Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי E-BUY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול לעשות חיפוש, כי דיברו על זה הרבה בפורום, תחפש e-bay.

ובקיצור, אתה צריך להירשם, להיכנס למוצר שאתה רוצה, להציע הצעת מחיר ולקוות שתזכה או ללחוץ על buy it now. קודם תוודא:

* שהמוכר שולח לישראל ולא רק לארה"ב.

* כמה עולה המשלוח לישראל.

* דבר עם המוכר בקשר לאפשרויות התשלום, אני כשהזמנתי שילמתי דרך western union אבל אם אני לא טועה היום הם כבר לא מקבלים מסטרקארד אז זה רק אם יש לך ויזה או אמריקן אקספרס- אבל שוב תבדוק באתר.

אתה משלם מקבל אישור ומספר מעקב (בד"כ) מחברת המשלוחים (DHL, FedEx לדוגמא). אם תגיע לשלב הזה, תשלח הודעה אם תצטרך עוד עזרה.

פורסם
* דבר עם המוכר בקשר לאפשרויות התשלום, אני כשהזמנתי שילמתי דרך western union אבל אם אני לא טועה היום הם כבר לא מקבלים מסטרקארד אז זה רק אם יש לך ויזה או אמריקן אקספרס- אבל שוב תבדוק באתר

אפשרות התשלום הנפוצה והבטוחה היא דרך Paypal שהינה חברת בבעלות eBay

 

רוב המוכרים שולחים דרך USPS כי המחירים ה-ר-ב-ה יותר זולים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אפשרות התשלום הנפוצה והבטוחה היא דרך Paypal שהינה חברת בבעלות eBay

 

רוב המוכרים שולחים דרך USPS כי המחירים ה-ר-ב-ה יותר זולים.

מה הכוונה "PAYPAL"?

פורסם

אין לך מה לשלם דרך PAYPAL כי הם לא מצליחים לאשר כרטיסי אשראי מחוץ לארה"ב

 

ו90% מהחנויות דורשות כרטיס אשראי עם כתובת מאושרת,במידה ותזמין ותשלם וכתובת האשראי

שלך לא תהיה מאושרת,הם יסרבו לשלוח לך את מה שקנית ואז תצטרך לבטל את העיסקה ולשלם

15% מסכום הקניה דמי טירחה.

מוצרים מסוימים(גדולים הדורשים משלוח רציני-סאבים)יוצאים +- כמו בארץ כי המשלוח יקר וזה עוד

לפני ששילמת מכס.

כל מה שאני רושם לך הוא מנסיון אישי וחבל לי שתעשה טעויות שכבר עשיתי.

פורסם

תגידו אם יש לי כרטיס אשראי שכתוב עליו valid only in Israel אני יכול לחלום על לקנות מחו"ל נכון?

אני יכול ללכת פשוט לבנק ולהגיד להם שאני רוצה כרטיס שתקף בחו"ל והם יתנו לי או שאני יכול לשכוח מזה?

יש איזה אתר שאפשר להזמין דרכו מוצרים מחו"ל עם כרטיס אשראי כזה?

תודה מראש

פורסם

אין שום בעיה לשלם עם כרטיסים בילאומיים ישראלים ב - PAYPAL.

 

אני קניתי 6 פעמים ב EBAY ללא שום בעיה.

 

קניה בEBAY היא כדאית רק למוצרים שעלות המשלוח מתוח סך עלות הקניה היא קטנה. שעונים, IPOD וכאלה...

 

על מגברים בגודל נורמלי תצפה לשלם ~ 70 דולר משלוח.

על סאבים רציניים ששוקלים יחד עם האריזה 30-40 פאונדס המשלוח הוא באזור ה-150 דולר.

 

אם יש לך קרובים בארה"ב הפיתרון הוא לשלוח אליהם והם ישלחו את החבילה בדואר ים. המשלוח יקח משהו כמו 60 יום אבל יעלה 20 דולר.

 

 

 

לי אישית לא היה כל מגע עם המכס גם במשלוח IPOD וגם במשלוח שעון SEIKO לא זול. אבל, אני לא יכול להמליץ לאף אחד לבזמין מוצרים "גדולים" מEBAY לאחר הפדיחה שהייתה לי. אני המלצתי לחבר לרכוש מEBAY מגבר בפסח האחרון כי לי לא היתה שום בעיה עד היום בשום עסקה שביצעתי באתר. הוא זכה במכירה במגבר רוקפורד T5002 משומש שעלה לו 200$ הוא שילם משלוח 80$ אבל המכס בארץ החליט שהמגבר חדש והוא שילם בערך 2,000 שקל מכס. פדיחה :?.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
אין שום בעיה לשלם עם כרטיסים בילאומיים ישראלים ב - PAYPAL.

 

אבל לפי הכרטיס שלי הוא רק תקף בישראל...אז אי אפשר להזמין מחו"ל נכון?
פורסם
אבל לפי הכרטיס שלי הוא רק תקף בישראל...אז אי אפשר להזמין מחו"ל נכון?

צודק. לצורך שימוש ב-PayPal יש צורך בכרטיס אשראי בינלאומי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז לא הבנתי...אחד רושם לי שאפשר ואחד רושם שאי אפשר

הכוונה היא להזמין מחו"ל דרך האינטרנט...אם זה משנה זה ישראכרט חייל מזרחי ויותר

אצל אמא שלי לדוגמא יש 12 מספרים ולי 8...בקיצר מה שרציתי לדעת האם אני יכול להזמין לדוגמא מ EBAY...

פורסם

אתה לא יכול להזמין מPAYPAL ולא מEBAY.

 

מי שאומר לך שכן טועה!

 

אתה צריך כ"א בין לאומי כלומר 12 ספרות, ובין לאומי.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...