Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נתונים:

קיה XCeed

שנה 2021

מנוע: 1400 טורבו

יד ראשונה ליסינג 

121,000 קילומטר 

סקודה קאמיק

שנה: 2021

מנוע:1000 טורבו

100,000 קילומטר 

 

אופי נהיגה : 50% עירוני, 50% בין עירוני

מה חשוב לך: אמינות, חסכוני ומרווח סביר.

 

מה הייתם בוחרים ולמה?

תודה רבה לעונים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי ניסיון עם המנוע של הקאמיק מהאוקטביה, אחלה רכב אמין וחסכוני מאוד.

לדעתי רכב מצוין.

יהיה קצת פחות מרווח מה XCEED.

במידה והקאמיק רמת גימור סטייל המפוארת, גם תהנה משוק מצוין לעומת דגמים שנסחרים גם בליסינג

על ה XCEED עשיתי סיבוב בנסיעת מבחן אי שם ב 2022, מרגיש רכב יותר איכותי מהקאמיק.

אבל

השילוב מנוע וגיר בסקודה לדעתי מוכיח את עצמו יותר.

אם הייתי צריך לבחור ללא התחשבות במרווח פנים לילדים ובגאז'

הייתי הולך על הקאמיק

פורסם

הקאמיק דווקא מרווחת מאחור, די מפתיע בהתחשב בגודל החיצוני, אבל תא מטען די צנוע. את האקסיד, שאינה מיובאת עוד להבנתי, זוכר מנסיעת מבחן לפני מספר שנים. לא אהבתי את מרווח הפנים הלא מרשים יחסית לגודל החיצוני ואת התחושה הקלאוסטרופובית בשל חלונות קטנים יחסית וקורה C רחבה מדי. מאוד מזכירה מבחינות אלו את מזדה CX30. ההיפך מקאמיק שלה חלונות גדולים יחסית, מבנה קומפקטי רבוע ולא מצטעצע מדי ויחידת מנוע גיר משובחת. מכיר אחת כזו שנמצאת אצל בת משפחה כבר למעלה משלוש שנים ומתקרבת ל 90K ק"מ, מסתפקת בטיפולים תקופתיים וזהו. 

פורסם

בקיה XCEED יש בקרת שיוט רק ברמת האבזור הגבוהה, כנראה רמת האבזור של רכב ליסינג היתה הבסיסית בהיצע.
בקאמיק בקרת שיוט אדפטיבית בכל רמות האבזור.
בנוסף, לקאמיק יש מולטימדיה הרבה יותר טובה ותא הנוסעים שלה מרווח יחסית לגודלה.

פורסם

מה לגבי תיבת ההילוכים? האם אפשר להתייחס אליה בשנים 2020 וצפונה בשני הדגמים כאמינה? נראה שזו הסיבה היחידה שאני פוסל כרגע את הקאמיק

פורסם

עדיין יש תלונות.

2025-01-13-9_43_35.thumb.png.6d5b2abdb244c13f5a1c7931b2dca5e2.png2025-01-13-9_44_17.thumb.png.155b20cccabcdc34fc90695b7fa871e4.png2025-01-13-9_43_06.thumb.png.a32ccea653804f7c55ec50ac4d63dbb8.png2025-01-13-9_42_49.thumb.png.d68db3c3a558a6e3159f66d78df526a7.png2025-01-13-9_44_03.thumb.png.cb06eba3178fd089687f23cf8b8ba1ff.png

צילום מסך 2025-01-13 ב-9.31.25.png

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נושא המכטרוניק,

אכן מטריד, מוזר שיש רכבים כמו במודעה עם כ30K ק"מ שכבר יש בעיה במח גיר, ויש רכבים עם 180K בלי אף תקלה (סופרב 2018 של אבא שלי שקנה חדשה מהיבואן, שעברה רק החלפת מצמדים ב95K ק"מ, שבדיוק החליף בסופרב 2021 פלאג אין 🤷‍♀️),

