Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב בסביבות 300,000 ש"ח, מחפש משהו שמיועד רק להנאה (רכב שני).

מצד אחד BRZ לא "נחשקת" אבל הביקורות מעולות, והיא אמורה לתת שקט לטווח ארוך

מצד שני 718 היא 718, אבל בשביל אחת של 300 כ"ס אני צריך לרדת עשור בערך וכזו מזדקנת נשמע לי כמו מתכון לצרות והוצאות לרכב שיבלה רק על מסלולים.

חשוב לציין שאין לי זמן או כוונה לטפל לבד ברכב, ולא בא לי לבלות הרבה זמן במוסכים.

 

פתוח גם לרעיונות נוספים (אולי 370 ניסמו עדיפה?) אבל לא מתחבר לקווטרו של AUDI או לBMW.

 

תודה

 

 

פורסם

לפני שאתה רוכש 718 בדוק את מחיר הביטוח. יש לי הרגשה שתרד מזה די מהר.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סתם כיוון אחר... למה לא ספורטיבית אספנות בחצי מהמחיר ולייבא אותה (או לקנות במידה ותמצא משהו נחמד בארץ)? 

רעיונות:

944 טורבו/968

ניסאן 300

Mr2 טורבו

 

יתרונות:

שמירה על ערך

פחות סרבול טכנולוגי ברוב הדגמים =תחזוקה שפויה יותר

עלויות אחזקה כלליות זולות (ביטוח וטסט)

 

אני אישית מעדיף את הישנות על פני החדשות אבל כל אחד והטעם שלו, סתם זורק רעיון.

 

  • מעניין 1
פורסם

התלבטתי לא מזמן בדיוק לגבי אותם רכבים- ברז חדשה או פורשה בת 8-10. 

 

פורשה שמורה יחסית- אין הרבה והמחיר בהתאם. בשקלול הנסועה כנראה שהבלאי לא יהיה מטורף.

מה שכן- עדיין מדובר בסכום לא מבוטל בביטוח, תחזוקה שוטפת, בלאי סביר לגיל ולאופי השימוש: כ 30 אלף בשנה (בדיקה של רכב אחד ספציפי עם בלאי ותחזוקה כמתואר, לא ביקשתי פירוט מעבר, אני מכיר מעט את מחירי התחזוקה). 

היתרון הוא חוויית הנהיגה, המותג (למי שחשוב) ושמירת הערך.

 

מכר אחר שהתלבט פתר את הבעיה ורכש בוקסטר GTS חדשה עם מגוון תירו... אה, הסברים. 

 

 

 

 

 

 

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תוציא את הברז מהמשוואה, כבר על ההתחלה. רכב סופ"שים אתה קונה מהלב, או בערך 40 ס"מ מתחת לו, ואם היא לא נחשקת עבורך, עבור להבאה בתור.

 

לגבי קיימן, כמו שאמרו כאן כבר, זאת ליגה אחרת לחלוטין מבחינת עלויות האחזקה, גם השוטפת וגם מבחינת עלות תיקון תקלות. גם האמינות האינהרנטית היא לא בדיוק מיקס בין סובארו לטויוטה.

 

מכאן תחשוב מה עושה לך את זה, תצמצם ל-2-3 מועמדות סופיות, תנהג ותחליט.

 

בגדול אבל, קח מיאטה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

השנקל שלי 
 

718- עלות הביטוח לא בשמיים. ברמת ה12-13 מקיף לדגם 2 ליטר. 
הנקודה ברכבים הללו,מחיר קנייה זה מחירון פלוס 40 במינימום,חובה רכב עם אחריות מורחבת.

מה שזה אומר- שאתה כל שנה משלם את הכופר בצורת טיפול במוסך המרכזי (בין 5-15 אלף ש"ח) 

טיפול שמנים בסיסי באיזור ה4 אלף ש"ח. כל שנה להרחיב אחריות איזור ה3500 ש"ח 

ואז ורק אז אתה יכול בלב שקט לסוע וליהנות ברכב. 

בפן הדינמי,הרכב מעולה,אבל התנהגותית היית מצפה ליותר מפורש (להוציא את גרסאות הטי והgts ששם יש דיפרנציאל מתלים שונים ושלל תוספות התנהגות שמשנותאת הרכב מקצה לקצה.  

מבחינת הרגשה-מיליון דולר 

(יש לי 2 חברים טובים אחד עם בוקסטר 2 ליטר והשני עם gts ידנית)


ביארזד-העסקה הספורטיבית הטובה ביותר כיום.אם לא מרגשת אותך-תעבור הלאה זאת לא המטרה,לטעמי מתנהגת משמעותית יותר טוב מ718 בייס 

אתה מחפש ידני? או אוטומט? זה שאלה קריטית בשביל לנסות לעזור 

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

סתם כיוון אחר... למה לא ספורטיבית אספנות בחצי מהמחיר ולייבא אותה (או לקנות במידה ותמצא משהו נחמד בארץ)? 

רעיונות:

944 טורבו/968

ניסאן 300

Mr2 טורבו

 

יתרונות:

שמירה על ערך

פחות סרבול טכנולוגי ברוב הדגמים =תחזוקה שפויה יותר

עלויות אחזקה כלליות זולות (ביטוח וטסט)

 

אני אישית מעדיף את הישנות על פני החדשות אבל כל אחד והטעם שלו, סתם זורק רעיון.

 

 

דווקא טוב לי עם החדשות, הנחת המוצא שלי (הלא מבוססת) היא שככל שהרכב ישן יותר, ובהתחשב בזה שהמטרה שלו היא עבודה במסלול, אז הסיכוי שמשהו ישבר\יתבלה עולה משמעותית. אין לי סבלנות להתעסקות הזו ואני מוכן לשלם את המחיר של שנתון חדש יותר.

