Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

s-class חדשה


sti05
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
..דש זה..דש
:shock:

דש' זה דש'? אז למה לא לעשות דשבורד של לאנטיס? יותר זול!! וזה כולה דש'....

 

משפט חזק, אהבתי, רכב זה רכב, גלגל זה גלגל

 

 

חוץ מזה אין הרבה מה להעתיק-הגה נשאר באותו מקום..רדיו באותו מקום..גם ההילוכים..

וואלה, מה יש להעתיק פה בכלל?

המשענות יד נראות אותו דבר, פתחי המזגנים דומים, עיצוב הדש השמן באמצע עם המגירות,

אפילו מיקום ה-IDRIVE נראה שם מוזכר,

חלוקת המסך המרכזי והמצחיה של לוח השעונים..

אגב, ידיות הילוכים אמרת? איפה הם עכשיו?

אפילו עיצוב הדלת זהה(שים לב לפס העץ שעובר למעלה)

אם הייתי מסתיר את שני ההגהים- קשה להבדיל ולהבחין במה מדובר

(תנסה להגדיל את התמנות להשוואה ואולי תבחין)

הפנסים יותר מדיי A קלאס

פנס זה..פנס

האחורה יותר מדיי מייבאך

מייבאך זה...מייבאך

 

ומה לעזאזל הג'אנטים האלה?! נראה כמו טאסות של פוקוס.

ג'אנטים זה..ג'אנטים..

טאסות זה טאסות..

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביום שני הקרוב היא נחשפת רשמית. לא צריך יותר מדי ספקולציות. מתישהו בבוקר היא תופיעה, פחות או יותר במקביל, בכל האתרים בעולם...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

תקראו לי משוגע, תקראו לי טיסטלס (חסר טעם) תקראו לי שארוחת הבוקר מוכנה בעוד אני מסרק את שיערות הרגליים של השכנה אבל אני אהבתי...

אז נכווווון.... שהיא איבדה קצת מהקלאסיות של האס הכל כך מוכרת לנו.

ונכווווון..... שעדיין הרכב ישרת את הבעלי הממון ובעלי האוייבים...

אבל הרכב הזה פשוט עושה לי את זה כל פעם מחדש.

והצורה החדשה (לפחות בתמונות הראשוניות) משכירה לי את הישבן של המייבאך מבחינת עיצוב ואת הפנים של הסי אל אס.

 

 

ובנימת הומור (צולע אם יורשה לי) זו, ברצוני לחתום את מאה ההודעות הראשונות שלי בפורום זה (אחרי שנתיים של שימוש עדין מאד).

רוני אני בדרך אליך.. :)

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998


×
×
  • תוכן חדש...