Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספייס סטאר מול פיקנטו (מצו"ב חוו"ד)


פיני חד

פוסטים מומלצים

לפני תקופה הזדמן לי לשכור רכב בעקבות תאונה, קיבלתי פיקנטו ובהמשך החלפתי לספייס סטאר, להלן חוו"די לתועלת הציבור. רשמתי לעצמי אז כמה דברים, לאחרונה נזכרתי וכעת התפניתי לכתוב, מתנצל אם שכחתי משהו.

 

באופן כללי, הפיקנטו מרגישה הרבה יותר איכותית, הן מבחינת חומרים והן מבחינת התנהגות ויציבות. הספייס קלילה וזריזה יותר (בתחושה, לא בדקתי נתונים), ומרגישה הרבה יותר זולה: העור בהגה קשה ולא ממש עור, רצפת תא המטען לא מרופדת ומכוסה באיזשהו שטיח לא ברור. אפילו בטריקת הדלתות חשים בהבדל.

עוד כמה זוטות לגבי הספייס: אין נורית חיווי לפעילות הקרוז קונטרול, מד הדלק קטנטן וללא צפצוף לקראת סיומו, וידיות הדלת ממש לא נוחות. מצד שני, האיבזור בפיקנטו ביחס לספייס דל עד לא קיים: הגה מפלסטיק גס, אין קרוז, מ' מולטימדיה מיושנת. נדמה לי שבספייס ההנעה בכפתור, בפיקנטו בטוח שלא.

בזמנו השוויתי את המחירים והמדובר היה במחיר דומה (מחיר הספייס ברמת האיבזור הזו - היחידה בארץ - מקביל לגירסת הפיקנטו באותו מחיר).

 

צריכת הדלק של הפיקנטו, אחרי נסיעה של כ-900 ק"מ: 10.4 קמ"ל. רוב בינעירוני. של המיצובישי (650 ק"מ): 13 קמ"ל, כנ"ל.

מבחינת אמינות, הספייס נחשבת לאמינה מאוד, ואני מניח שזה לא משקף אבל עם הפיקנטו נתקעתי כשהמנוע כבה ללא הסבר באמצע הנסיעה, אחרי 3 שעות המתנה הביא לי הגרר מחברת ההשכרה עוד פיקנטו...

 

לסיכום, לפחות לעניות דעתי וזו תובנה חשובה בכלל ברכישת רכב: אין "איזה רכב יותר טוב", יש מה חשוב לך ברכב. לי לדוגמה  היה חשוב האיבזור, כזכור זה רכב חלופי ובדרך כלל לא מכבודי להוציא מפתח ולנעוץ אותו בחור, שלא לדבר על העדרו של המשרת שמחזיק עבורי את דוושת הגז! עד כדי כך שטרחתי ללכת להחליף רכב. כמובן שגם צריכת הדלק לא תתבטא באותה צורה אצל כל אחד, מי שנוסע הרבה ירגיש את ההבדל בכיס ומי שלא - פחות. אולי שווה לשלם יותר עבור פיקנטו מאובזרת וליהנות משני העולמות (איכות ואיבזור).

 

מקווה שזה יועיל למתלבטים. בהצלחה!

 

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד כמה דברים, הפינטו שקטה יותר ופחות רוכנת בפניות.

הספייס מרווחת יותר מאחור.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחותי החליפה  את ה i10 הרובוטית. בספסטאר.  הדגם הפשוט. מגיע אם מפתח רגיל. לא התנעה אם כפתור.

הרכב באמת נראה פשוט. היא אומרת שהו רועש יותר מה i10.  שמתי לב גם מאחור יש חתיכת  דיקט. דק.

מה ששמתי לב זה מצבר גדול. לאומת הפיקנטו. i10. 

היא מרוצה לבינתיים. סבלה  מהגיר הרובוטי.

מקבלים שתי מפתחות. אחד אם שלט. ושני רק מפתח. בדגם הבסיסי.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו הספייס סטארעושה בין עירוני בערך 1/18-20.

בין עירוני הררי 1/16.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...