Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:)

אחרי שנים של פג'ו 306 206 206cc (אני אחד שמתעלל בעצמו כן...😅)

החלטתי ללכת לכיוון חדש ולרכוש מיני קופר. 

עכשיו יש היצע אינסופי של דגמים שאני רואה

התקציב הוא סביב ה 80 אלף 

איזה דגם הייתם ממליצים לי לחפש ולהתרכז בו יותר.. לא מחפש משהו ספורטיבי מוגזם וכו (אם זה בתקציב אז בכיף) אבל מעדיף שנתון גבוה כמה שיותר וגם שתהיה 3 דלתות בלבד.

מה דעתכם על הרכב?

כמו כן מצאתי מודעה שעניינה אותי אשמח אם תוכלו לתת דיעה נוספת

מיני קופר

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם
לפני שעתיים, menir1 כתב:

נראה לי שתקבל תמורה עדיפה לכסף בפיג'ו 208 GTi

כן מבין.. אבל אני פחות רוצה ידני ודיי נעול לחוות מיני קופר 

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם (נערך)

נאמר פה על המנוע שיש במיני הזו, B38, שהוא יחסית טוב

בטח ביחס ל Prince של לפני 2014 וגם אחרי, ואת מה שכתבתי בשורה הזו אני לוקח בעיקר מרדיט

המנוע שתקבל אם תקנה את הרכב הזה הוא בעצם היורש של Prince להבנתי

 

שים לב שיש לפחות נתון אחד שלא נכון במודעה שקישרת - אין סיכוי שצריכת דלק משולבת היא 20.36, המוכר הוא זה שמספק את הנתונים?

בדקתי לפי חישוב כמה הרכב שלי מנוע 1.6 120 כ"ס צורך מבחינת דלק בבינעירוני בלבד בינתיים, התשובה 20 ק"מ לליטר (נסעתי כל הדרך על בערך 100 קמ"ש,  אם נוסעים 110 ומעלה זה קצת יותר בזבזני) אז מן הסתם הצריכה שהוא ציין לא נכונה למשולבת.

 

אין משהו רע להגיד על ה B38 יותר מדי. שרשרת ולא רצועה, באמת שזה עולם אחר ממה שאומרים על פרינס.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 17 שעות, גולדן191 כתב:

נאמר פה על המנוע שיש במיני הזו, B38, שהוא יחסית טוב

בטח ביחס ל Prince של לפני 2014 וגם אחרי, ואת מה שכתבתי בשורה הזו אני לוקח בעיקר מרדיט

המנוע שתקבל אם תקנה את הרכב הזה הוא בעצם היורש של Prince להבנתי

 

שים לב שיש לפחות נתון אחד שלא נכון במודעה שקישרת - אין סיכוי שצריכת דלק משולבת היא 20.36, המוכר הוא זה שמספק את הנתונים?

בדקתי לפי חישוב כמה הרכב שלי מנוע 1.6 120 כ"ס צורך מבחינת דלק בבינעירוני בלבד בינתיים, התשובה 20 ק"מ לליטר (נסעתי כל הדרך על בערך 100 קמ"ש,  אם נוסעים 110 ומעלה זה קצת יותר בזבזני) אז מן הסתם הצריכה שהוא ציין לא נכונה למשולבת.

 

אין משהו רע להגיד על ה B38 יותר מדי. שרשרת ולא רצועה, באמת שזה עולם אחר ממה שאומרים על פרינס.

תודה על ההסבר! זה מידע חשוב מאוד לקחת בחשבון שאמרת 

  • אהבתי 1

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...