Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

פולקסווגן טיירון הושק בעולם במרץ 2025. מדובר ב-SUV עם שבעה מקומות החולק פלטפורמה עם הסקודה קודיאק, ואמור להיות ממוצב מעליו (כלומר יקר יותר)

הוא ישווק כאן ברמת גימור גבוהה Elegance  עם כל מערכות הבטיחות המקובלות ואבזור שיצטרך להצדיק מחיר כניסה של 240-250K.

 

כרגע צ'מפיון רשמו לשיווק שני דגמים שניהם ברמת גימור Elegance אחד עם גג פנורמי, ואחד ללא גג כזה. שניהם עם מנוע ה1.5 המוכר עם 150 כ"ס המחיר שנרשם לשניהם הוא 259900 ש"ח, המחיר כשיחל השיווק צפוי להיות נמוך במעט.

 

האמת? אחרי גל הדגמים הסיניים שהגיעו לכאן, ובפרט הג'אקו 8, צ'רי טיגו 9, ו-MG S9 הטיירון מרגיש קצת מיותר, ולהערכתי ימכור כמה עשרות בשנה לכל היותר.

 

image.thumb.png.f167f9edb1026e00a3b69ced08cc82ba.pngimage.thumb.png.704296f4616c8e21cf98c06de4f95ead.pngimage.thumb.png.a2562a0a123df758cd1d410336a64043.pngimage.thumb.png.e5a766217152816d68f21c2bfa76a50b.png

image.thumb.png.82ec5ed48e95be8e5200f44edb08fd60.pngimage.thumb.png.f471ca31278c5f86a99bbc38f783e5ac.png

 image.thumb.png.7d11fa32f9619d0b27e81873b9226f7b.pngimage.thumb.png.4d1484eb2b371e4a761c9c61a9ad4792.png

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה קשה להם למכור אותו סביב 220K ש"ח וככה להתחרות בסיניים? הם לא רוצים למכור?

אגב, נראה שלשם הזה אין שום קשר לרוח כלשהי (בשונה מגולף, פולו, פאסאט, שירוקו) והוא שילוב של טייגר ו Iron, ככל הנראה, נראה שנגמרו להם השמות של הרוחות

פורסם

ת'כלס צודק.

אבל למה 220? ה MG S9 מתחיל ב 190.0 אלף, שפולקסווגן ימכרו אותו ב 180.0 אלף, יתנו לכולם בראש. אולי אפילו 160.0 במבצע. ימכרו אלפים. 

לגבי השם, מה עם הטיגואן? איזו רוח הוא? 

 

  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הטיירון מחליף את הטיגואן אולספייס שדוקא איתו היה סיפור מעניין.

החליטו לייבא אותו בגלל מחסור בסקודה קודיאק.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נכון שיש לפולקסוואגן רוחות (בורה, שירוקו, וונטו, פאסאט) אבל גם משחקים (גולף, פולו), שבט במרוקו (טוארג) ועוד כהנה וכהנה. הם אפילו מפרסמים הסברים.

 

אגב קודיאק הוא אי באלאוטים, ליד אלסקה, קארוק וקאמיק נגזר מהשפה המדוברת באותו אי, אניאק היה אחד המחשבים האלקטרוניים הראשונים - גזירת השם מעניינת, אבל לא תמיד סיסטמטית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הסבר מקורי אבל לא נכון. Golf (משחק העשירים) ולא Gulf (מפרץ) ו-Polo (משחק בכדור של רוכבים על סוסים, כמו הסמל על החולצות של ראלף לורן) ולא Polar (קוטבי).

 

חוץ מזה, Gulf stream כלל אינו רוח אלא זרם מים חמים שמקורו באיזור מפרץ מכסיקו והוא זורם לכיוון אירופה (וממזג אזורים חופיים בצפון מערבה), אין לו שום רכיב פולארי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

https://www.vw.com/en/newsroom/lifestyle-and-heritage/vw-names.html

 

Several VW models take their names from winds, a pattern that’s more of a historical accident than a planned strategy, and many think that trend continued with Golf. But “Golf” isn’t a type of wind – it’s the German word for the Gulf Stream ocean current. It also happened to be the name of a key manager’s horse, 

 

זה זרם אבל הזרם יוצר רוחות.. 

פורסם

ההלחם של נמר וברזל אמנם רלוונטיים לשוק הסיני שבשבילו הדגם פותח ואף הוזכר רשמית בהודעה לעיתונות, אבל נשמע קצת בולשיט בהתחשב בכך שכותבים את זה Tayron. 

 

לפעמים השמות האלה מגיעים מצוות שיווק אחד, ואז צוות שיווק שני במדינה אחרת צריך להמציא את הרציונל... כך שכדאי לקחת את כל ההסברים האלה בע"מ. 

 

פורסם (נערך)

מכיר את הגולף מאז שהופיע, ומעולם לא נתקלתי בסיפור הזה. דווקא משחק הכדור עם מקלות מתאים לדגם הבא - הפולו - שהוא משחק בכדור של רוכבים החובטים בכדור עם מקלות. נראה לי שמישהו המציא משהו בדיעבד, כדי להתאים לסדרת השמות הבאה, בסגנון backronym. אותו אחד דאג להשמיט את הפולו  מהדף שאתה ואני קישרנו.

 

מי זוכר איך נקרא הגולף המקורי בארה״ב, ומה עשה היצרן כדי לשפר את המכירות? רמז: לא מופיע באותו דף, מן הסתם פולקסוואגן לא גאה באירוע הזה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, sperial כתב:

מכיר את הגולף מאז שהופיע, ומעולם לא נתקלתי בסיפור הזה. דווקא משחק הכדור עם מקלות מתאים לדגם הבא - הפולו - שהוא משחק בכדור של רוכבים החובטים בכדור עם מקלות. נראה לי שמישהו המציא משהו בדיעבד, כדי להתאים לסדרת השמות הבאה, בסגנון backronym. אותו אחד דאג להשמיט את הפולו  מהדף שאתה ואני קישרנו.

 

משחק גולף זה לא מספיק מתוחכם בשבילם.

זה חברה שיצאה עם שמות עם Passat, Sagitar, הכל על שם דברים מתוחכמים כאלה של תזוזה מהירה בלי מעצורים.

רוחות, זרמים.. כאלה.. שכביכול הרכב נוסע ליד מישהו ויוצר רוח.

גולף זה משחק בעייתי עבורם, כי אתה נותן מכה והכדור נעצר. ברוחות וזרמים כביכול זה אינסופי במקומות מסוימים. אין עצירה.

 

אין קשר בין גולף לבין מכוניות, 

העניין של הרוחות זה כאילו שהרכב עובר לידך ויש רוח.. או שאתה פותח חלון..

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

ת'כלס צודק.

אבל למה 220? ה MG S9 מתחיל ב 190.0 אלף, שפולקסווגן ימכרו אותו ב 180.0 אלף, יתנו לכולם בראש. אולי אפילו 160.0 במבצע. ימכרו אלפים. 

לגבי השם, מה עם הטיגואן? איזו רוח הוא? 

 

צודק ,VW ממש עושים חייל בארץ ובעולם והמחירים שלהם בארץ כל כך רלוונטים שהכבישים עמוסים בתוצרת המובחרת שלהם.

לאור ההצלחה המוחצת שלהם הם מוכרים מפעלים בגרמניה.

  • מצחיק 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...