Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אם האלקמינו והסילברדו הם מקלטי מס, 

הלאונה נהייתה מקלט מיסים.

כל מיני מנצלים את סטטוס האספנות המקל, נוסעים בלי הפרעה בין 7 ל-9, הרכבים נראים כמו היילקס בניגריה. עצוב ומעצבן.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 10 שעות, mottis כתב:

ו-242 היא קופה 2 דלתות...

Screenshot_20250422_094242_Chrome.jpg

 

לפני 4 שעות, Buki כתב:

היא סדאן שתי דלתות. 

... 

זה הזכיר לי מודעה מתוך Road & Track ישן שיש לי:

1975 Volvo Chopped-Top

זה קופה! 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מפריע לי המראה, יש משהו נחמד בלראות כזו גרוטאה בשימוש יומי. הבעיה עם שעות הנסיעה שזה חוסר אחריות כמו לנסוע בלי ביטוח. את זה ראיתי שעושים גם בעלי רכבים מלוקקים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

שזה חוסר אחריות כמו לנסוע בלי ביטוח

שאלת תם, למה?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם (נערך)

זה מעבר ללנסוע בלי ביטוח, זה לירוק לבאר שאתה שותה ממנה. 

לפני הרבה שנים עבדו קשה כדי להוזיל עלויות של ביטוחים וטסטים של רכבי אספנות בטענה שהם בשימוש מועט ביותר. לכן ה'מחיר' שמשלמים על ההנחה הזו, הוא הגבלה על נסיעה בין 7-9 בבוקר, שעבור רוב האוכלוסיה, אלו השעות בהן יוצאים מהבית לכיוון העבודה. כך אפשר להבטיח שהרכב לא משמש את בעליו לנסיעות יומיומיות כרכב דיילי-עיקרי.

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אני בכנות יכול לחשוב שהסיטרואן ב(כנראה) 10 שנים שהיא על כבישי הארץ, נתקעה יותר מאשר 38 שנותיה של הוולוו.

ולא רק בגלל הסטריאוטיפ על הTHP והפיקאסו בכלל, כמו הסטריאוטיפ ההפוך על הוולוו מאותה תקופה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

 הבעיה עם שעות הנסיעה שזה חוסר אחריות כמו לנסוע בלי ביטוח. את זה ראיתי שעושים גם בעלי רכבים מלוקקים.

כי אין אכיפה של זה. אני מעל 20 שנה בפורום ובכלל מסתובב בתחום ולא זוכר פוסט אחד או איזכור אחד שדובר בו על סנקציות כלשהון שמישהו קיבל על נסיעה באספנות בין 7:00 ל 9:00. 

גם לא ברור מדוע ברישיון הרכב זה לא רשום, כנראה חלק לא מודעים בכלל לאיסור הזה. 

 

 

פורסם

לפני כמה שנים שינו את העבירה מעבירת ברירת קנס לזימון לדין, אבל לא ראיתי שום שינוי באכיפה בפועל.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

נכון ובמקיבל בוטל הסעיף "רכב אספנות לא ישמש לעיסוקו של בעליו".

 

שינוי באכיפה אני לא ראיתי גם.

 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא רק שלא כתוב את זה ברישיון, כשאתה הולך למשרד הרישוי לשנות סטטוס, אף אחד לא טורח לומר לך.

לפני 13 שעות, EliC25 כתב:

לפני הרבה שנים עבדו קשה כדי להוזיל עלויות של ביטוחים וטסטים של רכבי אספנות בטענה שהם בשימוש מועט ביותר

זה נכון בין אם אתה עובר על החוק ונוסע בין 7-9 בימי חול או שלא. 

לדעתי המגבלה הזאת היא טעות היסטורית שצריך לבטל, וזה צריך להיות מוגבל לעיסוק ולא לשעות. אם אני גנן עם סובארו טנדר, אני עושה אחלה מקלט מס שאני בא ללקוח הראשון ב 7 בבוקר, עובד אצלו עד 9 וממשיך משם לעוד עבודות.

לעומת זאת אם אני אספן שרוצה לעשות בבוקר טסט לרכב, אני צריך לבזבז זמן ולצאת מאוחר.

 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

או שלפעמים זה בסדר גמור אם אני אסע לעבודה ברכב האספנות שלי. זה לא אומר שהוא משמש אותי כרכב העיקרי.

  • אהבתי 2
פורסם
בתאריך 22.4.2025 בשעה 09:43, mottis כתב:

ו-242 היא קופה 2 דלתות...

Screenshot_20250422_094242_Chrome.jpg

בחוף השרון בהרצליה חנתה הרבה שנים  262 כסופה אאלט עם סמלי ברטונה וגג וניל. מעניין מה עלה בגורלה

לפני 11 דקות, EliC25 כתב:

או שלפעמים זה בסדר גמור אם אני אסע לעבודה ברכב האספנות שלי. זה לא אומר שהוא משמש אותי כרכב העיקרי.

היות וזה משהו שקשה להוכיח ויהיו לא מעט שינצלו את אספנות כדיילי, אני חושב שזאת התנייה סבירה.

אגב, בסינגפור לרכב אספנות מותר לנוע רק 30 יום בשנה לבחירת הבעלים

בקנדה יש לאשר רכב אספנות האישור דורש רכבים במצב מעולה ומקורי (לא כל גאנק מעל גיל 30 הופך לאספנות). לאח שלי הכשילו 924 בגלל שהיה בה רדיו דיסק ולא הרדיו טייפ המקורי (הוא היה צריך להזמין אחד מגרמניה). ככה שמקבלים ביטוח וטסט זול חייב להיות לזה גם מחיר וסה"כ לדעתי המגבלה הזאת סבירה

  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 21 דקות, EliC25 כתב:

או שלפעמים זה בסדר גמור אם אני אסע לעבודה ברכב האספנות שלי. זה לא אומר שהוא משמש אותי כרכב העיקרי.

שיקבעו קילומטרז שנתי מסויים שמעבר לו זה נחשב שימוש עיקרי וכל שנה יבדקו את זה בטסט. עברת את המותר? שלם קנס כדי לחדש את הרישיון.

ככה לא ישתלם להחזיק רכב אספנות לעבודות שמצריכות נסיעה ברכב אבל לא יגבילו את האספנים סתם. 

  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...