Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

ביצעתי בדיקה לרכב קיה ספורטז׳ 2017 עם 150 אלף קמ. 

 

רציתי לשאול לגבי הבדיקה האם אתם חושבים שיש בעיה מהותית בבדיקה?

 

הסוכן באלבר אמר שזו בדיקה שגרתית לרכב בשנתון 17 ואין לי מה לדאוג מהליקויים שנמצאו האם כך הדבר?

 

אני בעיקר חושש מהליקויים בשורת המנוע ומערכת הפליטה לגבי הממיר הקטליטי 

 

אשמח לכל חוות דעת בנושא בתקווה להגיע להחלטה נכונה, תודה מראש.

IMG_8586.jpeg

IMG_8589.jpeg

IMG_8588.jpeg

IMG_8587.jpeg

פורסם

נראה שחור יחסית. לא?

הרוב כסתחים… אבל בית פילטר אוויר פגום? מה זה אומר על האוטו? כמה זמן נסע בלי פילטר אוויר? ולמה מאלבר?

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

למרות שהרוב  נראה כסת"חים, אני לא רגוע לגבי הבדיקה. 

לפי ההספק במוצהר של 132 כ"ס , אני רואה שמדובר במנוע 1.6 אטמוספרי. 

הייתי לוקח את הרכב לבדיקה במוסך לגבי בוצה במנוע.

150 אלף קילומטרים זה לא מעט.

המנוע המדובר נוטה לצבור בוצה במידה ומאחרים בטיפולים או משתמשים בשמן מנוע לא מתאים / לא איכותי.

גם ממיר קטליטי זאת נקודה חלשה בדגם הזה בגלל שריפת שמן .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, הייהייהיי כתב:

נראה שחור יחסית. לא?

הרוב כסתחים… אבל בית פילטר אוויר פגום? מה זה אומר על האוטו? כמה זמן נסע בלי פילטר אוויר? ולמה מאלבר?

יש פילטר אוויר אבל נאמר בבדיקה שמשהו בו פגום הבית שלו משהו כזה אם אני זוכר נכון.

 

למה מאלבר? אני חושב כי מציעים לי את הרכב בפחות מהמחירון וסהכ הנסיעת מבחן בו הייתה נוחה ושקטה. צריך להתרחק מאלבר?

לפני 50 דקות, vladclar כתב:

למרות שהרוב  נראה כסת"חים, אני לא רגוע לגבי הבדיקה. 

לפי ההספק במוצהר של 132 כ"ס , אני רואה שמדובר במנוע 1.6 אטמוספרי. 

הייתי לוקח את הרכב לבדיקה במוסך לגבי בוצה במנוע.

150 אלף קילומטרים זה לא מעט.

המנוע המדובר נוטה לצבור בוצה במידה ומאחרים בטיפולים או משתמשים בשמן מנוע לא מתאים / לא איכותי.

גם ממיר קטליטי זאת נקודה חלשה בדגם הזה בגלל שריפת שמן .

אכן מדובר במנוע 1.6 אטמוספרי. 

מה זה בוצה אם אפשר לדעת? 

 

ובבדיקה אמרו שלבדוק את הממיר אך הוא לא אמר במפורש משהו עליו.

בנוסף נאמר שהרכב לא שורף שמן ולא חסר.

פורסם

בוצה זה ממילה בוץ.

שמן מלוכלך מתקשה והופך למוצק יותר, נסתמים מעברים במנוע , המנוע מתחיל לעבוד בצורה לא עגולה עד שניזוק . זה יכול לקרות כבר סביב 100 אלף קילומטרים.+ בטיפול לא נכון.

רכב מהדגם הזה ( 1.6 אטמוספרי) אני ממליץ מאוד לקחת למוסך מכונאות מקצועי, כדי לקבל חוות דעת על מצב המנוע.

לאחרונה עזרתי לרכוש למישהי רכב כזה בדיוק, שלושה רכבים ראשונים שנבדקו נפסלו ע"י המוסך. הרכב שנרכש בסוף שנת 2018 עבר טיפולים בדיוק בזמן במוסך מורשה קיה, וגם בו מיד אחרי הרכישה בוצע פלאשינג ( ניקוי פנימי של מנוע ) ומילוי שמן חדש. מעכשיו הרכב ייכנס לטיפולים כל 10 אלפים קילומטרים ( במקום כל 15 אלף, מה שרשום בספר הרכב ).

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

בוצה זה ממילה בוץ.

