Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה כללית קצרה:קיקים פוגעים במנוע לאורך זמן?


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הילוך שלישי (לצורך העניין),

 

קלאץ',

 

ניוטרל,

 

עזיבה של הקלאץ',

 

לחיצה על דוושת הדלק,

 

קלאץ',

 

הילוך שני (בהתאמה),

 

עזיבה של הקלאץ'.

 

ככה עושים דאבל קלאץ' !

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קלאץ' אתם מכירים , לא ?

 

דאבל , בטח יצא לכם במק'דונלנס או משהו. כפול.

 

 

חברו ביחד (לא עם קטשופ , אלא עם מיונז) - וזה דאבל קלאץ'.

שמר, איל עאליקה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר נפתח עוד דיון מיני רבים על דאבל קלאץ' וקיקים, כמה כבר "פתיחה" פוגעת ברכב (ידני)? אני מדבר על פול גז בעמידה בראשון וזריקת קלאץ'.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דופק את הגיר,את הגלגלי שיניים שלו ובעצם...what not .לא בריא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר נפתח עוד דיון מיני רבים על דאבל קלאץ' וקיקים, כמה כבר "פתיחה" פוגעת ברכב (ידני)? אני מדבר על פול גז בעמידה בראשון וזריקת קלאץ'.
מידת הפגיעה משמעותית ביותר, ובטוחני שיותר מזו של ה'קיקים'.

ראשית כל, לפני שחרור הקלאץ' סב המנוע על סל"ד גבוה בסרק - בלאי מוגבר ואף סכנה למנוע.

שנית, בעת שחרור הקלאץ', סופג הוא זעזוע עז ושחיקה קיצונית - חייו יתקצרו באופן ניכר.

כמובן שבנוסף ישנו בלאי הצמיגים הגבוה, ושאר הירקות שנאמרו כאן כגון ציריות ורכיבי מע' ההינע.

 

הגיר לכשעצמו כמדומני לא יסבול לאין ערוך לעומת התחלת נסיעה שגרתית, אולם בהעברת ההילוך המהירה האופיינית ל'פתיחה' יספוג הגיר מעמסה קשה (יתכן ואני טועה).

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דאבל קלאץ מאוד עוזר להאצה קיצונית ואם אתה לא יודע את זה כנראה שאתה לא יודע מזה דאבל קלאץ...

 

בוא נגיד שאתה חייב להאיץ מהר ואתה מאחורי רכב...מה אתה עושה?????

 

מוריד מחמישי לשלישי ככה בשניה????

ממש לא אתה עושה דאבל קלאץ לשלישי ומאיץ!!!

זה מה שנקרא להאצה קיצונית או חזקה בכלל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

kd2,

כמו שנאמר לך כבר יותר מפעם אחת, אין צורך לעשות דאבל קלאץ'.

וכן, אפשר להוריד ישר מחמישי לשלישי.

ואם אתה מתעקש לצמצם נזק תוריד לרביעי ואז ישר לשלישי.

אני לא מוצא שום בעיה להוריד מחמישי לשלישי. מכניס את הבורר לשלישי ולפני שחרור הקלאץ' נותן מכת גז.

יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הילוך שלישי (לצורך העניין),

 

קלאץ',

ניוטרל,

 

עזיבה של הקלאץ',

 

לחיצה על דוושת הדלק,

 

קלאץ',

 

הילוך שני (בהתאמה),

 

עזיבה של הקלאץ'.

 

ככה עושים דאבל קלאץ' !

 

דניאל.

 

אם אתה כבר בניוטרל, אז למה לך לעזוב את הקלאץ' ואז לתת גז?! מה זה משנה? למה צריך לעזוב את הקלאץ', לתת גז ואז שוב קלאץ' כדי להוריד לשני?

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי,

שחרור הקלאץ' בניוטרל ומכת הגז מיועדים לסנכרן בערך את מהירות הגיר למהירות המנוע בהילוך הבא(בהורדה!)

 

בצע חיפוש ותבין יותר טוב, ישנם הסברים יותר טובים בפורום.

ואם זה ממש מעניין אותך, קרא את המאמר על גיר רגיל ב-Howstuffworks.com

כמו כן, אין צורך לתפוס חצי עמוד עם ציטוט ההודעה של דניאל.

המשך שבוע נעים

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלד....( מה אני יעשה אני לא מכיר את השם שלך.....:wink: )

 

אני לא מדבר על הגנה על המנוע מהקפיצה הפתאומית למרות שגם הקפיצה הזאת היא מרובה בבלאי אבל אפשר להתגבר עליה עם מכת גז כמו שאמרת.....

 

אבל בדאבל קלאץ' המטרה היא להגן על הסינכרונים בגיר בהשוואת מהירויות......ומפה הצורך.....למרות שזה לא חובה תמיד מומלץ....

 

יום טוב!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי-תודה רבה,חיזקתם לי את ההנחה שזה לא בריא לגיר.ובתור אחד שלא מתעלל

מה לדעתכם עדיף? לשים מצב "ספורט"?או אולי לשים את הידית ב-2?

שים במצב לאדה סאמר טורבואחושרמוטה עונדה קופה וי טי איי גודש

 

 

 

האמת עדיף לשים בהילוך יותר נמוך באוטומט- 2\3

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...