Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה הזויה לחלוטין שאפילו החשמלאי בעצמו לא מצליח להבין מה השתבש(קמארו אספנות)


Camaro 92

פוסטים מומלצים

הרכב בעל מרכב קופה עם מתג מקורי בקונסולה המרכזית המשמש לפתיחת תא המטען, עקב בעיות התנעה שהיו ככל הנראה בשל נפילת מתח בין הסוויץ לסטרטר הורכב ״מגבר התנעה״ על קו הסטרטר בתא המנוע ע״י חשמלאי רכב מוסמך, ומאז ההתקנה מה שקרה זה שהמתג שהיה אחראי על פתיחת הבגאז׳ פשוט הפך להיות מתג התנעה(סוויץ), המצב כרגע הוא שאי אפשר לפתוח את תא המטען עם המתג בצורה חשמלית ואפשר להתניע את הרכב גם דרך המתג שהיה פעם של תא המטען וגם דרך המפתח בסוויץ הרגיל, מה בדיוק השתבש בדרך אין לי מושג, יש לכם אולי רעיון מה לדעתכם נעשה לא נכון/או בטעות שעלול להוביל לבעיה כזו?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר מאוד.

רק מעקב אחרי החוטים שהולכים מהמתג לתא המטען יוכל לפתור את התעלומה.

 

לתת ניחוש בשליפה? (בלי באמת לנתח את התופעה).

כשקורות בעיות כאלה מוזרות, אני בדר"כ למדתי שהכי קל להאשים את ההארקות.

כלומר:

משהו לא מוארק כמו שצריך. (למשל קורוזיה בנקודת החיבר לגוף הרכב)

או להיפך, משהו מקצר לגוף הרכב. (מוארק שלא לצורך)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי פעם תקלה, שהצופר הפעיל את המגבים והאיתות את אורות הבלימה... הזיה
כל הסיפור היה אדמה לא טובה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עצה כללית, חפש באינטרנט את הסכמה של החשמל ברכב שלך. ככה לפחות יהיה לך מושג לאן הולך כל חוט ומה מחובר למה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לדעת מבלי להבין על איזה מגבר התנעה מדובר ואיך חיבר אותו. ההגיון אומר שזה משהו בחיבורים לא נכון.

עוד אופציה שמה שגרם לנפילת מתח זה אותו גורם שמשבש גם את ההנעה. יכול להיות הסוויץ עצמו דפוק. מה שמסביר את הנפילות מתח, ואת מה שקרה עם המתג.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, נירו72 כתב:

קשה לדעת מבלי להבין על איזה מגבר התנעה מדובר ואיך חיבר אותו

ממסר פשוט 4/5 רגליים חיבר אותו על הקו בין הסוויץ לסטרטר ומיקם אותו בתא המנוע ליד המצבר.

לפני 7 שעות, IsraCar כתב:

רק מעקב אחרי החוטים שהולכים מהמתג לתא המטען יוכל לפתור את התעלומה.

הוא לא נגע בשום דבר שקשור למתג תא המטען או לחיווט שלו , הוא התעסק רק בתא המנוע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסה לחשוב,

הכי פשוט וקל יהיה לשלוף את ממסר מגבר סטרטר מהתושבת שלו.

לבדוק,

האם לחיצה על מתג פתיחת תא המטען, עדיין גורמת לתופעות שתיארת.

 

זה הכי מהיר , כי זה לא כולל ניתוקי חוטים ושאר "חפירות" לכל אורך הרכב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

שאלות

האם מפסק מפתח ההתנעה הוא בעל 4 מצבים, 1 מופסק, 2 הדלקת אורות,  3 מצב מונע, 4 מצב סטארטר.

האם במצב 2 לוחצים על פתיחת תא מטען מופעל הסטרטר, רעש נסיון התנעה ?

האם במצב 3 לוחצים על פתיחת תא מטען האוטו מניע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח סוויץ רגיל בהגה עם המפתח ,נדלקים כל המנורות בלוח שעונים ,בשלב הזה עוזב את המפתח ועובר למתג תא המטען שנמצא בקונסולה המרכזית ליד בלם היד  ,לוחץ/מזיז את מתג תא המטען ומופעל הסטרטר והרכב מניע.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה קורה כשמסובבים סוויצ' עד הסוף כדי להניע כמו ברכב אחר?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, SlowRide כתב:

מה קורה כשמסובבים סוויצ' עד הסוף כדי להניע כמו ברכב אחר?

גם מניע רגיל, כלומר יש לי כרגע אפשרות להניע את הרכב בשני דרכים ,גם דרך הסוויץ הרגיל בהגה עם המפתח וגם דרך מתג תא המטען(רק כשהסוויץ הראשי בהגה פתוח כמובן)

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Or05230 כתב:

אם אני מבין נכון, החשמלאי הראשון עשה קומבינה, ועכשיו יש בעקבות הקומבינה שלו תקלות כאלו ואחרות

לא הבנת נכון, חשמלאי אחד בלבד עבד על הרכב ועשה את ההתקנה ועכשיו הוא בעצמו לא מצליח להבין מה השתבש בדרך/לא עשה נכון שגרם לבעיה שנוצרה.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שמה שגרם לבעיה מלכתחילה בזליגת מתח זה סוג של קצר עם המתג של תא המטען. ברגע ששמת מגבר כתוצאה מהקצר משהו במערכת שקשור למתח ולסוויטץ' שינה את תכונותיו. לדעתי הפתרון המהיר זה לתת מתח למתג ממקום אחר ולבדוק. אם ממשיכה הבעיה זה כנראה קשור למינוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...