Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים במהלך נסיעה ארוכה - אני נותן ברקס יחסית חזק (לא לרמה של להחליק). האוטו קרטע קצת בדיוק שניה לפני עצירתו - ניסיתי עוד פעם ועוד פעם - וזה לא קרה !

 

אתמול זה קרה לי שוב - ועוד פעם ניסיתי וללא הצלחה - זה קורה פעם ב - בלי לשים לב....

 

ולא - זה לא ה ABS - הברקס לא עד כדי כך חזק

אבל האוטו מקרטע שניה לפני העצירה .. לאיזה 2 1 שניות וחוזר למצבו הרגיל...

 

לדאוג? לא לדאוג ?? מה זה !

הבעיה שלא שמתי לב אם המזגן היה דלוק בשני המקרים או לא !!!

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יכול ליהיות שיש בריחה של אויר כתוצאה מהלחץ מהצינור שמחובר למגביר בלם.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

אתם דברית איתי כאילו אני איזה מוסכניק 20 שנה ;-)

 

חחח אורן - לגבי מה שאמרת - איך אני יכול לבדוק את זה :)

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

נסה לפמפם את הברקס (לא בנסיעה) כשהרכב מונע. ובמידה והרכב מתחיל לרעוד יכול להיות שבורח ואקום מהבוסטר (מגבר כוח בלימה) נסה ותחזור .

פורסם

יכול להיות בעיה במגבר בלם תת לחץ מוגבר!!!

 

 

או שפשוט בעיה מכנית שנגרמת מבלימה פתאומית וכח גם בולם במקצת את המנוע

ואז כאם בא הקרטוע הזה שאתה אומר.....

 

דרך אגב איזה רכב זה???...

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם

זה גולף 2001 אוטומט ... וזה קורה כשהמזגן דלוק

 

ניסיתי לפמפם - זאת לא הבעיה - הרעידה באה כאילו מהמנוע שהוא כאילו עוד שניה נכבה !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

סתם שאלה מוזרה - יכול להיות שעשית את זה עם מעט דלק בטנק?

יכול להיות שבגלל הבלימה הארוכה והחזקה היתה איזו הפסקונת באספקת הדלק למשאבת הדלק [אתה יועד איך זה, אינרציה, אתה בולם - הנוזל שבטנק הדלק מבקש להמשיך באותה כיוון באותה מהירות...]

התופעה שאתה מתאר קלאסית למקרים בהם טנק הדלק מעט ריק - מה שגורם למשאבת הדלק לשאוב אוויר - ולגמגומים מהסוג שאתה מתאר.

[בזמנו, היתה תופעה מוכרת בלאנטיס שעם מעט דלק במיכל - סבסוב של 360 היה גורם לאוטו להכבה מאותה סיבה :) ]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...