Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פילטר דלק- 968

דיסקים-780

רפידות- 471

שמן-183

פילטר שמן-103

שמן גיר -1060

נוזל בלמים 24.

מה שהקפיץ מאוד את המחיר זה פילטר דלק ושמן גיר.

 

יש מחשבה על כמה מועמדות: הונדה גאז, קיה סטוניק, איביזה/פאביה, וסיטרואן c3, יונדאי i20\באיון, מאזדה 2 מעריך שהתצקיב יהיה אזור ה 70 אלף.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

פילטר דלק- 968

דיסקים-780

רפידות- 471

שמן-183

פילטר שמן-103

שמן גיר -1060

נוזל בלמים 24.

מה שהקפיץ מאוד את המחיר זה פילטר דלק ושמן גיר.

 

יש מחשבה על כמה מועמדות: הונדה גאז, קיה סטוניק, איביזה/פאביה, וסיטרואן c3, יונדאי i20\באיון, מאזדה 2 מעריך שהתצקיב יהיה אזור ה 70 אלף.

מלבד הפילטר דלק ושמן גיר הכל לפחות 20 אחוז ממחיר רגיל שזה מקובל במורשה אבל מעניין איך הגיעו ל1000 על שמן גיר לדוגמה 

הרי ליטר שמן גיר מקורי של מיצובישי עולה סביבות 100 לליטר לצרכן מה לקחו 200-300 שח עבודה על פתיחת בורג ומילוי ? 

 

וגם פילטר דלק לא מכיר את הרכב אבל אם זה חיצוני ולא משולב במשאבה אז זה גם קצת חריג

 

מקווה שעשו לפחות עבודה טובה ומורגש שיפור זה דבר חשוב מאוד לעשות ברכב ואנשים מדלגים על הדברים האלה 

פורסם

אני לא מרגיש הבדל כלשהו, אבל גיר בינתיים מגלה אמינות טובה.

 

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מחירי רפידות וצלחות במוסך הזה יקר מאוד.

סט רפידות של חברות נורמליות עולה 150-230₪,  צלחות עד 500₪ ( כולל מע"מ).

ואם מוצאים של חברת HI-Q הקוריאנית, אז גם פחות מזה.

 

הטיפול עלה כל כך הרבה, כי הוא כלל גם החלפת שמן גיר וגם החלפת מסנן דלק. כמובן, הבלמים....

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן זה טיפול גדול, פשוט רציתי מקום שעושה הכול לפי הספר.

אם לא החלפת שמן גיר בעיקר, הייתי הולך למוסך כללי, אבל העדפתי מקום שיודע בדיוק איזה שמן ואם יש עדכון לגבי הגיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אפשר לומר שלא נתקלת באף תקלה. 

אני אחראי על הצד התפעולי של הספייס סטאר של גיסתי הסטודנטית גם 2014, 110 אלף קמ, כבר פגשנו יותר תקלות אמנם לא מהותיות אבל עדיין, אחת מהן עדיין לא נפתרה והבנתי שזאת תופעה בספייס. 

וזה רכב שמטופל כמו שעון בחברה (למעט ברקסים וחלקים שזה שוד לטפל במורשה יבואן).

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

 

לפני 18 דקות, daniel204 כתב:

אפשר לומר שלא נתקלת באף תקלה. 

אני אחראי על הצד התפעולי של הספייס סטאר של גיסתי הסטודנטית גם 2014, 110 אלף קמ, כבר פגשנו יותר תקלות אמנם לא מהותיות אבל עדיין, אחת מהן עדיין לא נפתרה והבנתי שזאת תופעה בספייס. 

וזה רכב שמטופל כמו שעון בחברה (למעט ברקסים וחלקים שזה שוד לטפל במורשה יבואן).

איזה תקלה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וואו, עברו 10 שנים?

זוכר את שרשור הקניה שלך, את סרטון הווידאו שעשית ואת הסקירה. איך עברו 10 שנים?

 

האמת שהאחזקה נראית קצת יקרה לרכב מקטגוריה כזו.