 

לפני 3 שעות, srool כתב:

התלבטתי לא מזמן בדיוק לגבי אותם רכבים- ברז חדשה או פורשה בת 8-10. 

 

פורשה שמורה יחסית- אין הרבה והמחיר בהתאם. בשקלול הנסועה כנראה שהבלאי לא יהיה מטורף.

מה שכן- עדיין מדובר בסכום לא מבוטל בביטוח, תחזוקה שוטפת, בלאי סביר לגיל ולאופי השימוש: כ 30 אלף בשנה (בדיקה של רכב אחד ספציפי עם בלאי ותחזוקה כמתואר, לא ביקשתי פירוט מעבר, אני מכיר מעט את מחירי התחזוקה). 

היתרון הוא חוויית הנהיגה, המותג (למי שחשוב) ושמירת הערך.

 

מכר אחר שהתלבט פתר את הבעיה ורכש בוקסטר GTS חדשה עם מגוון תירו... אה, הסברים. 

 

ומה אתה לקחת אחרי ההתלבטות? 

בוקסטר GTS זה סוג של חלום, אני עוד לא בשל להוציא כזה סכום על רכב חדש.

 

לפני שעתיים, RK כתב:

תוציא את הברז מהמשוואה, כבר על ההתחלה. רכב סופ"שים אתה קונה מהלב, או בערך 40 ס"מ מתחת לו, ואם היא לא נחשקת עבורך, עבור להבאה בתור.

 

לגבי קיימן, כמו שאמרו כאן כבר, זאת ליגה אחרת לחלוטין מבחינת עלויות האחזקה, גם השוטפת וגם מבחינת עלות תיקון תקלות. גם האמינות האינהרנטית היא לא בדיוק מיקס בין סובארו לטויוטה.

 

מכאן תחשוב מה עושה לך את זה, תצמצם ל-2-3 מועמדות סופיות, תנהג ותחליט.

 

בגדול אבל, קח מיאטה.

 

כן, אתה קולע לנקודה, זה ישמע מצחיק אבל אני חושש שיבאס אותי לבחור בBRZ.

מיאטה? אני פחות מתחבר לקבריולט, והיא בערך באותה משבצת של כח\אחיזה. מרגיש קצת more of the same. אני מפספס משהו? זה לא שאני מתכנן לעשות נסיעה עם גג פתוח וכובע מצחיה בשכונה.

 

 

מה עושה לי את זה? GT4 RS 718 :)

לפני שעתיים, ram1910 כתב:

אם הרכב הוא בעיקר למסלול הייתי שוקל גם רדיקל SR1 או רכבים בסיגנון...

 

נהגתי על אחת בפצאל, זה באמת Fun טהור וזה אולי באמת צריך להיות הכיוון למרות שאני איש מאוד גדול (ההגה ישב לי על הבטן)

אתה מכיר משהו דומה עם רישוי גם לכביש בלי כל הכאב ראש של העגלה? ווסטפילד (אם עדיין נמכרת) למיטב זכרוני גם לא עם רישוי צהוב

 

לפני 27 דקות, OranRoer כתב:

השנקל שלי 
 

718- עלות הביטוח לא בשמיים. ברמת ה12-13 מקיף לדגם 2 ליטר. 
הנקודה ברכבים הללו,מחיר קנייה זה מחירון פלוס 40 במינימום,חובה רכב עם אחריות מורחבת.

מה שזה אומר- שאתה כל שנה משלם את הכופר בצורת טיפול במוסך המרכזי (בין 5-15 אלף ש"ח) 

טיפול שמנים בסיסי באיזור ה4 אלף ש"ח. כל שנה להרחיב אחריות איזור ה3500 ש"ח 

ואז ורק אז אתה יכול בלב שקט לסוע וליהנות ברכב. 

בפן הדינמי,הרכב מעולה,אבל התנהגותית היית מצפה ליותר מפורש (להוציא את גרסאות הטי והgts ששם יש דיפרנציאל מתלים שונים ושלל תוספות התנהגות שמשנותאת הרכב מקצה לקצה.  

מבחינת הרגשה-מיליון דולר 

(יש לי 2 חברים טובים אחד עם בוקסטר 2 ליטר והשני עם gts ידנית)


ביארזד-העסקה הספורטיבית הטובה ביותר כיום.אם לא מרגשת אותך-תעבור הלאה זאת לא המטרה,לטעמי מתנהגת משמעותית יותר טוב מ718 בייס 

אתה מחפש ידני? או אוטומט? זה שאלה קריטית בשביל לנסות לעזור 

 

העדפה לידנית עם הנעה אחורית, למרות שהGT4 RS מגיעה רק עם PDK, אז עם הרכב הנכון אני אתפשר גם על אוטומט.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

718 ידנית 2.0 זה יוניקורן
פחות מ 10 יחידות בישראל

 

למיאטה ולברז,יש קסם. 

זה לא חזק,זה לא מפנק,זה לא מרשים,זה לא נוח אבל זה פשוט כיף טהור 

(הייתה לי מיאטה אנסי2 7 שנים, נהניתי ברמות)

 

תעשה סיבוב על ברז חדשה,תראה אם יש ניצוץ

מבחינת מיאטה -לקראת סוף השנה מגיעה המתיחת פנים החדשה 

כמובן עלות אחזקה נמוכה מאוד (פרט לביטוח שכמעט זהה לפורשה משומשת)

ואמינות מופתית 

 

718 טובה  בדרך כלל מחזיקה שבוע בלוחות המכירה,אז צריך להיות על זה ממש 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

דחיתי את ההחלטה בשנתיים, ירד בסדר העדיפויות.

 

עריכה אחרונה על ידי srool

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...