Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין אכיפה של ההנחיות ואין מתווה מסודר.

בקורונה זה היה הרבה יותר מסודר.

 

ולכן יש כאלה שנפתחו וכאלה שלא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקורונה, לבד מהיום הראשון של הסגר וערב חג פסח, המכונים יכלו לעבוד במתכונת מצומצמת ולא היו חייבים בסגירה.

היו רשימות מסודרות של איגוד המכונים של המכונים הפתוחים/סגורים.

כרגע, כל בעל מכון בוחר לעצמו את הדין, למרות החניות פיקוד העורף, כשהדג מסריח מהראש.

ביום ראשון, ה-15.6, היתה הסכמה כללית של כל בעלי המכונים שנשמעים להנחיות פקע״ר, אך גב׳ עו״ד סוזי סבן החליטה לפתוח למרות הכל.

מאז, כל מכון לעצמו וכל עובד לעצמו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יום חמישי הלכתי וקיבלתי את אחת ההמלצות שהיו פה להגיע בשעה 11

וואלה היו איזה 6-8 רכבים על שתי מסלולים. לא בדקתי על השעון אבל היה יחסית מהר

פורסם
בתאריך 23.6.2025 בשעה 03:59, kompy כתב:

בקורונה, לבד מהיום הראשון של הסגר וערב חג פסח, המכונים יכלו לעבוד במתכונת מצומצמת ולא היו חייבים בסגירה.

היו רשימות מסודרות של איגוד המכונים של המכונים הפתוחים/סגורים.

כרגע, כל בעל מכון בוחר לעצמו את הדין, למרות החניות פיקוד העורף, כשהדג מסריח מהראש.

ביום ראשון, ה-15.6, היתה הסכמה כללית של כל בעלי המכונים שנשמעים להנחיות פקע״ר, אך גב׳ עו״ד סוזי סבן החליטה לפתוח למרות הכל.

מאז, כל מכון לעצמו וכל עובד לעצמו.

מלכתחילה ההמלצה הגורפת לסגור את כל מקומות העבודה והלימודים הייתה מטומטמת.

למה 30 שנה מחייבים בניית ממ"דים אם בשעת אמת לא ניתן להסתמך עליהם?

אני לא סגרתי את העסק לרגע אחד (ורוב שטחו אזור מוגן). 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 2 דקות, tinoki כתב:

(ורוב שטחו אזור מוגן). 

זה

 

לא כל העסקים נבנו ב-35 השנים האחרונות. למעשה רבים מאוד נמצאים במבנים ישנים מאוד שלא הייתי סומךֶיל יציבותם גם בלי טילים. חוץ מזה, רצו לצמצם את השהיה של אנשים בדרכים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, tinoki כתב:

מלכתחילה ההמלצה הגורפת לסגור את כל מקומות העבודה והלימודים הייתה מטומטמת

מדויק.

היו צריכים להנחות שכל מקום עם מרחב מוגן תקני יכול להמשיך לעבוד אבל לא לחייב הגעה, וכל מקום חיוני צריך לעבוד, וכמובן להגדיר את מערכת החינוך כחיונית לפחות גנים ופעוטונים, שעובדים אם יש מרחב מוגן - כי מה לעשות ההורים שעובדים חלקם בעבודות חיוניות צריכים שמישהו ייקח אחריות על הילדים שלהם.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, tinoki כתב:

מלכתחילה ההמלצה הגורפת לסגור את כל מקומות העבודה והלימודים הייתה מטומטמת.

למה 30 שנה מחייבים בניית ממ"דים אם בשעת אמת לא ניתן להסתמך עליהם?

אני לא סגרתי את העסק לרגע אחד (ורוב שטחו אזור מוגן). 

זה לא נושא השרשור, אבל הבעיה העיקרית להבנתי היא לא בשהייה בעסק אלא בדרך אליו - אם העסקים ובתי הספר היו פתוחים, הרבה אנשים היו נמצאים בדרכים וברחובות לא קרובים בכלל למרחב מוגן כלשהו.
 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...