Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פריסבי מנסה לטלטל את שוק הרכב הישראלי


CX25GTI

פוסטים מומלצים

צ'רי החלה בשיווק שקט של הטיגו 4 במחיר נמוך מהמתחרים - וואלה רכב

 

פריסבי מתחילה לשחרר מידע על הרכבים אשר היא תציג במהלך 2025 , ניכר שמישהו שם בפריסבי רוצה לטלטל את שוק הרכב הישראלי עם תמחיר אגרסיבי מאוד של הרכבים.

טיגו 4 במחיר של 127K , אירזו8 במחיר של 173K לדגם פלאג אין, טיגו 7 פלאג אין במחיר משוער של 180K, נראה שלקוחות הליסינג של פריסבי רק הם לבדם יעלו אלפי רכבים במהלך 25 , תמחיר אגרסיבי לשווקי הליסינג יעלה רבבות רכבים לכביש, מענין איך זה ישפיע על מותגים אחרים, האם חלילה נזכה לראות ירידות מחיר בתחום הרכב ?

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI
  • מעניין 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במגזין אוטו נהגו על הדגם הזה מלפני מתיחת הפנים, בגרסה שנמכרת לשוק האיטלקי:

https://m.auto.co.il/article/136859-first-drives

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הגדול הוא שהרכב המיועד לשיווק בישראל יצויד במנוע 1.5 ליטר 145 כ"ס , ניכר גם שרמת האיבזור תהיה גבוהה יותר.

נראה מה יושק בתחילת ינואר , למשתמשי הליס זו בשורה למי שלא רוצה לשלם שווי שימוש מטורף כאשר רכב משפחתי נושק ל 175K.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וארונה עולה אותו דבר.

 

ולצ'רי יש גם מתחרה מבית בדמות סנדרו סטפוואי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התרגלנו למציאות .

יבואן אחד מעלה, אחר כך עוד אחד, ועוד אחד...

 

עכשיו גם הסינים מתחילים להרים ראש לאט לאט, אבל בטוח.

זה בא לידי ביטוי באבזור בעיקר.  סיני. ולרוב גם קונה. בכמויות .

 

בהתחלה הם גם לבשו צמיגים איכותיים ומוכרים. לאט לאט הם ירדו מזה.

עכשיו הכיוון הוא "CHAO YANG" או "GITI" או "ATLAS" "BATMAN ולא חסר כאלה דוגמאות . אבל גם זה מתמוגג כבר .

 

ופתאום מסתנוורים מזה. כי יש תאורת אווירה, חימום מושבים, מסכי "פלזמה" עם אנימציה מוזרה שצריך להתרגל אליה, ועוד מוזרויות סיניות .

[על הנדסת אנוש מחורבנת, סליחה על הביטוי, כמעט ללא כפתורי תפעול פיזיים, מוותרים לאט לאט.]

 

אבל

 

הנה מגיע פתאום רכב, עם הנדסת אנוש יחסית נורמלית,[ ידית הילוכים במקום שהתרגלנו לראות, ולא במקום של הפעלת המגבים], קצת כפתורים פיזיים, ובעיקר מאובזר בנדיבות יתר .

מצד שני, אם נתעלם לרגע מהעובדה שהמחיר שלו בישראל יחסית שפוי לאומת רכבים אחרים, שנמכרים כאן, זה עדיין לא אומר טלטלה. בישראל זה כן .

 

כי, מחיר הרכב הזה בכל מקום בעולם כרגע, רוסיה, אוסטרליה,  ניו זילנד ועוד, הוא כ-מחצית מהסכום שמבקשים ממנו אצלנו .

אין מה לעשות.

 

פריסבי הם לא אלה שקבעו או יקבעו מה מחירו של הטיגו 4 בישראל.

המחיר נקבע ע"י יבואנים אחרים, שמעלים ללא הרף את מחירי הרכבים שלהם. 

פיקאנטו ב-111000 שקל "על הכביש" ?

עכשיו הטיגו 4 פרו, כבר מציאה !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמה פיקנטו פרטיות עלו על הכביש מאז שהביאו את הדגם מתוח הפנים (יחד עם עלית מחיר)? אני מניח שלא הרבה אם בכלל.
כרגיל המחיר מנופח לטובת ציי הרכב ושווי מס של המדינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם גם בכלמוביל מבינים שמחיר של 176K לפאקינג אלנטרה הוא הגשמה פראית ?

חדש: יונדאי אלנטרה בגרסה מוזלת לציי רכב - וואלה רכב

 

אני מניח שהיבואן יתמחר את הרכב לליסינג בעלות דומה לזו של הסקודה כיוון שמי שעושה את החשבון יראה שבמחיר של 170K השווי שימוש זהה כמעט לחלוטין לזו של האוקטביה הבסיסית בהיצע משמע בכלמוביל מרגישים את הלחץ מצד האוקטביה וזה מעולה.

יאללה באלאגן , מניח שיגבר עם השקת הצרי אירזו 8 במחיר של 174K , יחד עם הטבת פלאג אין שווי השימוש יעמוד על כ 3250 ש"ח ... , הנירו שפעם הייתה רבת מכר לשווקי הליסינג ובמחיר נוכחי של 179K מציעה שווי שימוש קרוב ל 4000 ש"ח..., מישהו בקיה יצטרך לחדד היטב את העיפרון ולעשות חשבון מחדש על תמחיר הרכב אלא אם הם מכוונים לאסטרטגיה של מכירה מסיבית דרך מסלולי יד 2 בהנחות עומק...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מהקישור: אבזור הנוחות שנגרע ממנה ביחס לרמת הגימור "פרימיום" הם ויתור על משענת היד ומחזיקי הכוסות במושב האחורי שגם אינו מתקפל, ההנעה באמצעות מפתח פשוט (וללא הנעה מרחוק), ללא ציפוי עור לידית ההילוכים. האיתות כבר לא יהיה במראות הצד אלא בכנפיים הקדמיות ומשענות הראש לא מתכווננות.

