Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, 
אני מבין שרכב כזה אי אפשר להעביר בעלות בדואר

אלא רק במשרד הרישוי או תשלום ההפרש של האגרה באתר
https://ecom.gov.il/voucherspa/input/260

עכשיו שמתי את פרטי הרכב 
ואני מקבל את ההודעה הבאה 
שים לב , רכב זה פטור מתשלום , 

ולשאלתי,
מה קורה פה... צריך ללכת רק למשרד הרישוי? אפשר להעביר בעלות בדואר? 

האם יכול להיות שהמוכר ביטל את התו נכה על הרכב? הוא קנה רכב חדש. ומחר הוא מקבל אותו. ומוכר את הישן.
ואיך זה לא מעודכן במאגרים? הבדיקה נעשתה היום באתר  https://www.check-car.co.il/.

מתכוון גם לבדוק בבלקר ולקבל בדיקת משכון ותביעות וכן הנחה למכון בדיקה.

למה צריך לשים לב שקונים רכב מנכה? תשלום מיסים? 
או שאם הרכב עובר במשרד הרישוי הכל סודר מהבחינה הזאת.

6N7GMHn.png



J0AeL1i.png

עריכה אחרונה על ידי b2k2
פורסם

צריך לשם את הפרש האגרה באתר, ואם על הרכב אין הגבלות נוספות אז יהיה אפשר להעביר בעלות באתר או בדואר.

 

תו נכה מוסר אוטומטית מהרכב עם העברת הבעלות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האתר שבדקת לא מייצג נאמנה מצב, אלא אם באמת הנכה הסיר את התו מהרכב ושילם את הפרש האגרה.

שני הרכבים במשפחה שנמכרו לאחרונה, הפרש האגרה שולם באתר משרד התחבורה, ואחר כך ניתן היה להעביר בעלות באיזור האישי באינטרנט.

הפרש האגרה הוא פונקציה של יתרת הזמן לחידוש הרשיון. ברכב אחד היה חידוש קרוב, השרישון החדש שהתקבל היה ל 13 חודשים .לאחר החידוש היה בעוד 6 חודשים, ןלכן ההפרש ששולם היה נמוך יותר בהתאמה. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...