Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס חשמלית ל70 ק"מ כל יום,עד כמה זה מטורף בכדי שזה יעבוד?


eladns

פוסטים מומלצים

מנסה לחשוב על פיתרון לבעיה.

 

עבודה בים המלח.

35 ק"מ לכיוון

הלוך- ירידות מטורפות {מירושלים 800 מטר לרדת למינוס 400 מטר}

חזור לבית - עליות שגורמות לדלק להיעלם כמו יוקוזונה בבופה פתוח.

 

נניח קניתי את המסכנה הזאת והימרתי על 20 אלף שקל {דרך אגב,בדלק זה יוצא לי 100 שקל יומית ההלוך חזור הזה}.

מטעין בעבודה על חשבון הברון.

זה מטורף מדיי בכדי שזה יצליח?

 

image.thumb.png.83ee22441efc29e52fab7d9e56abf162.png

העבודה היא 6 ימים בשבוע.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין למה לא חידש רישוי שנתי.

 

ואף מילה על מצב הסוללה.

 

יש לך חניה שתאפשר טעינה ביתית?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-20 אלף ש"ח הייתי קונה רכב ידני חסכוני כלשהו. על 70 ק"מ אפילו עם צריכה ממוצעת של 1:14 (ריאלי ברכב בנזין ידני חסכוני, אפילו אפשר יותר) זה 5 ליטר דלק ליום. הרבה פחות מ-100₪.

  • אהבתי 2

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שסביר להניח שהפלואנס הזאת יצאה מהחברה עם טווח של כ100 ק"מ.

אבל כנראה הסוללות לא הוחלפו מעולם, לכן 100 ק"מ זה נתון תאורתי ולא ישומי.

 

השאלה צריכה להיות אחרת. האם עם סוללה מלאה תצליח להעלות את 35 הק"מ האלה? אני בספק!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צא מנקודת הנחה שהסוללות שלהם בנויות ל 1000 מחזורי טעינה,  בגלל הטווח הקצר אתה תגיע לסוף חיי הסוללה תוך 3 שנים+-. החלפה  לסוללה חדשה יכולה להגיע ל 50 אלף שח (עם שיפור בטווח). לא נראה לי שזה יתאים לחסכון שאתה מנסה להשיג. 

 

ממליץ לך לברר בקבוצת פלואנס חשמליות בפייסבוק, שם תוכל לברר מה כדאי לבדוק , מה צריך לברר לגבי הסוללה ואיזה בעיות יכולות לקרות ועלויות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר מישהו מהעיר (מודיעין עילית) שעולה עם הפלואנס שלו לירושלים. נוסע לאט לאט בעליות בגלל החרדה להיתקע.

מעריך בזהירות כי הטווח לא יספיק לך, גם אם תטעין בים המלח.

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי רוכש, רכב שלא הצליח ונדיר מאוד.

יש בכלל מלאי לסוללה למשל? אם צריך להזמין כמה זמן? כמה עולה?

כי החלפת. תחסל את כול החיסכון שלא תחזיר אותו.

אפשר לרכוש רכבים קטנים ומאוד חסכוניים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו לא מסתדר לי. 100 ש״ח ל-70 ק״מ זה בסביבות 5 קמ״ל. באיזה רכב אתה נוהג? כמה רגל ימין כבדה? האם הרכב תקין?

 

בתוואי שאתה מתאר אני מצפה לצריכת דלק גבוהה, אבל רק יחסית. בכל זאת יש קטע ״חסכוני״ של ירידה, מולו העליות ואולי קטעים איטיים בים המלח ופקקים בירושלים. לסופרמיני או משפחתית קטנה הייתי מצפה לסדר גודל של חצי הצריכה שאתה מתאר. בדוק האם החישוב שלך נכון, ואם כן - האם הרכב תקין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Froyne כתב:

או אפילו סנדרו סטפווי דיזל ידנית, שלפי הטענות עושה מעל 20 ק"מ לליטר.

יש לה מנוע K9K, בגרסת 110 כ"ס הוצאתי יותר מ-1:20 אבל לא בתוואי שפות"ש מתאר (ובסנדרו יש מנוע של 90 כ"ס).

בתוואי שלו אני מניח שיקבל עדיין מספרים יפים, בטח בסביבות 1:17-1:18.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, eladns כתב:

מנסה לחשוב על פיתרון לבעיה.

 

עבודה בים המלח.

