Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חג שמח לכולם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חג שמח וכשר!

ולקרוא בהגדה גם לא יזיק לכם!!! (חוטאים...)

חשבתי קצת לפני שבאתי לפרסם את התגובה הזו.

חיפשתי איזשהו סימן או חצי סימן של בדיחות-דעת, צחוק

או קריצה כלשהי ולא מצאתי... :?

 

תגיד לי, זה נראה לך הגיוני לפרסם תגובה כל כך מטומטמת?

אם אני מחליט לא לקרוא בהגדה, אז אני כופר?

אם לא בא לי לשמור על כשרות בחג, אני כופר?

באיזה סרט אתה חי? אתה מבין בכלל מה שאתה אומר/רושם?!

אני יכול להתערב איתך שאני שומר על יותר דיברות ממך מתוך עשרת

הדיברות ואני עדיין לא אלך ואקרא לך חוטא :!:

אתה חוצפן וצר רואי. מי שמך לשופט עלי?

 

מילא, יש קשר ישיר בין מוטוריקה לפוליטיקה (חוקי מהירות, אכיפה

וכד') אבל ההודעה שלך עברה כל גבול.

 

בברכת חג שמח.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
חג שמח וכשר!

ולקרוא בהגדה גם לא יזיק לכם!!! (חוטאים...)

חשבתי קצת לפני שבאתי לפרסם את התגובה הזו.

חיפשתי איזשהו סימן או חצי סימן של בדיחות-דעת, צחוק

או קריצה כלשהי ולא מצאתי... :?

 

תגיד לי, זה נראה לך הגיוני לפרסם תגובה כל כך מטומטמת?

אם אני מחליט לא לקרוא בהגדה, אז אני כופר?

אם לא בא לי לשמור על כשרות בחג, אני כופר?

באיזה סרט אתה חי? אתה מבין בכלל מה שאתה אומר/רושם?!

אני יכול להתערב איתך שאני שומר על יותר דיברות ממך מתוך עשרת

הדיברות ואני עדיין לא אלך ואקרא לך חוטא :!:

אתה חוצפן וצר רואי. מי שמך לשופט עלי?

 

מילא, יש קשר ישיר בין מוטוריקה לפוליטיקה (חוקי מהירות, אכיפה

וכד') אבל ההודעה שלך עברה כל גבול.

 

בברכת חג שמח.

 

דניאל

 

דניאל?!?

הכל בסדר?

יותר מדי מרור בגפילטעפיש?

חיפשתי עכשיו מילון,כדי לכתוב את הפירוש המדוייק של המילה "מתלהם" אבל לצערי לא מצאתי מילון.אני מפנה אותך לחפש בכוחות עצמך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מר חנות סמים

 

תוריד הילוך , אני בטוח שזה היה בצחוק.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אדון "מתחרה ברחובות" הנכבד!

חשבתי רבות לפני שפירסמתי את תגובתי.אבל דבריך הוציאו אותי מכלי!

מהפירוש תוריד הילוך? האם בגלל הנטיה ליסוע בהילוך גבוה,אני חוטא?

מי שמך לשופט בישראל ודין דיין אמת אשר אמרו אבותינו ולנו והיא שעניא לחמה עניא?

אני נרעש וזועם מזה שלא שמת סמיילי ליד דבריך ומסיק מכך שלא נאמרו בבדיחות וזחיחות הדעת-ואני זועם!

אתה מבין בכלל את המשמעות ההרסנית של הדברים שכתבת כאן?

מה פירוש "חנות סמים"?זכותו המלאה של הבן אדם לפתוח חנות ולמכור בה סמים ומי שמך שופט ודין ודיין בישראל? אתה לא תגיד לי איך לחיות!אני זועם!!!אתה איש קטן וצר אופקים ואני יכול להתערב איתך שאני מחרבן אחרי ליל הסדר אצל דודים שלי לפחות 300 גרם חרא יותר ממך.

מילא אם היית מבין בכלל את הקשר ההרסני בין מירוצי רחוב לחנויות סמים לבין מדיניות האכיפה של משטרת התנועה.אתה פשוט עברת כל גבול.

 

אז מי שמך לעיר ואם בישראל?

 

חוצפן....

 

בברכת חג שמח-

תומר.

 

 

:lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אדון "מתחרה ברחובות" הנכבד!

חשבתי רבות לפני שפירסמתי את תגובתי.אבל דבריך הוציאו אותי מכלי!

מהפירוש תוריד הילוך? האם בגלל הנטיה ליסוע בהילוך גבוה,אני חוטא?

