Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לחברים המלומדים,

 

לקראת החלפת רכבים בחברה, אני עומד בפני 4 דגמים שאחד מהם כבר פסלתי.

 

1) טיוטה קורולה Cross 

2) קיה נירו EX

3) יונדאי אלנטרה (מניח שפרימיום)

4) קיה Seltos שנפסלה על ידי

 

שווי המס של כולם הוא באותו אזור, 3800. כל שאר ההוצאות על החברה ללא מגבלות.

 

הדברים שחשובים לי -

1) 2 ילדות ( גילאי 4-8), אז בטיחות קודם לכל, ואז גם פתחי מיזוג מאחור ובשאיפה חלונות כהים (קיים בנירו וחלקית בטויוטה).

2) תא מטען סביר, סביר פלוס.

3) בטיחות. שוב.

4) אני קצת בנאדם של גאדג'טים. ברור לי שבליסינג לא אמצא יותר מדי אבל תמיד אשמח למסך גדול יותר, יותר כפתורים, מראות מתקפלות עם התראת שטח מת וכו' :)

5) חנייה במרכז בכחול לבן, אז רכב קצר ככל שניתן. לפעמים כל סנטימטר נספר.

 

ההתלבטות המרכזית שלי היא בין הקורולה קרוס לנירו EX . האלנטרה אחלה, אבל ארוכה מאוד.

ב6 השנים האחרונות אני עם איוניק היברידי, ומאוד מרוצה ממנה. 

 

אודה למחשבותיכם.

פורסם (נערך)

מאיזו סיבה סלטוס נפסלה?

זה כנראה הרכב שהייתי לוקח בליסינג בין כל הרשימה, כאשר אמינות לטווח ארוך,   צריכת דלק וירידת ערך לא פקטורים בכלל.

רכב מרווח, עם בגאז' די גדול, מזגן אחורי וגלגל רזרבי ( בנירו אין בכלל,  אגב ), גבוה, די נוח,  לא חסר כוח, אפשר להכנס לשבילים.

החסרון  הבולט - מראה שמאלית אמריקאית.

לפני יומיים הייתי בסלון של קיה - ישבתי גם בנירו וגם בסלטוס. באחרונה ההרגשה יותר ג'יפונית. יותר מרווחת בסלון וישיבה גבוהה יותר, יותר מקום לרגליים מאחורה .

 

חבר עם נירו חדשה לפני חודשיים באמצע הלילה נתקע עם גלגל קרוע ( בור בכביש ) וללא גלגל רזרבי.

בסוף שילם מחיר מופקע על צמיג סיני למחלץ נייד שמתפרנס יופי מהטרנד הזה " ללא גלגל ספייר".

אגב,  הגיע עם הצמיג תוך 20 דקות משיחת טלפון.

האלטרנטיבה היתה גרר ( 3 שעות המתנה ),  מונית והמשך התעסקות בבוקר.

לכן,  לדעתי, זה דיל ברייקר. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • מבאס 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התגובה.

הנקודה של גלגל רזרבי חשובה, אני מסכים. זה משהו שמפריע גם לי.

התיבה של נירו תודה לתיבה של האיוניק (מצמד כפול 6 הילוכים) שמאוד נוח לי איתה. הסלטוס מביאה תיבה רציפה שאני פחות מתחבר.

הסלטוס אכן יותר גבוהה אבל הנירו יותר רחבה, לפחות לפי מידות. אני לא מחובבי הגובה, זה מעולם לא הפריע לי.

לנירו הטבת מס על היותה הברידית, הסלטוס "רגילה". פער של כמה מאות ש"ח בlow level בחודש.

הנירו מחזיקה ביותר מערכות בטיחות ומיזוג מאחור (חשוב לי).

 

אלה היתרונות שאני ראיתי, שגרמו לי להוריד את הסלטוס די מהר.

מחשבות?

 

לפני 8 שעות, vladclar כתב:

מאיזו סיבה סלטוס נפסלה?

זה כנראה הרכב שהייתי לוקח בליסינג בין כל הרשימה, כאשר אמינות לטווח ארוך,   צריכת דלק וירידת ערך לא פקטורים בכלל.

רכב מרווח, עם בגאז' די גדול, מזגן אחורי וגלגל רזרבי ( בנירו אין בכלל,  אגב ), גבוה, די נוח,  לא חסר כוח, אפשר להכנס לשבילים.

החסרון  הבולט - מראה שמאלית אמריקאית.

לפני יומיים הייתי בסלון של קיה - ישבתי גם בנירו וגם בסלטוס. באחרונה ההרגשה יותר ג'יפונית. יותר מרווחת בסלון וישיבה גבוהה יותר, יותר מקום לרגליים מאחורה .

 

חבר עם נירו חדשה לפני חודשיים באמצע הלילה נתקע עם גלגל  ( בור בכביש ) וללא גלגל רזרבי.

בסוף שילם מחיר מופקע על צמיג סיני למחלץ נייד שמתפרנס יופי מהטרנד הזה " ללא גלגל ספייר".

אגב,  הגיע עם הצמיג תוך 20 דקות משיחת טלפון.

האלטרנטיבה היתה גרר ( 3 שעות המתנה ),  מונית והמשך התעסקות בבוקר.

