Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואם יש לרכב (משאית, לצורך העניין) הורדה מהכביש (טכנית, עקב חוסר טסטים)- איך בכ"ז אפשר להעביר אותה על שמי, ללא השבתה כללית? (כזכור, משאית שלא עברה טסט האחרון, אוטומטית "יורדת" מהבכיש).

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
לא בדיוק, בכדי להעביר בעלות על רכב שרישיונו מוקפא, צריכים ללכת למשרד הרישוי, שם מקבלים שובר תשלום על החוב שיש לרכב עד אותו רגע, אם בכלל ושובר תשלום העברת בעלות שמשלמים בדואר. עם הנ"ל חוזרים למשרד הרישוי והעברת הבעלות מתבצעת שם.

 

לגבי שאלתך השניה, טכנית זה אפשרי, אך בגלל שהרישיון לא היה מוקפא, תצטרך לשלם את האגרות שהצטברו ורק אז יהיה ניתן להעביר בעלות.

 

ליאור.

אז לפני מה שהבנתי מדבריך לא ניתן להעביר בעלות לרכב עד שלא שולמו כל החובות שהרכב צבר .

האם ניתן ללכת למשרד הרישוי עם רישיון הרכב המוקפא (רכב שיש לו חוב באגרות) ולקבל כפי שאמרת את תשלום החוב שיש לרכב עד לאותו הרגע + שובר תשלום העברת בעלות , לשלם את אותו השובר בדואר ואז לחזור למשרד הרישוי ולהעביר בעלות ללא תשלום החוב של האגרות ולהעביר את החוב הלאה לבעלים החדשים - אשר ישלם את החוב בעתיד מתי שנוח לו ?

פורסם
אז לפני מה שהבנתי מדבריך לא ניתן להעביר בעלות לרכב עד שלא שולמו כל החובות שהרכב צבר .

האם ניתן ללכת למשרד הרישוי עם רישיון הרכב המוקפא (רכב שיש לו חוב באגרות) ולקבל כפי שאמרת את תשלום החוב שיש לרכב עד לאותו הרגע + שובר תשלום העברת בעלות , לשלם את אותו השובר בדואר ואז לחזור למשרד הרישוי ולהעביר בעלות ללא תשלום החוב של האגרות ולהעביר את החוב הלאה לבעלים החדשים - אשר ישלם את החוב בעתיד מתי שנוח לו ?

לא ניתן להעביר בעלות על רכב כל עוד יש חוב לבעליו הנוכחי. לא ניתן "לגרור" חוב לבעלים החדשים. אם יש חוב, תקבל שובר תשלום (במקרה שלי זה היה 59 ש"ח..) של החוב הנוכחי, בנוסף לשובר העברת הבעלות ועם הקבלה על התשלום, תוכל להעביר בעלות במשרד הרישוי עצמו.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

המון תודה ליאור

 

אני לא בטוח האם להמשיך עם הרעיון, כי אני רוצה לשפץ את הרכב הזה ולנוע איתו חוקית בכבישים

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...