Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאביה 2016 1.2 ידנית vs קליאו 2019 0.9 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, scott12 כתב:

הסתכלתי על כאלו כשהתחלתי לחפש.כולם רוצים 70 אלף על 2020 2021

 

מה הפער לעומת דור 4 2019? אם נניח 10 אלף, ואתה באמת מתכוון להחזיק את הרכב עד שיתפגר, יכול להיות שלאורך השנים זה זניח (ותקבל רכב יותר טוב מכל בחינה). מה גם שיכול להיות שדרישות מחיר לחוד, ומחיר בפועל לחוד. אמנם השוק לא עובד ככה, אבל אתה יכול לטעון שלא הגיוני מבחינתך לשלם 70 אלף על רכב בן 4 שעלה רק 80 כשיצא מהחברה. אולי תמצא מישהו כשתזכיר לו את זה.

פורסם
לפני כשעה, chrono כתב:

 

מה הפער לעומת דור 4 2019? אם נניח 10 אלף, ואתה באמת מתכוון להחזיק את הרכב עד שיתפגר, יכול להיות שלאורך השנים זה זניח (ותקבל רכב יותר טוב מכל בחינה). מה גם שיכול להיות שדרישות מחיר לחוד, ומחיר בפועל לחוד. אמנם השוק לא עובד ככה, אבל אתה יכול לטעון שלא הגיוני מבחינתך לשלם 70 אלף על רכב בן 4 שעלה רק 80 כשיצא מהחברה. אולי תמצא מישהו כשתזכיר לו את זה.

קודם כל תודה לך על התגובה,שנית,אכן ניסיתי את השיטה הזאת אבל אומרים לי כמו כולם שאין לי מושג איזה רכב מטופל זה וכמה אני צריך להיות אסיר תודה שבכלל יש לי את הזכות לקנות מהם רכב כזה שמור,רק במילים אחרות כמובן.

הפער הוא גדול כי דור 4 2019 עם קילומטרים לא גבוהים מוכרים סביב ה35 אלף פלוס מינוס,זה כמעט פי 2 בשקלים ולא חושב ששווה ב70 אלף לקנות קליאו דור 5 כשאפשר לקנות סנדרו טורבו דיזל או אפילו דאסטר דיזל או בנזין עם ה1.33 ליטר טורבו.

 

פורסם

אה, לא. 35 אש"ח זה בהחלט פער לא סביר. מבין אותך לגמרי בקשר לפסקה הראשונה, מעצבן מאוד. אם כך, אין לי המלצה מיוחדת (חוץ מלעקוב אחרי דור 5 שמוצע למכירה ולהמשיך לנסות ואולי תיפול על מוכר קצת יותר לחוץ/מציאותי).

פורסם
לפני 13 דקות, chrono כתב:

אה, לא. 35 אש"ח זה בהחלט פער לא סביר. מבין אותך לגמרי בקשר לפסקה הראשונה, מעצבן מאוד. אם כך, אין לי המלצה מיוחדת (חוץ מלעקוב אחרי דור 5 שמוצע למכירה ולהמשיך לנסות ואולי תיפול על מוכר קצת יותר לחוץ/מציאותי).

תודה רבה 

×
×
  • תוכן חדש...