שמן מלוכלך מתקשה והופך למוצק יותר, נסתמים מעברים במנוע , המנוע מתחיל לעבוד בצורה לא עגולה עד שניזוק . זה יכול לקרות כבר סביב 100 אלף קילומטרים.+ בטיפול לא נכון.

רכב מהדגם הזה ( 1.6 אטמוספרי) אני ממליץ מאוד לקחת למוסך מכונאות מקצועי, כדי לקבל חוות דעת על מצב המנוע.

לאחרונה עזרתי לרכוש למישהי רכב כזה בדיוק, שלושה רכבים ראשונים שנבדקו נפסלו ע"י המוסך. הרכב שנרכש בסוף שנת 2018 עבר טיפולים בדיוק בזמן במוסך מורשה קיה, וגם בו מיד אחרי הרכישה בוצע פלאשינג ( ניקוי פנימי של מנוע ) ומילוי שמן חדש. מעכשיו הרכב ייכנס לטיפולים כל 10 אלפים קילומטרים ( במקום כל 15 אלף, מה שרשום בספר הרכב ).

 

 

 

אתה חושב שאלבר יתנו לי את הרכב ללכת למוסך איתו להערכת תיקונים? 

 

הסוכן אמר לי שהמוסך יתחיל לדחוף דברים לא קשורים ולמוסך יהיה את האינטרסים שלו. 

 

לפי מה שאני מבין מציעים לי לרדת מהרכב הנל?

פורסם (נערך)

תראה, אין בבדיקה הזאת שום דבר שפוסל את הרכב, הוא גם נקי מתאונות.

כל מה שרשמתי זה מהיכרות עם הדגם הספציפי .

אם אלבר נותנים אחריות שנה על מנוע,  המחיר טוב, אפשר לקנות , לבדוק לעומק את מצב המנוע ולבצע את מה שרשמתי ( פלאשינג, החלפת שמן, קיצור קילומטרים בין הטיפולים) . 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 14 שעות, vladclar כתב:

תראה, אין בבדיקה הזאת שום דבר שפוסל את הרכב, הוא גם נקי מתאונות.

כל מה שרשמתי זה מהיכרות עם הדגם הספציפי .

אם אלבר נותנים אחריות שנה על מנוע,  המחיר טוב, אפשר לקנות , לבדוק לעומק את מצב המנוע ולבצע את מה שרשמתי ( פלאשינג, החלפת שמן, קיצור קילומטרים בין הטיפולים) . 

 

אוקיי עודדת אותי קצת, כי יש בי משהו שרוצה את הרכב הזה וגם המחיר דיי טוב פחות מהשוק אחרי התמקחות עם הסוכן. 

לפי מה אתה יודע להגיד שהרכב לא עבר תאונה לפי המשמעות נמוכה שמפורט בבדיקה? 

 

 

פורסם

כן, לפי תוצאות הבדיקה, אין החלפת חלקים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיקה טיפוסית לרכב בן 7 עם 150K.

כל רכב אחר שתיקח עם נתונים דומים, הבדיקה תצא כמעט זהה.

 

הכי חשוב - כקונה רכב יד 2 - לבדוק את מצב הרכב פנימית וחיצונית, נזילות שמן, פגמים נראים לעין, שהכל עובד (מזגן\חימום\וכו'), תיבת ההילוכים שמתפקד בצורה נורמלית - ולא פחות חשוב מכל הנ"ל: בדיקת שלדה\תאונות.

היסטוריית טיפולים במוסך תעזור לך לגבש דיעה אם הרכב מטופל בזמן או לא.


נראה שהבדיקה שהוצגה בפניך היא מטעם "אלבר".

מציע שתיקח את הרכב לבדיקה במקום מטעמך (תשתדל רחוק יותר מהסוכנות).
 

בדוק היסטוריית בעלויות - ייתכן והמחיר הנמוך הוא שיקלול של ליסינג\חברה לשעבר.

 

תוציא דו"ח עבר ביטוחי דרך אתר סליקה של חברות הביטוח.

 

איציק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, Ilan221 כתב:

 

 

 

לפני כשעה, איציק נ. כתב:
לפני 21 שעות, Ilan221 כתב:

שלום לחברי הפורום,

ביצעתי בדיקה לרכב קיה ספורטז׳ 2017 עם 150 אלף קמ. 

 

 

 


נראה שהבדיקה שהוצגה בפניך היא מטעם "אלבר".

 

מי הזמין את הבדיקה?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:

בדיקה טיפוסית לרכב בן 7 עם 150K.

כל רכב אחר שתיקח עם נתונים דומים, הבדיקה תצא כמעט זהה.

