Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רשום לי ברישיון רכב שאסור להתקין לו וו גרירה תוהה למה? רכב חזק מנוע 2000 אין לו שום בעיה לגרור משהו 

אז למה בכל זאת רשום ואם אפשר לשנות ולהתקן?

פורסם

בדקתי גם בקבוצת הפייסבוק של סלטוס ואכן יש איסור. חלק הגיבו שזה בגלל מבנה שילדה, אך בכול אופן, אם יש איסור אי אפשר להתקין. וזה לא קשור למנוע. אני התקנתי וו גרירה על רנו קליאו עם מנוע 1.0 טורבו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי מה שכתוב כאן,

בעיצוב הרכב זנחו את עניין התקנת וו הגרירה.

הוא מוגדר כ SUV קטן יחסית ולא ממליצים להתקין וו גרירה.

הבגאז' אבל גדול מאד וזה אמור לפצות על כך, לפי מה שהם כותבים.

פורסם

אם בעבר איסור על התקנת וו גרירה הייתה דיי מינורית והייתה רלוונטית למספר קטן של דגמים, כיום זה די נפוץ ומי שזה ממש חשוב לו צריך לאמת זאת לפניי קניית הרכב ( בעיקר כאשר קונים מיבואן ואין רישיון רכב זמין שבו מופיע האיסור).

מאוד מתסכל לקנות רכב ולגלות זאת לאחר הקניה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

הבגאז' אבל גדול מאד וזה אמור לפצות על כך, לפי מה שהם כותבים.

תירוץ עלוב, כמו התירוצים למה אין גלגל רזרבי.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

בטסלה שלי למשל גם יש איסור על התקנת וו שמצוין ברישיון אבל רק אם ההתקנה בוצעה בהתקנה מקומית, אין איסור התקנה אם הוו הותקן בחברה/פס ייצור לפני רכישת הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

האיסור ברוב המקרים הוא החלטה של יבואן הרכב בישראל שמעדכן את משרד התחבורה על כך.

בעבר ראיתי שלקיה נירו היה איסור ברישיון הרכב אבל ראיתי רכבים כאלה בחו"ל עם וו גרירה ואני לא יודע מדוע בישראל היה אסור לעומת שאר העולם.

גם בטסלה ההחלטה מאוד תמוהה.

פורסם
לפני 12 שעות, UDI200 כתב:

רשום לי ברישיון רכב שאסור להתקין לו וו גרירה תוהה למה? רכב חזק מנוע 2000 אין לו שום בעיה לגרור משהו 

אז למה בכל זאת רשום ואם אפשר לשנות ולהתקן?

תפתח את הדלק של הנוסע/נהג ותצלם את לוחית הזיהוי. אם המשקל בשורה הראשונה (משקל כולל מותר לרכב) שווה למשקל שמופיע בשורה השניה (משקל כולל לרכב מחובר), זה אומר שהזמינו את הרכב מהיצרן ללא יכולת גרירה או שהיצרן לא מאפשר לגרור בדגם הספציפי הזה.

ליבואן אין כל אפשרות להתנגד למה שכתוב בלוחית, זו החלטה של היצרן.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

סתם בשביל הספורט. קיה העולמית מוכרת וו גרירה מקורי לקיה סלטוס.

השערה, שרק אצלנו מקפידים על הנושא הזה ושזה נרשם ברישיון הרכב.

בשאר העולם וו גרירה הוא לא שינוי מבנה של הרכב ולא מתייחסים אל זה ככה אלא כעוד אביזר לרכב.

Screenshot_20260403_110530_Chrome.jpg

Screenshot_20260403_111329_Chrome.jpg

פורסם

אתה שם לב שגם המשקלים המותרים לוו הזה הם מגוחכים.

1100 ק"ג לגרור עם בלמים?

ומה עוזר 130 משקל ורטיקלי אם אסור להתקין מנשא לאופניים?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בגרסה כמו שיש בארץ ( 2.0 עם גיר cvt) אפשר לגרור בלי בלמים 600 ק"ג ועם בלמים 1100 ק"ג.

אמנם מעט נמוך מהרגיל אבל האופציה עדיין קיימת לפתרונות קלים.

מעניין מה השיקול של היבואן אם אכן קיימת האפשרות והוא אוסר התקנה של וו גרירה.

פורסם

אני חייב מתקן לאופניים 

אי אפשר סתם מתקן אני חייב לוו גרירה כי המשקל של האופניים פסיכי לגמרי 25 קילו לעומת אחרים בין 12ל15 אופניים חשמלוקים. זה חתיכת בעיה שאין מה לעשות עם הדבר הזה

צריך למצוא לזה פתרון.

פורסם
לפני 6 דקות, UDI200 כתב:

אני חייב מתקן לאופניים 

אי אפשר סתם מתקן אני חייב לוו גרירה כי המשקל של האופניים פסיכי לגמרי 25 קילו לעומת אחרים בין 12ל15 אופניים חשמלוקים. זה חתיכת בעיה שאין מה לעשות עם הדבר הזה

צריך למצוא לזה פתרון.

גגון איכותי לאופניים או להחליף את הרכב.

לא תצליח להתקין וו גרירה ברכב הזה.

פורסם

גגון לא רלוונטי לאופניים במשקל הזה.

להחליף רכב או להחליף אופניים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...