Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאביה 2016 1.2 ידנית vs קליאו 2019 0.9 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, yulianx כתב:

אין בעיה עם נסיעה של 3 אלף בחודש.

יש היסטורית טיפולים?

דוח סליקה?

אין לה כלום

פורסם

הבעיה היא לא עם נסיעה של 3000 בחודש, אלא העובדה שהיא מוכרת אחרי תקופה כל כך קצרה. זה מחשיד (לא בהכרח שזו לא הזדמנות, אבל זה בהחלט מחשיד).

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני שעתיים, שחר 1 כתב:

הבעיה היא לא עם נסיעה של 3000 בחודש, אלא העובדה שהיא מוכרת אחרי תקופה כל כך קצרה. זה מחשיד (לא בהכרח שזו לא הזדמנות, אבל זה בהחלט מחשיד).

טוענת שיבלה רכב מעבודה  אך זה כמו שמי שעוזב דירה בשכירות אומר לשנות אווירה

פורסם

מכירה מהירה של הרכב על ידי הבעלים הקודמים זה עניין שמדליק אצלי נורות אדומות בוהקות.

 

ייתכן שההסבר שלה אמיתי. אבל צריך לקחת בחשבון שמעט מאוד מוכרים יגידו "קניתי את הרכב וגיליתי שהוא רקוב אז אני מוכר"...

 

בלי תיעוד מלא מלא של הטיפולים ברכב אין מה לגעת ברכב כזה שנמכר מהר. וגם עם תיעוד צריך לפקוח עיניים.

 

ובכל מקרה שווה לעשות מאמץ לחקור קצת את הטענה שלה.

 

 

פורסם
לפני שעה, razi_pazi כתב:

מכירה מהירה של הרכב על ידי הבעלים הקודמים זה עניין שמדליק אצלי נורות אדומות בוהקות.

 

ייתכן שההסבר שלה אמיתי. אבל צריך לקחת בחשבון שמעט מאוד מוכרים יגידו "קניתי את הרכב וגיליתי שהוא רקוב אז אני מוכר"...

 

בלי תיעוד מלא מלא של הטיפולים ברכב אין מה לגעת ברכב כזה שנמכר מהר. וגם עם תיעוד צריך לפקוח עיניים.

 

ובכל מקרה שווה לעשות מאמץ לחקור קצת את הטענה שלה.

 

 

חושב שלא כנה כי מהתשובות שלה אפשר להבין שעד עכשיו נוהגת עם הרכב לעבודה ואולי אני טועה אבל יודע שאחרים נוסעים על הרכב חופשי מהמשפוחה וקשה לי להאמין שכל אחד מקבל רכב מהעבודה ופתאום מוכר רכב כל כך מהר אבל נראה שהנתונים שלו טובים.

בלי קשר לקליאו,יש לך מושג איך פאביה ידנית נראה רכב פשוט ןפולו ואיביזה ידניות נראות בפנים יפןת פי אלף אפילו שכולן אותו קונצרן?

פורסם

לא מכיר את הרכבים הללו.

מכיר את הקליאו 0.9 ועניתי לך קודם או בשרשור אחר שהמזגן חרפה. אבל אני מבין מהשרשור שייתכן והעניין סודר. לגבי זה אין לי מושג. 

פורסם
לפני 7 דקות, razi_pazi כתב:

לא מכיר את הרכבים הללו.

מכיר את הקליאו 0.9 ועניתי לך קודם או בשרשור אחר שהמזגן חרפה. אבל אני מבין מהשרשור שייתכן והעניין סודר. לגבי זה אין לי מושג. 

הבנתי שב2019 עשו מתיחת פנים ושינוי במזגן.מן הסתם זה הדבר הראשון שאבדוק 

תודה

פורסם

2019 זו השנה האחרונה של קליאו דור 4. זה בד"כ שלב בו אין מתיחות פנים ושינויים כאלו. 

יפתיע אותי עם קליאו ששווקה מ 2013 עד 2019 תעבור שדרוג במזגן בשנה השביעית והאחרונה של השיווק.

פורסם

אם אין היסטורית טיפולים לא הייתי רוכש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, razi_pazi כתב:

2019 זו השנה האחרונה של קליאו דור 4. זה בד"כ שלב בו אין מתיחות פנים ושינויים כאלו. 

יפתיע אותי עם קליאו ששווקה מ 2013 עד 2019 תעבור שדרוג במזגן בשנה השביעית והאחרונה של השיווק.

כך הבנתי מקריאה באחד האתרים.

תודה

לפני 38 דקות, yulianx כתב:

אם אין היסטורית טיפולים לא הייתי רוכש.

תודה

פורסם

אין סטיישן בדור החדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, chrono כתב:

שווה לבדוק מה הפער במחיר מול קליו החדשה מ-2020 - שווקה עם גם עם מנוע 1.0 טורבו ותיבה ידנית. אחלה רכב.

הסתכלתי על כאלו כשהתחלתי לחפש.כולם רוצים 70 אלף על 2020 2021

פורסם

למה מחשיד? עם נסועה כזו רוב האנשים יחפשו רכב יותר חסכוני.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 11 דקות, Coro כתב:

למה מחשיד? עם נסועה כזו רוב האנשים יחפשו רכב יותר חסכוני.

כי לרוב בעיה לסמוך על מי שמחפש למכור תוך 3 חודשים רכב במצב טוב

×
×
  • תוכן חדש...