 

מושב אחורי שלא מתקפל ןמשענות ראש לא מתכווננות - הגזימו עם הקיצוצים, זו פגיעה משמעותית בשימושיות ובתנוחת הנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של האלנטרה היה צריך להיות זהה לזה של האוקטביה כפי שהיה בעבר , החזירות של היבואן והעלאת המחיר ל 176K מסתברת כמופרכת בדיוק כמו מחיר הנירו ולכן הרכבים כבר לא נמכרים היטב לשווקי הליסינג.

הבעיה היא ביצוע הורדת מחיר אשר תחרב את היחסים עם חברות הליסינג , מענין לראות איך יבואני יונדאי \ קיה יגיבו למהלך של פריסבי וסקודה , הם בבעיה קשה בשוק הליסינג עם תמחיר מופרך + שווי שימוש מופרך עוד יותר כאשר נכנסים לשנת מס קשה ב 2025.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

האם גם בכלמוביל מבינים שמחיר של 176K לפאקינג אלנטרה הוא הגשמה פראית ?

חדש: יונדאי אלנטרה בגרסה מוזלת לציי רכב - וואלה רכב

 

אני מניח שהיבואן יתמחר את הרכב לליסינג בעלות דומה לזו של הסקודה כיוון שמי שעושה את החשבון יראה שבמחיר של 170K השווי שימוש זהה כמעט לחלוטין לזו של האוקטביה הבסיסית בהיצע משמע בכלמוביל מרגישים את הלחץ מצד האוקטביה וזה מעולה.

יאללה באלאגן , מניח שיגבר עם השקת הצרי אירזו 8 במחיר של 174K , יחד עם הטבת פלאג אין שווי השימוש יעמוד על כ 3250 ש"ח ... , הנירו שפעם הייתה רבת מכר לשווקי הליסינג ובמחיר נוכחי של 179K מציעה שווי שימוש קרוב ל 4000 ש"ח..., מישהו בקיה יצטרך לחדד היטב את העיפרון ולעשות חשבון מחדש על תמחיר הרכב אלא אם הם מכוונים לאסטרטגיה של מכירה מסיבית דרך מסלולי יד 2 בהנחות עומק...

 

אני בספק אם תראה ירידה, כי בנתיים ביוניון מוכרים את הקורולה ב-180 אלף ש"ח - אבל רוב המכירות זה למוניות.

 

לאחרונה שמעתי שהגיעו קורולה היברידית סדאן בייבוא מקביל (כדי לעקוף את החרם הטורקי) ב-165 אלף ש"ח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, itsik170 כתב:

 

אני בספק אם תראה ירידה, כי בנתיים ביוניון מוכרים את הקורולה ב-180 אלף ש"ח - אבל רוב המכירות זה למוניות.

 

לאחרונה שמעתי שהגיעו קורולה היברידית סדאן בייבוא מקביל (כדי לעקוף את החרם הטורקי) ב-165 אלף ש"ח.

על פי המראה בנמל חיפה, סקודה עם האוקטביה הולכים לחגוג ב 2025 , הרי ברור לכל בר דעת שאין שום סיבה הגיונית להבדל מחיר של 21K ש"ח בין האוקטביה 150כ"ס לאלנטרה  , המחיר של זו מופרך לחלוטין.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ולא,
מצד העובד העלות העודפת בשווי המס מתקזזת בגלל הנחת רכב היברידי.

ומבחינת המעביד האלנטרה חסכונית משמעותית.

מבחינת ציי הרכב האלנטרה ההיברידית שומרת על ערכה בצורה מצויינת (לדעתי טובה של האוקטביה) ומגלה אמינות מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mottis כתב:

ציטוט מהקישור: אבזור הנוחות שנגרע ממנה ביחס לרמת הגימור "פרימיום" הם ויתור על משענת היד ומחזיקי הכוסות במושב האחורי שגם אינו מתקפל, ההנעה באמצעות מפתח פשוט (וללא הנעה מרחוק), ללא ציפוי עור לידית ההילוכים. האיתות כבר לא יהיה במראות הצד אלא בכנפיים הקדמיות ומשענות הראש לא מתכווננות.

 

מושב אחורי שלא מתקפל ןמשענות ראש לא מתכווננות - הגזימו עם הקיצוצים, זו פגיעה משמעותית בשימושיות ובתנוחת הנהיגה.

מושב אחורי שלא מתקפל היה מהתחלה בצ'רי.  לפחות בגרסת ה7 מק'.

אחת הסיבות שפסלתי את הרכב.

Peugeot  5008 2023 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, llaavvii כתב:

כן ולא,
מצד העובד העלות העודפת בשווי המס מתקזזת בגלל הנחת רכב היברידי.

ומבחינת המעביד האלנטרה חסכונית משמעותית.

מבחינת ציי הרכב האלנטרה ההיברידית שומרת על ערכה בצורה מצויינת (לדעתי טובה של האוקטביה) ומגלה אמינות מעולה.

נגיד את זה כך, האלנטרה כמו כל תוצרת ההיברידת של יונדאי אינה חפה מתקלות , ושמירת הערך ביד 2 אינה מבריקה וזה בלשון עדינה.

היא גם יקרה בעלות החודשית למעסיק ברמה של כ 250 ש"ח בחודש מול האוקטביה.

מכל מקום הפרש של מעל ל 20K הוא מופרך מיסודו , מראה על עומק ההנחה לליסינג ומעיד על ניפוח מלאכותי של המחיר לצרכן הפרטי .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...