Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ..

 

רציתי לשאול משהו קטן על נסיעות על רכבים שונים .. בבקשה בלי ספאם בת'רד הזה

אז ככה :

 

 

1. איזה סוג ביטוח מאפשר לי לתת לנהגים אחרים לנהוג ברכב שלי?

2. למשל אני הולך לקנות רכב יד 2 מבן אדם פרטי , והיה ועשיתי תאונה ( חס וחלילה ) מה אז?..

3. נניח ולקחתי רכב מחברה לנסיעת מבחן , ועשיתי תאונה ( חס וחלילה ) מה אז ?..

 

 

 

 

תודה , ושוב - בבקשה בלי ספאם..

שחר.

פורסם

כשאתה נותן את רכבך, סביר שביטוח החובה תקף לגבי כל נהג (כתוב על גבי הפוליסה).

לגבי ביטוח מקיף - בדוק בפוליסה שקיבלת כשקנית את הביטוח.

 

כשאתה נוהג ברכב של מישהו אחר - בהתאם לפוליסה של בעל הרכב האחר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
סביר שביטוח החובה תקף לגבי כל נהג (כתוב על גבי הפוליסה).

ביטוח החובה לא מגביל אף פעם על סוג הנהג אלא על סוג השימוש ברכב.

אמנם יש את הסעיפים האלה מאחורי הפוליסה אבל לעולם לא תמצא ביטוח חובה שמגביל לנהג אחד.

 

מעבר לכך, ביטוח החובה מכסה נזקי גוף גם במקרה שכלל לא היית ברכב (בחניה). מי הנהג אז ?

פורסם
ביטוח החובה לא מגביל אף פעם על סוג הנהג אלא על סוג השימוש ברכב.

אמנם יש את הסעיפים האלה מאחורי הפוליסה אבל לעולם לא תמצא ביטוח חובה שמגביל לנהג אחד.

 

דווקא כן קיים הגבלה, ישנה אפשרות לנהג יחיד לבטח רק עצמו או זוג ורק הם היו מורשים לנהוג ברכב בביטוח חובה! ושמם יופיע בטופס הביטוח.

 

כך היה אצל הורי עד שהוצאתי בזמנו את הרשיון.

 

:)

פורסם

 

איך אתה מסביר את זה שכשהרכב עומד הוא עדיין מבוטח ? מי הנהג כשהרכב בחניה ?

תוכל להסביר לי מה הקשר בדיוק "מי הנהג כשהרכב בחניה", לא הבנתי את השאלה.

אבל תוכל לדעת ב100% שאני צודק.

פורסם

ביטוח חובה לא מוגבל לנהג אחד

תקראו את סעיפים 3,4,8 בגב הביטוח

שאתה מבטח אתה מצהיר על מי שנוהג באופן קבוע ברכב

פורסם
אפשר לרשום ביטוח חובה באופן שמי לנהג אחד.

 

ואז כשבעל רכב זה מעוניין למכור , איך הוא יתן לקונה "נסיעת מבחן" ?

שחר.

פורסם

מה נסיעת מבחן? על האוטו שלך? לעולם לא!

 

אתה תנהג והקונה הפוטנציאלי ישב לידך ויהנה... או שלא. אם הוא עושה לך פרצופים וקולות- תגיד לו שהביטוח המקיף שלך מוגבל רק לנהג יחיד/זוג/גיל או מה שתרצה. לאחר שיחליט לקנות את האוטו וישלם לך את מלוא התמורה ויעביר על שמו הבעלות - רק אז - תתן לו ת'מפתחות, לא שנייה אחת קודם לכן. אם וכאשר תמסור לו המפתחות- הביטוח חובה ישאר בידך!!!

 

ושלא יעבדו עליכם....

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

×
×
  • תוכן חדש...