מי שמך לשופט בישראל ודין דיין אמת אשר אמרו אבותינו ולנו והיא שעניא לחמה עניא?

אני נרעש וזועם מזה שלא שמת סמיילי ליד דבריך ומסיק מכך שלא נאמרו בבדיחות וזחיחות הדעת-ואני זועם!

אתה מבין בכלל את המשמעות ההרסנית של הדברים שכתבת כאן?

מה פירוש "חנות סמים"?זכותו המלאה של הבן אדם לפתוח חנות ולמכור בה סמים ומי שמך שופט ודין ודיין בישראל? אתה לא תגיד לי איך לחיות!אני זועם!!!אתה איש קטן וצר אופקים ואני יכול להתערב איתך שאני מחרבן אחרי ליל הסדר אצל דודים שלי לפחות 300 גרם חרא יותר ממך.

מילא אם היית מבין בכלל את הקשר ההרסני בין מירוצי רחוב לחנויות סמים לבין מדיניות האכיפה של משטרת התנועה.אתה פשוט עברת כל גבול.

 

אז מי שמך לעיר ואם בישראל?

 

חוצפן....

 

בברכת חג שמח-

תומר.

 

 

:lol:

 

ממש קטלת אותי :lol::lol::lol:

 

שמוליק - מתחרה רחוב

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

hey pizza boy,find another way home!

 

goddamm streetracers.....

 

 

 

ד"א-

אני מקווה שאתה יודע מי משחק את שליח הפיצה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
hey pizza boy,find another way home!

 

goddamm streetracers.....

 

 

 

ד"א-

אני מקווה שאתה יודע מי משחק את שליח הפיצה.

 

נקודה למחשבה.. מי ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

רוב כהן,הבמאי.

 

זה מה שקורה כשאתה קונה מהדורה מיוחדת,כולל 2 דיסקים נוספים על הסרט ועל התרבות.

 

אתה לומד דברים מאוד מאוד חשובים-כמו שהשליח של הפיצה הוא הבמאי של הסרט.... :lol:

 

ושלג'ואנה ברוסטר אין בכלל רישיון נהיגה...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
רוב כהן,הבמאי.

 

זה מה שקורה כשאתה קונה מהדורה מיוחדת,כולל 2 דיסקים נוספים על הסרט ועל התרבות.

 

אתה לומד דברים מאוד מאוד חשובים-כמו שהשליח של הפיצה הוא הבמאי של הסרט.... :lol:

 

ושלג'ואנה ברוסטר אין בכלל רישיון נהיגה...

 

אני בכלל, קניתי את מסלול מסוכן! (איזה פדיחות :mad: )

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הקטע, כשאני רואה סרט בהשכרה והוא מושך אותי בתחלה אני חייב לקנות אותו.

 

כך עם גלדיאטור ומטריקס.

 

חבל על הכסף, 120 ש"ח מינימום ל DVD.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ניחא.אל תיקח את זה קשה.בקטעים האלה אנחנו כמו ילדים קטנים.

 

רוצים משהו,מקדישים לזה 20 דקות מחשבה,רואים שזה לחלוטין לא כלכלי וכדאי-וקונים בכל זאת.זה איזשהוא צורך לא מובן בכל מיני דברים חומריים.

 

זה קרה לי הרבה בזמן האחרון (סרטים רעים מטורפים בעוצמתם-בחורה.. :( .)-וכשזה קורה,אתה מרגיש צורך אדיר בפיצויים חומריים (וזה בד"כ מאבד את הקסם 30 שניות אחרי רגע הרכישה).

 

השבוע החלפתי מערכת באוטו.פתאום רציתי MP3-ואין לי בכלל צרובים.... שילשום קניתי ספר על מכוניות ב400 שקל,כי ראיתי אותו בחלון ראווה.עד היום לא פתחתי אותו,כי יש לי בבית עוד איזה 15 ספרים שאני קורא סימולטנית....

 

שבוע שעבר לא נחתי עד שהיה לי סאב לבית,לפני זה זה היה מיצערת גדולה,לפני זה זה היה איזה דיסק.לפני זה זה היה מגבר שיש לו מפענח די טי אס שבקודם היה פחות משוכלל ,עזוב.

 

אני מודע היטב לעובדה שביום מן הימים אני לא אוכל לחיות ככה,אז למה לא לנצל עד הסוף את הכסף,ההנאה והסיפוק?!?

 

ודרך אגב-אני כבר הזמנתי את 2 fast 2 furious עוד לפני היציאה לקולנוע.ואני יודע שזו לא יצירת מופת ולא כלום,אבל סתם בא לי. :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...