Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

גמלה בליבי ההחלטה להחליף את בולמי הזעזועים ברכב (כאמור סיאט קורדובה 2001 SDI)

בכוונתי לרכוש בולמים בלבד ללא התקנה.

 

אני מנסה למצוא בולמים של מונרו- ללא הצלחה!

אני מחפש את הבולמים שמן שלהם (הדגם עם הגז מגיע כמקורי ברכב ממה שהבנתי) בכדי לקבל

נוחות נסיעה.

אבל בשום מקום אין! דיברתי עם כל המפיצים של מונרו- וכלום!

 

בצ'מפיון כמובן מוכנים למכור במחיר של 500 ש"ח לבולם (גז) - אבל את זה אני לא משלם!

 

שאלתי היא:

1. אולי מי מכם יוכל להציע לי היכן לחפש בולמים אלו?

2. בולמים אחרים כמו KYB הוצעו לי ב 290 שח לבולם,

איך ניתן לדעת שהם אכן תואמים לרכב ? (עומס וכו')

והאם KYB יבצעו תפקידם כיאות? למישהו יש נסיון איתם? מחזיקים זמן סביר?

 

תודה מראש!!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מחיה שוב את השרשור הזה.

 

כי אני עדיין תקוע!!

 

יש לי מק"טים לבולמי מונרו אותם אני מחפש.

 

אך בכל חנויות החלפים - אין אותם! (כולל מפיצים של אפק)

 

מישהו מכיר חנות חלפים באזור המרכז שמחזיקה בולמים של מונרו??

אשמח לקבל פרטים ואולי טלפון.

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...