לכן,  לדעתי, זה דיל ברייקר. 

 

פורסם

שים לב שבליסינג מקבלים את דגם ה LX  בנירו .

באותה נקודה בדיוק , נוטה לראשונה לכיוון הקורולה קרוס , הנירו פשוט מכוערת לטעמי , היבואן חוסך בתאורת LED , אין פתח מיזוג מאחור , ויש לי מנהג מוזר שאינני לוקח את אותו הרכב פעמים... 

ממתין לראות אם יכניסו רכבים חשמלים לרשימה , מדברים על הזיקר X שיכולה להיות מענינת עבורי.

 

פורסם

אני כבר יומיים עם הזיקר (-:   ,  (קניתי באופן פרטי).
אם אתה אוהב גאג'טים אז זה המקום,
חוץ מזה מזגן אחורי יש (מיקום מצויין בקורות), הרכב זריז, מאוד זריז
מרווח גם לגבוהים.

חסרונות - אין גלגל רזרבי, תא מטען בינוני ואין תא כפפות (-:

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Adam70 כתב:

שים לב שבליסינג מקבלים את דגם ה LX  בנירו .

באותה נקודה בדיוק , נוטה לראשונה לכיוון הקורולה קרוס , הנירו פשוט מכוערת לטעמי , היבואן חוסך בתאורת LED , אין פתח מיזוג מאחור , ויש לי מנהג מוזר שאינני לוקח את אותו הרכב פעמים... 

ממתין לראות אם יכניסו רכבים חשמלים לרשימה , מדברים על הזיקר X שיכולה להיות מענינת עבורי.

 

צודק, אען מדובר ב-LX.

לגמרי מסכים שהנירו לא תזכה בתחרות יופי, אבל היא עושה את העבודה והנהיגה איתה נוחה.
בקורולה קרוס יש גלגל רזרבי קטן (בדגם ACTIVE) ופתחי מיזוג, אבל ללא חלונות כהים מאחור. איך התיבה הרציפה שלה (בגדול לא חובב של כאלה, יש הונדה ג'אז מקבילה עם תיבה רציפה)?

אגב, נכנס גם אופציה לקיה ספורטאז' URBAN, בשווי שימוש גבוה יותר (לא היברידית) של 600 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי אני רק שאלה
פורסם

עשית נכון, כשהורדת את הסלטוס מהרשימה.

מדובר ברכב בסיסי בצפון אמריקה...

לא במקאה הוא לא משווק באירופה.

הקורולה קרוס בכנראה הכי מרווחת, אך גם היא מצויידת בגיר רציף מאוד לא נעים במיוחד במאמץ.

אני הייתי בוחר בנירו, היא הכי נודרנית ברשימה ומצויידת בתיבה כפולת מצמדים הרבה יוצר נעימה לנהיגה.

 

נסה לברר האם אפשר לקבל יונדאי קונה היברידית.

היא מגיע ללא גלגל חלופי - אך ניתן להוסיף גלגל למען השקט הנפשי.

  • מעניין 1
פורסם

הקונה קטנה יותר וצפופה מאחור .

הנירו רועשת לטעמי וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שאני מעונין לא להמשיך עם התוצרת , רחוק מלהיות חובב טויוטה אבל עם המנוע המשופר 140 כ"ס הרכב נמרץ יותר.

אבצע נסיעת מבחן על שני הרכבים כדי לקבל פרספקטיבה טובה יותר.

אני באופן אישי לא הלכתי על ה ראב 4 בתוספת תשלום, נראה לי מיותר לחלוטין להוסיף תשלום נוסף על רכב גדול יותר , לבת הזוג שלי יש טוסון ואני מעדיף כמעט תמיד להתנייד בנירו, הגודל האופטימלי לרכב לטעמי.

לא אוהב את הספורטאז ולא חושב שהיא שווה תוספת כספית כזו ל 36 חודש קדימה , אבל זה ענין של טעם אישי והנוחות בכיס...

פורסם
לפני 29 דקות, Adam70 כתב:

הקונה קטנה יותר וצפופה מאחור .

הנירו רועשת לטעמי וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שאני מעונין לא להמשיך עם התוצרת , רחוק מלהיות חובב טויוטה אבל עם המנוע המשופר 140 כ"ס הרכב נמרץ יותר.

אבצע נסיעת מבחן על שני הרכבים כדי לקבל פרספקטיבה טובה יותר.

אני באופן אישי לא הלכתי על ה ראב 4 בתוספת תשלום, נראה לי מיותר לחלוטין להוסיף תשלום נוסף על רכב גדול יותר , לבת הזוג שלי יש טוסון ואני מעדיף כמעט תמיד להתנייד בנירו, הגודל האופטימלי לרכב לטעמי.

לא אוהב את הספורטאז ולא חושב שהיא שווה תוספת כספית כזו ל 36 חודש קדימה , אבל זה ענין של טעם אישי והנוחות בכיס...

הספורטאז יקרה ב600 ש"ח בשווי מס. כלומר פחות 200 וקצת בנטו החודשי. בהינתן שצריכת דלק זה לא שיקול, היא די שווה את התוספת הקטנה הזו. מבחינת גודל ואיבזור היא נראית מפנקת יותר. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...