Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

אני צריך רכב לשימוש יום יומי של כ-50 קמ' ביום לפחות,

חצי דרך בכביש מהיר וחצי דרך העיר, לרוב דרך כביש מהיר אבל לא תמיד יוצא... 

הדרישות הכי חשובות לי (לא לפי הסדר) :

1. מראה ואבזור - שייראה טוב ו"מושחז", שיהיה לו אבזור ברמה של מצלמת רוורס לפחות ואם אפשר גם תנוחת ישיבה נמוכה 

2. יכולות כביש - שתהיה לו אחיזת כביש טובה בפניות ובכללי ביצועים טובים בכביש (בגלל הדרך שאני עושה) 

3. חסכון בדלק - מכיוון שאני נוסע הרבה אני לא רוצה לבלות כל שני וחמישי בתחנות דלק... 

 

תקציב עד 90,000, כן יודע שנמוך אבל זה הנתון, להתחשב כמה שאפשר

 

 

פורסם

מאזדה 3 הצ'בק תתאים. 90000 ש"ח תקציב מכובד.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 7 דקות, zvit כתב:

מאזדה 3 הצ'בק תתאים. 90000 ש"ח תקציב מכובד.

 

וואלה הייתי על סף קנייה כבר ובסוף לא יצא (כי המוכר שקרן אבל לא משנה), 
אבל בכללי הבנתי שזה לא רכב כזה חסכוני ובנוסף גם ההתנהגות כביש לא משהו, אני טועה? (בנסיעת מבחן שעשיתי על האוטו עם המוכר הוא לא נתן לי לעבור את ה-80 קמ"ש כי הוא פחד) 

פורסם

אני יכול לומר סטוניק טורבו תמיד מעלה לי חיוך בנהיגה. גרסת ה gt line גם די מאובזרת 

יש לה מקבילה בשם סיאט ארונה.

המאזדה הרבה יותר אוטו אבל לא מעלה חיוך בלי קשר לזה שמנועי הטורבו הקטנים די חסכוניים 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 12 דקות, סולל הדרך כתב:

אני יכול לומר סטוניק טורבו תמיד מעלה לי חיוך בנהיגה. גרסת ה gt line גם די מאובזרת 

יש לה מקבילה בשם סיאט ארונה.

המאזדה הרבה יותר אוטו אבל לא מעלה חיוך בלי קשר לזה שמנועי הטורבו הקטנים די חסכוניים 

 

היה לי התלבטות בין הארונה לאטקה אבל הבנתי שהן לא כאלו מאובזרות... 

איך הן מבחינת התנהגות כביש? 

פורסם

חפש רמת אבזור גבוהה בסיאט , בדרך כלל fr אבל גם סטייל מאובזרת בסדר.

בקיה חפש  gt line .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 12 דקות, Moshe c כתב:

אלפא ג'וליה 

 

אחי אם היה לי תקציב לאלפא... 
כנראה הייתי קונה משהו אחר ;) 

גם אלפא קשה למכור לפי מה שהבנתי 

 

לפני 33 דקות, zaf כתב:

חפש רמת אבזור גבוהה בסיאט , בדרך כלל fr אבל גם סטייל מאובזרת בסדר.

בקיה חפש  gt line .

 

זהו שבסיאט אני מפחד לגעת כי היו עליהן בעיקר נהגים צעירים (כמוני, כן?) שיעני אני יודע מה האוטו עבר... 

ואני רואה שהרוב שיש זה האיביזה/ארונה, אלו הדגמים הפחות מומלצים, לא? 

פורסם
לפני כשעה, Wheeler כתב:

 

אחי אם היה לי תקציב לאלפא... 
כנראה הייתי קונה משהו אחר ;) 

גם אלפא קשה למכור לפי מה שהבנתי 

נכנס בתקציב בשנתון 2017.

בדרישות שציינת תצטרך להתפשר על משהו אחד או יותר או להעלות תקציב. 

תוסיף גם פיזו 308gt וידני gti או פורד פוקוס St line משנתון 2020 לרשימה. 

לדעתי ההצעה למאזדה 3 משנתון 2020 והלאה היא הפשרה ההגיונית ביותר. 

תבקש נסיעת מבחן באולם תצוגה ותתרשם קצת יותר. 

 

פורסם
לפני שעה, Wheeler כתב:

 

אחי אם היה לי תקציב לאלפא... 
כנראה הייתי קונה משהו אחר ;) 

גם אלפא קשה למכור לפי מה שהבנתי 

 

 

זהו שבסיאט אני מפחד לגעת כי היו עליהן בעיקר נהגים צעירים (כמוני, כן?) שיעני אני יודע מה האוטו עבר... 

ואני רואה שהרוב שיש זה האיביזה/ארונה, אלו הדגמים הפחות מומלצים, לא? 

האיביזה והארונה זהות ב 90% מהמכלולים.  

אין מה לפחד מאיביזה בגימור fr עם יד סבירה כמובן שעדיף ראשונה ומטופלת ללא שיפורים ותוספות עליאקספרס.

בדוק באוטודיל למשל. 

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/nzqiz09o

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מה עם סיאט לאון? לדעתי עדיפה על המאזדה לפחות בדלק ובביצועים היא בטוח עדיפה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני כשעה, Moshe c כתב:

נכנס בתקציב בשנתון 2017.

בדרישות שציינת תצטרך להתפשר על משהו אחד או יותר או להעלות תקציב. 

תוסיף גם פיזו 308gt וידני gti או פורד פוקוס St line משנתון 2020 לרשימה. 

לדעתי ההצעה למאזדה 3 משנתון 2020 והלאה היא הפשרה ההגיונית ביותר. 

תבקש נסיעת מבחן באולם תצוגה ותתרשם קצת יותר. 

 

 

אין אמון בצרפתיות 

וחשבתי גם על הפורד פוקוס אבל הן נדירות ביד 2 

וואלה באמת המאזדה נראית הכי פרקטית,

יש לעשות משהו בנידון שהיא אוכלת דלק? 

 

לפני 45 דקות, zaf כתב:

האיביזה והארונה זהות ב 90% מהמכלולים.  

אין מה לפחד מאיביזה בגימור fr עם יד סבירה כמובן שעדיף ראשונה ומטופלת ללא שיפורים ותוספות עליאקספרס.

בדוק באוטודיל למשל. 

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/nzqiz09o

 

 

סבבה, תודה

 

לפני 39 דקות, daniel204 כתב:

מה עם סיאט לאון? לדעתי עדיפה על המאזדה לפחות בדלק ובביצועים היא בטוח עדיפה.

 

קשה למצוא כאלו שמורות... 

פורסם

המאזדה בדגם המדובר מ-מ-ש לא אוכלת דלק (באופן יחסי) אבל נראה לי שאתה תלחץ בכל רכב שיהיה לך - אז אף רכב לא יהיה חסכוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...