לא יודע אם זה אופי נהיגה, תחזוקה שונה, או אפילו פגם ייצור,

 

מה שאני כן יודע זה שהגיר ביונדאי/קיה אמנם עולה כמעט כפול להחליף מצמדים, אך מעבר להתחממות בעיקר בעליות פקוקות שדורשת לעצור להתקררות, לא מכיר בעיות שדורשות החלפת חלק יקר,

 

מה שכן, אני יודע שמנועי הטורבו של VAG מוצלחים יותר מאלה של יונדאי/קיה, במיוחד בשנים הראשונות של הדגמים שלהם, כולל צריכת דלק עדיפה.

 

לדעתי אם צריכת הדלק הוא לא פאקטור עיקרי כאן, שווה לקנות רכב עם גיר פלנטרי כמו מאזדה למשל, השאלה כמה אתה נוסע? 

 

פורסם
לפני 9 שעות, wildlands2019 כתב:

לדעתי אם צריכת הדלק הוא לא פאקטור עיקרי כאן, שווה לקנות רכב עם גיר פלנטרי כמו מאזדה למשל, השאלה כמה אתה נוסע? 

 

 

אני נוסע בסביבות 15,000 ק״מ בשנה.

בזכות התשובות שלכם ירדתי רשמית מהקאמיק, ולכן נותרתי עם CHR או מאזדה cx3/30 כאופציות הנוכחיות בתקציב של כ 80,000 שקל. תובנות ספציפיות שמתעדפות דגם מאלו על פני האחרים?

פורסם

כמה אנשים נוסעים ברכב?

יש ילדים/ עגלות תינוק?

קשה לקרוא ל CX3 רכב מרווח ( אולי לזוג), הבגאז' יותר קטן מאשר במאזדה 2.

CX30 זה סיפור אחר.

את CH-R הייתי לוקח בחשבון גם,  רק במידה ומדובר בזוג נוסעים,  או + מישהו נוסף שלא מעניין אותו להסתכל בחלונות. 

המושב בטויוטה CH-R נוח מאוד ( בשונה מכמה דגמים אחרים של היצרן),  הוא חסכוני מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

כמה אנשים נוסעים ברכב?

יש ילדים/ עגלות תינוק?

קשה לקרוא ל CX3 רכב מרווח ( אולי לזוג), הבגאז' יותר קטן מאשר במאזדה 2.

CX30 זה סיפור אחר.

את CH-R הייתי לוקח בחשבון גם,  רק במידה ומדובר בזוג נוסעים,  או + מישהו נוסף שלא מעניין אותו להסתכל בחלונות. 

המושב בטויוטה CH-R נוח מאוד ( בשונה מכמה דגמים אחרים של היצרן),  הוא חסכוני מאוד.

אני נהג יחיד ברכב ברוב הזמן, אולי נסיעות ארוכות מידי פעם עם הבת זוג, אבל המושבים האחוריים לא קריטיים. בנוסף לנוחות וסביבת הנהג (הסלון) חשובה לי הבטיחות מבחינת הגנת הרכב על הנהג (בין היתר החומרים מעבר למערכות ההגנה האקטיביות). 

 

פורסם

מבחינת בטיחות הch-r עדיפה מה cx-3.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במקרה שלך גם אני הייתי מעדיף טויוטה.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מבחינת תחושת האיכות בתא הנוסעים בעיני המאזדה רמה מעל הטויוטה,
כל הכפתורים והדש מרגישים ברמה מעל.
שאני נוהג בCX3 לא נראה לי שמישהו יכול לשבת מאחורי הכסא שלי (-:

פורסם
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

מבחינת בטיחות הch-r עדיפה מה cx-3.

עדיפה גם על ה CX30?

 

נשמע שCHR זה הכיוון, האם יש פתרון זול לכך שבדגמים של 2018 אין apple car play להצגת waze על המולטימדיה? 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...