לי יש אלפא 159, אחזקה לא זולה בכלל.

 

צלחות בקוטר 330 מ"מ עלו לי כ- 960 כולל מע"מ, רפידות 450. שניהם של ברמבו.

גם אני קניתי שמן גיר, עלה לי 75 שקלים לליטר, קניתי 3 בקבוקים. אבל עדיין לא החלפתי.

אבל נוזל בלמים עלה לי 40 שקלים.

שמן מנוע יקר אצלי מאוד, כ- -450-550 שקלים ל- 5 ליטר, תלוי איזה קונים.

  • אהבתי 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, Gauss כתב:

 

איזה תקלה?

נורת abs, נורת esp ונורת ביטול esp נדלקות יחד, נכבות לאחר הנעה מחדש, סורק תקלות לא מזהה תקלה. 

החלפת רפידות וצלחות (שגם ככה היה צריך להחליף) לא פתרה את הבעיה, המכונאי לא זיהה בעיה. 

מפורומים בחול נראה שזה ליכלוך/קורוזיה על הabs או משהו כזה, עדיין לא נמצא פתרון לבעיה.תקלה דומה שמצאתי ברשת

אגב, יש עוד פרסומים מקומיים בפייסבוק ובגוגל על אותה בעיה באטראז ובספייס רק שלא חזרו לעדכן בפתרון.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

יקר רצח. אילו רכשת את החלקים לבד לא היה עובר את ה 1000 שקלים, וסביר שפחות מכך. העבודה עצמה פשוטה וניתנת לביצוע לבד, או במוסך כללי ולא צריכה לעלות יותר מ 500 שקל. הלכו 4000 שקלים לפח. לשלם 5300 שקל לטיפול שגרתי עבור רכב שעולה 15,000 שקל, או פחות , זה פשוט טעות.

 

  • אהבתי 1
פורסם

1000₪? 

טיפול, החלפת שמן גיר, החלפת מסנן דלק, בלמים ( צלחות + רפידות קדמיות), עבודה ( במוסך כלשהו ), מע"מ?

קשקוש....

רק החלפים באיכות נורמלית עולים יותר ( כמעט כפול), ולהחליף מסנן דלק ברכב הזה בכלל לא פשוט.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 שעות, Pavlik כתב:

וואו, עברו 10 שנים?

זוכר את שרשור הקניה שלך, את סרטון הווידאו שעשית ואת הסקירה. איך עברו 10 שנים?

 

האמת שהאחזקה נראית קצת יקרה לרכב מקטגוריה כזו.

לי יש אלפא 159, אחזקה לא זולה בכלל.

 

צלחות בקוטר 330 מ"מ עלו לי כ- 960 כולל מע"מ, רפידות 450. שניהם של ברמבו.

גם אני קניתי שמן גיר, עלה לי 75 שקלים לליטר, קניתי 3 בקבוקים. אבל עדיין לא החלפתי.

אבל נוזל בלמים עלה לי 40 שקלים.

שמן מנוע יקר אצלי מאוד, כ- -450-550 שקלים ל- 5 ליטר, תלוי איזה קונים.

יאפ 10 שנים...

הטיפול יקר בגלל שזה יבואן, עד עכשיו הרכב טופל במורשים כללים טיפולים עלו באזור ה 600-700 שקל

לפני 10 שעות, daniel204 כתב:

אפשר לומר שלא נתקלת באף תקלה. 

אני אחראי על הצד התפעולי של הספייס סטאר של גיסתי הסטודנטית גם 2014, 110 אלף קמ, כבר פגשנו יותר תקלות אמנם לא מהותיות אבל עדיין, אחת מהן עדיין לא נפתרה והבנתי שזאת תופעה בספייס. 

וזה רכב שמטופל כמו שעון בחברה (למעט ברקסים וחלקים שזה שוד לטפל במורשה יבואן).

אכן, הפעם היחידה ב10 שנים שהרכב נתקע זה היה בגלל מצבר. אם לא הצריכת שמן, אמינות מעולה שמצדיקה את התדמית היפנית.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...