35 ק"מ לכיוון

הלוך- ירידות מטורפות {מירושלים 800 מטר לרדת למינוס 400 מטר}

חזור לבית - עליות שגורמות לדלק להיעלם כמו יוקוזונה בבופה פתוח.

 

נניח קניתי את המסכנה הזאת והימרתי על 20 אלף שקל {דרך אגב,בדלק זה יוצא לי 100 שקל יומית ההלוך חזור הזה}.

מטעין בעבודה על חשבון הברון.

זה מטורף מדיי בכדי שזה יצליח?

 

image.thumb.png.83ee22441efc29e52fab7d9e56abf162.png

העבודה היא 6 ימים בשבוע.

 

 

לא הבנתי מה קרה ל"רב קו ב100 שקל לחודש תענוגגג" וגם לוולוו ההיא שמישהו זרק

 

 

לגופו של עניין

אל תיגע בפלואנס

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

אני לא הייתי רוכש, רכב שלא הצליח ונדיר מאוד

הוא לא הצליח בעיקר בגלל עלות הקניה והתחזוקה שהאחים עופר דפקו עליו. הם בעצם מכרו בעלויות של בנזין ולקחו לעצמם את כל הרווח של הטבות המס והחסכון של ההנעה החשמלית.

 

ללקוחות שקנו הרכב זאת היה הצלחה וגם כשרנו יצאו במבצע גריטה וקניה במחיר מחירון מלא , רוב הלקוחות לא הסכימו לוותר עליו למרות הטווח המוגבל וחוסר אפשרות החלפת הסוללה. הרכב לפי הדיווחים מפגין אמינות מופתית(וזה רנו, כן) למעט הסוללה המתיישנת וגם זה בעיקר בגלל מחזורי הטעינה הרבים בגלל הטווח המוגבל של הרכב. עלויות טיפולים אין, בגלל שמבחינת רנו הרכבים נגרטו ואין טיפולי שקר כלשהם שקיימים ברכבים חדשים.

 

כרכב ל 20-30 קמ ביום הוא יכול להיות אידאלי, מקבלים רכב מרווח , נח ובטיחותי יחסית לתקופתו בעלויות אפסיות אם מוצעים אחד עם סוללה במצב סביר.

 

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

יש בכלל מלאי לסוללה למשל? אם צריך להזמין כמה זמן? כמה עולה?

ניתן להתקין את רוב הסוללות של הזואי/ליף שבאו אחריו כולל יותר גדולות שמאריכות את הטווח. הסוללה הכי גדולה שאני יודע שהתקינו הייתה של 40kwh שמאריכה את הטווח בכמעט 60% מהטווח המקורי. אחת הבעיות שבגלל שהרכב לא נתמך יותר, מחשב הרכב לא יודע לחשב שימוש בסוללה גדולה יותר מהמקורית. כך שמי שמתקין נוסע על עיוור כשהרכב מצביע על סוללה ריקה ברגע שהטווח המקורי נגמר.

 

עלות התקנת סוללת 40 kwh היא בין 40-50 אלף שח ותלוי בעיקר באיזה מחיר השגת את הסוללה. אם לא מנסים להאריך טווח אפשר להגיע לעלויות זולות יותר כולל שיפוצי מודול בודד בעלויות של אלפי שקלים בודדים.  יש 2 מקומות בארץ שעושים את זה. סוללות  חדשות/משופצות ניתן להשיג בעיקר בחו"ל וזה דורש יבוא שלהם בשילוח ימי . התראות בד"כ יתקבלו לפני מות הסוללה סופית, כך שלרוב יש זמן להתארגן ולחפש סוללות במחיר סביר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור נשמע כמו בלאגן שלם אם יש בעיה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מנסים לנסוע איתו הרבה, כמו פותח השרשור, אז כן. אם מבינים את מגבלת הסוללה שלו והטווח אז הוא יכול להחזיק שנים ורבים עדיין משתמשים ברכב ומקסימום משפצים מודול בודד, זה לרוב יהיה זול מעלויות הטיפולים והתיקונים לרכב בנזין לאותה תקופה. בגדול עד שהדגנרציה לא עולה על 50% הרכב מתפקד רגיל, כשרק הטווח הולך ומתקטן, מתחת לזה מתחילות בעיות והרכב  יגביל מהירות, כח וטעינה כדי להשאר בחיים. 

 

50% דגנרציה אמורה לקרות בסוללות מסוג של הפלואנס בממוצע סביב ה 220 אלף קמ במידה ושומרים על הסוללות. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...