 

הכי חשוב - כקונה רכב יד 2 - לבדוק את מצב הרכב פנימית וחיצונית, נזילות שמן, פגמים נראים לעין, שהכל עובד (מזגן\חימום\וכו'), תיבת ההילוכים שמתפקד בצורה נורמלית - ולא פחות חשוב מכל הנ"ל: בדיקת שלדה\תאונות.

היסטוריית טיפולים במוסך תעזור לך לגבש דיעה אם הרכב מטופל בזמן או לא.


נראה שהבדיקה שהוצגה בפניך היא מטעם "אלבר".

מציע שתיקח את הרכב לבדיקה במקום מטעמך (תשתדל רחוק יותר מהסוכנות).
 

בדוק היסטוריית בעלויות - ייתכן והמחיר הנמוך הוא שיקלול של ליסינג\חברה לשעבר.

 

תוציא דו"ח עבר ביטוחי דרך אתר סליקה של חברות הביטוח.

 

איציק

היי, איציק תודה.

אני הזמנתי את הבדיקה במכון שאני בחרתי.

 

לא הוסתר ממני שהרכב היה ליסינג ביד הראשונה ולאחר מכן נרכש על ידי אדם פרטי שביצע טרייד אין במרגש של אלבר וכך הרכב הגיע אליהם. 

 

ביצעתי בדיקה בסליקה לא היו תאונות על הרכב.

 

אין לרכב נזילות שרואים בעין והמזגן עובד היטב.

 

מה דעתך לגבי המרווח יתר במתלה הקדמי זה משהו בעייתי ויקר?

 

אישית הפחיד אותי בעיקר השורה בבדיקה של המנוע ושל הממיר קטלטי. 

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

מי הזמין את הבדיקה?

אניה הזמנתי את הבדיקה במקום שאני בחרתי אותו. 

פורסם
לפני שעה, Ilan221 כתב:

מה דעתך לגבי המרווח יתר במתלה הקדמי זה משהו בעייתי ויקר?

 

אישית הפחיד אותי בעיקר השורה בבדיקה של המנוע ושל הממיר קטלטי. 

אניה הזמנתי את הבדיקה במקום שאני בחרתי אותו. 


אתה קונה רכב בן 7 עם 150K ק"מ. יש בלאי טבעי, לכל רכב, גם במנוע וגם בממיר הקטליטי ובכל הפרונט ("מרווחי יתר במתלה קדמי").

בוא, תכניס את הדברים לפרופורציה.

זה *לא* רכב חדש. כל רכב כזה יזדקק לאיזשהו ריענון או יישור קו קטן או תיקון בהמשך הדרך.
כל הכסת"חים שכתבו לך יכולים לקרות גם ברכב כזה עם 100K ק"מ ואפילו פחות.

תשאיר סכום כסף מסויים לבלת"מים ואם הרכב (מבחינת תאונות, ניראות ומצב כללי) נראה טוב, תתקדם בהתאם לתחושה שלך (אם משהו מריח לך מסריח - סביר להניח שכדאי לברוח).

 

איציק

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 שעות, איציק נ. כתב:

בדיקה טיפוסית לרכב בן 7 עם 150K.

כל רכב אחר שתיקח עם נתונים דומים, הבדיקה תצא כמעט זהה.

 

הכי חשוב - כקונה רכב יד 2 - לבדוק את מצב הרכב פנימית וחיצונית, נזילות שמן, פגמים נראים לעין, שהכל עובד (מזגן\חימום\וכו'), תיבת ההילוכים שמתפקד בצורה נורמלית - ולא פחות חשוב מכל הנ"ל: בדיקת שלדה\תאונות.

היסטוריית טיפולים במוסך תעזור לך לגבש דיעה אם הרכב מטופל בזמן או לא.


נראה שהבדיקה שהוצגה בפניך היא מטעם "אלבר".

מציע שתיקח את הרכב לבדיקה במקום מטעמך (תשתדל רחוק יותר מהסוכנות).
 

בדוק היסטוריית בעלויות - ייתכן והמחיר הנמוך הוא שיקלול של ליסינג\חברה לשעבר.

 

תוציא דו"ח עבר ביטוחי דרך אתר סליקה של חברות הביטוח.

 

איציק

אם היא הייתה מטעם אלבר היה v במנוע ובגיר… בדיקות שמטעם ליסינג ים למיניהם באות בלי הכסתחים ולפעמים גם בלי יותר מהכסתחים….

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

סהכ נראה פסדר +- , המקום המעניין זה המנוע.

ממליץ לקחת את הרכב למכון שיבדוק את המנוע עם כלים נכונים , הבדיקה של המכון בדיקות מעורפלת .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...