי כמה שיותר

2)כוח

3)נוח לטיפה יותר משני אנשים

 

מה אתם הייתם קונים?,ואם יש רכב שלא חשבתי עליו ,אתם מוזמנים....:wink:

 

בתודה מראש

לירון

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תבדוק בהינומה כמה עולה ה 350Z :)

 

אממ איבו ואימברזה כמובן צריכות לככב בתקציב הזה , במיוחד אם הוא צריך 4 מקומות +...

 

רק כח הוא מחפש ? למשל משהו מדגמי במוו או מרצדס יד שניה לא יתאים לו?

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

תאמין לי אם היה לי את הסכום בכיסי, אז לא הייתי חושב פעמיים....רק הונדה s2000!!

 

אבל מיכיוון שאתה מתנגד אז הבחירה הטבעית היא כמובן הevo 8.

 

 

יוגב 205

פורסם

היום היינו בהינומה מוטורס,ולא היה סימן ל350Z.

 

בנוגע לבמו ומרצדס,על איזה דגמים חשבת?

חשבתי אולי על הZ4 או Z3,אם הם נכנסות בתקציב לא יודע,ועד כמה הם ספורטיויות אני גם לא יודע.:roll:

 

 

בשביל זה יש פורום לא?:wink:

תאמין לי אם היה לי את הסכום בכיסי, אז לא הייתי חושב פעמיים....רק הונדה s2000!!

 

אבל מיכיוון שאתה מתנגד אז הבחירה הטבעית היא כמובן הevo 8.

 

 

יוגב 205

זה בדיוק מה שאני אמרתי,אבל תחשוב בהיגיון,נניח ואתה רוצה לרדת לאילת עם חברים, או אפילו סתם לצאת לבילוי, אתה יכול לקחת איתך רק אחד.

קצת מוריד מהכיף לדעתי:roll: .

פורסם

איוו ואימפרזה הן אכן האופציות המתאימות ביותר בתקציב זה. מבין שתיהן הבנתי מכמה אנשים בעלי ניסיון שהאיוו פשוט יותר מרשימה (לצערי נהגתי רק על ה-STI DCCD ולא על האיוו).

 

שים לב שעלויות האחזקה גבוהות באופן היסטרי.

 

Z4 היא דו מושבית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
bmw 330ci :-)

מסכים 1000%

אני לא יכול לחשוב על רכב שיותר מהנה לנהיגה ממנה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
איוו ואימפרזה הן אכן האופציות המתאימות ביותר בתקציב זה. מבין שתיהן הבנתי מכמה אנשים בעלי ניסיון שהאיוו פשוט יותר מרשימה (לצערי נהגתי רק על ה-STI DCCD ולא על האיוו).

 

שים לב שעלויות האחזקה גבוהות באופן היסטרי.

 

Z4 היא דו מושבית.

 

רוני

אבל העניין שמיבינהם הוא מעדיף סובארו,לא יודע למה,הוא לא אוהב מיצובישי.

עליות אחזקה: תלוי גם כמה הרגל שלך כבדה:lol: .

 

היום התעניינו לגבי הSTI DCCD ומאד התרשמנו.

רכב בהחלט מדהים לכל הדעות,שבר לי כמה דעות קדומות עליו:roll: .

 

לגביי ה330: עד כמה היא ספורטיוית לעומת המתמודדות שלה?

פורסם
היום היינו בהינומה מוטורס,ולא היה סימן ל350Z.

 

בנוגע לבמו ומרצדס,על איזה דגמים חשבת?

חשבתי אולי על הZ4 או Z3,אם הם נכנסות בתקציב לא יודע,ועד כמה הם ספורטיויות אני גם לא יודע.:roll:

 

 

בשביל זה יש פורום לא?:wink:

לא צריך להיות סימן :-P רק צריך להזמין...

 

בכל מקרה לא דיברתי על Z3 , חבל על ההשקעה במודל גבוה, אין תמורה מספקת לכסף

והאוטו יותר קטן מ S2000.

 

Z4 לא תיכנס לתקציב כיד ראשונה , המחיר הבסיסי של המנוע 2.5 ליטר עם 190 כח סוס

 

366 אלף שקל , אז כיד שניה תיכנס, אבל לא בדיוק התמורה לכסף שהוא מחפש!

 

330 קופה קברילוט מה שבא לו , כמו שנכתב מעליי,

יכולה לספק לו שפע של הנאה מהנהיגה ומהכח

250 סוסים אטמוספיירים כמובן :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

גם הסובארו מצוינת, ובנוגע לעלויות אחזקה - כן, זה תלוי באמת כמה הרגל שלך כבדה. אם היא לא כבדה עלויות התחזוקה גבוהות באופן היסטרי, אם היא כן כבדה, עלויות האחזקה גבוהות כמו מכור לסמים שקיבל מנה אחרי חודש גמילה.

 

בנוגע ל-330 - היא מאוד ספורטיבית ביחס למתמודדות שלה, חבל רק שהן לא ה-STI וה-EVO... חדשה תעלה הרבה יותר, ומשומשת - בהצלחה במציאת ידנית...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

3)סובארו אימפרזה STI = אחת ויחידה.

 

וישאר לבחור הרבה עודף, אם הוא ממש מכור לעניין בכסף שישאר לו הוא יוכל לשפר אותה ולהפוך אותה למפלצת.

פורסם
זה בדיוק מה שאני אמרתי,אבל תחשוב בהיגיון,נניח ואתה רוצה לרדת לאילת עם חברים, או אפילו סתם לצאת לבילוי, אתה יכול לקחת איתך רק אחד.

קצת מוריד מהכיף לדעתי:roll: .

ואם אתה עם חברה לבד?:)
פורסם

אם חבר שלך יקנה את ההונדה S2000 תדאג שילך, לא ל-1, אפילו 2-3 קורסי נהיגה מתקדמים

 

למה האוטו מאוד מאוד לא סלחן, ורוב הנהגים בארץ לא ינצלו מה שיש לאוטו להציע מבלי שיהיה לו שאסי

ד"א זה למה שאין כמעט S2000 יד שניה, כולם מושבתות (באמת, אני לא צוחק).

ב.מ.וו 330 קבריולט, ידנית, אחלה אוטו, נסעתי על אחת, רעש אלוהי ממש!


×
×
  • תוכן חדש...