Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, חולגי כתב:

מדירה האלפא 90 הזו. 

כמה כבר הגיעו לארץ ?

הגיעו בזמנו ביבוא סדיר, לא יודע כמה אבל בהחלט היו.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, cohen motor 377 כתב:

הוולוו יפה פחד במציאות. לא היה לי נעים לצלם יותר קרוב ולהתקרב לרכב כי עמדו שם בצד החבר'ה של הכלים האלו.

 

קצת באיחור אבל לא נורא, קצת מהמפגש מיום ששי האחרון בראשון.

 

IMG_20240510_160322_229.thumb.jpg.02dba128cef34d213e53e5642cf7ebc7.jpgIMG_20240510_160547_853.thumb.jpg.a88ed20e3c46c9629f1a00a5484ac067.jpgIMG_20240510_160635_047.thumb.jpg.23ca4c5d192fb149c4ff39b5d3802369.jpgIMG_20240510_160805_837.thumb.jpg.f4e0029862a5261ba3329df32ef273f8.jpgIMG_20240510_160813_263.thumb.jpg.b196e6e859b282754c15ab25654ee508.jpgIMG_20240510_160844_337.thumb.jpg.140e0873c6b7ed176386f995769b8a53.jpgIMG_20240510_160941_550.thumb.jpg.8ec50fc649a4a7c637c1982beef5df41.jpgIMG_20240510_160925_023.thumb.jpg.0d79171a24f0c7612cd30ba96cc2512c.jpgIMG_20240510_161108_040.thumb.jpg.1a0049ec745484ba95a3149c883d6d47.jpgIMG_20240510_161118_077.thumb.jpg.7a6d69160aab32a923a4db8083affd79.jpgIMG_20240510_161424_907.thumb.jpg.14df874997138f8d9ace6fc52391ad77.jpgIMG_20240510_161508_272.thumb.jpg.039374e326000f858c15e321dfcf93f0.jpgIMG_20240510_161527_437.thumb.jpg.a8e5400e7bc9b3d94e9b00cbad664c73.jpgIMG_20240510_162057_563.thumb.jpg.639d618ff13ef915229f7122e60875da.jpgIMG_20240510_162328_740.thumb.jpg.21cd2845625a1f0e905a7ebeddced566.jpgIMG_20240510_162523_939.thumb.jpg.b8ca31101fdcafea39bcb6ec3277a821.jpgIMG_20240510_162704_062.thumb.jpg.d23aea73f2ff5ddf9ba75f5dd5d9b1b7.jpgIMG_20240510_162926_445.thumb.jpg.d6a83832653fedd3de926c0ac7cde9ef.jpgIMG_20240510_164831_827.thumb.jpg.0c5f46892a0a16917f2707ff63d9be52.jpgIMG_20240510_165427_527.thumb.jpg.4067512568bc8d49ddf2f0f9168d976c.jpgIMG_20240510_165706_690.thumb.jpg.51d86a6513e1f43b2495e675221cca70.jpgIMG_20240510_170317_315.thumb.jpg.7a31a19fb50974c0ab1bfc3cc4cad1ca.jpg

 

בר פרץ הגיע עם טנדר של מונסטר לחלק פחיות

IMG_20240510_162029_736.thumb.jpg.75dd14ef4958b9f39eba1dbfb7167fda.jpg

וועליה איזה צבע יש לבווריאנית הכתומה... לדגם המסוים ההוא הוצעו צבעים מ'זה גונבים כמו ירוק מנטה, טורקיז ועוד.. אהבתי

הקורבט הסגולה שם היא של ההוא מיוטיוב שמבהיל אנשים כשהוא מתניע מרחוק?

(כמובן זה מבויים)

  • רעיון טוב! 1

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 2 דקות, Avia כתב:

בווריאנית זה הלחם של בווארית וטבריינית?

לאיזדחלה מה אתה אבשלום קור

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 23 דקות, ברונקו כתב:

הקורבט הסגולה שם היא של ההוא מיוטיוב שמבהיל אנשים כשהוא מתניע מרחוק?

 

דונט טאץ מיי קאר פליייייייז

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

אני חולה על המדבקה הזו

ומנסיון זה הדבר שגורם שיגעו לך כמה שיותר אנשים ברכב... 

 

spoiler:הישראלי הממוצע: מי החטייר הזה שיגיד לי במה לגעת ובמה לא? עכשיו בדווקא אני אגע 😋😛😛😛😛

Don't touch my car - מדבקה לרכב - אל תיגע באוטו שלי | המרכז למדבקות קיר

עריכה אחרונה על ידי ברונקו

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם

זה בדרך כלל מודבק על לנטיס, מזדה 3 עם קילופי צבע, חלודה בצידי החלון, ומדבקת SPORTS, איביזה עם פנסים דהויים וסיוויק 2011 סדאן.

*רק עכשיו ראיתי את הציטוט בחתימה, אני לוקח על זה כסף

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

זה בדרך כלל מודבק על לנטיס, מזדה 3 עם קילופי צבע, חלודה בצידי החלון, ומדבקת SPORTS, איביזה עם פנסים דהויים וסיוויק 2011 סדאן.

*רק עכשיו ראיתי את הציטוט בחתימה, אני לוקח על זה כסף

איך אהבתי את הקטע ההוא עם המרצדס.. 

ושכחת B4 של המתלצ שמספר לחברים עם הסיטיגו והאיביזה שיש לו 2.5 ליטר(!!!)(:

  • אהבתי 1

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני שעה, ברונקו כתב:

הקורבט הסגולה שם היא של ההוא מיוטיוב שמבהיל אנשים כשהוא מתניע מרחוק?

(כמובן זה מבויים)

כן.

גם שם הוא עשה סרטונים עם קופסא של דולרים(מזוייפים כן?!) מהבגאז'.

מי שעשה לו את הטפט צריך אשפוז בכפייה!

איכות פח חלקים לא אותו צבע והדבקה של הגג עם כפלים בצמוד לשמשה

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
פורסם

נתקלתי היום שוב ב-307CC בכביש 6 והפעם החלטתי לצלם:

image.thumb.jpeg.bd39df9afc21ab21e86a5845f60923a1.jpeg

 

בפרספקטיבה של זמן היום היא נראית גמלונית והרבה פחות נאה מאחותה הקטנה 206CC.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...