Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לכל העיצות הטובו והנכונות שקיבלת פה אחרי שאת המוציא את התסריט שב עם אשתך ותחשוב איפה אתה ממקם כל דבר ושאין איזה משהו שישגע אותך כל הזמן.

 

סתם דוגמא, ראיתי בית מאוד יפה וגדול וגם במחיר טוב אבל ציד שמתי לב שהמסדרון בנוי ככה שלשני חדרים (שהיו חדרי עבודה אצל הבעלים) אי אפשר להכניס ריהוט במידות גדולות מפלטה של 160X60 כי היא לא תעבור במסדרון (חישבתי על התשריט) או פנטהוס אחר שמקלחת אחת היתה צמודה לאחד החדרים עם כניסה רק ממנו והשנייה בחדר ההורים.

אני כבר לא מדבר על חדרים קטנים או דברים כאלה אלא ממש על תכנון דפוק.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה לכל המשיבים, עזרתכם הרבה מוערכת.

 

הלכתי לראות את הדירה וכנראה עשיתי את כל הטעויות האפשריות... אמרתי מחיר נמוך מדי (כי חשבתי שזה כמו משא ומתן של בסטה בשוק). אחר כך התקשרתי ואמרתי מחיר אחר שאיכשהו מתקרב למחיר השוק (מלמטה..).

 

אני גרוע במו"מ וכנראה שזה לא ייצא לפועל. 

 

תודה רבה.

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

כמה זמן הדירה בשוק?

כתבתי לפני כמה ימים - תעבור על נתוני השכונה במדלן. אז לא כל הדירות זהות, אבל תבין מול מה אתה עומד. חוץ מזה - סבלנות, גם אם יקח שנה למצוא את הדירה הנכונה במחיר הנכון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזה אל תתרגש וגם לא מעניין מה מחיר השוק אלא כמה היא שווה עבורך.

 

תמיד אפשר להרים טלפון ולהגיד לו תן מחיר בשביל לסגור בלי מו"מ. תזובה של כן או לא ולחתוך.

 

קק לפני זה שבו עם עצמכם ותחליטו מה המקסימום שאתם מוכנים לשלם.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

כמה זמן הדירה בשוק?

רק יצאה לשוק. המוכר רוצה להעביר לתיווך מפאת חוסר זמן.

 

אני קצת בבאסה.

 

תודה על העידוד ספריאל.

לפני כשעה, Night Driver כתב:

תמיד אפשר להרים טלפון ולהגיד לו תן מחיר בשביל לסגור בלי מו"מ. תזובה של כן או לא ולחתוך.

זה צריך להיות המצב. מקווה שהוא יחזור אליי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 23 דקות, om2 כתב:

אל תתבאס.

אם זה לא ילך. עוד תמצא דירה אחרת.

אנחנו חיפשנו דירה שנה+ עד שמצאנו את המיועדת 

תודה רבה.

זה לא בדיוק ככה.

בוא נגיד שהמיקום של הדירה ממש ממש מוצלח עבורי.

 

ואיפה שהוא, חוסר ניסיון במיקוח די חירב את האפשרות לעיסקה.. ומצד שני הגעתי לאיזה חשבון נפש עגום עם עצמי.. אז..תודה על העידוד.

 

מאחל לכולנו שנה טובה ומוצלחת. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תשמע, בעסקים שים את האגו עמוק במגירה.

 

תקבע איתו, תגיד בצורה הכי ישירה אתה לחוץ למכור ואני רוצה לקנות אז בוא נראה איך אנחנו נפגשים ככה שיתאים לשנינו.

 

לך לקראתו בדברים שחשובים לו ואתה יכול כמו פינוי, תנאי תשלום וכו' והוא ילך לקראתך במחיר כמה שאפשר.

 

רוב הסיכויים שתגדרו על הפערים.

  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

רק יצאה לשוק.

זמן ממוצע למכירת דירה יד 2 בתקופה הזו הוא שנה בערך. זה לא שוק של מוכרים כרגע. מציע שתתייעץ עם מישהו שאתה סומך עליו לגבי משא ומתן.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 7 שעות, פינדר כתב:

זמן ממוצע למכירת דירה יד 2 בתקופה הזו הוא שנה בערך. זה לא שוק של מוכרים כרגע. מציע שתתייעץ עם מישהו שאתה סומך עליו לגבי משא ומתן.

איך יודעים את זה? כי כל התקשורת שאני רואה, והאנשים שאני שואל רק מספרים איך המחירים עולים,

ואיזה דילים מצויינים הם עשו..🙂

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...