Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני צריך לגדל דשא יחסית מהר, בערך חודשיים עד לתאריך שנצטרך להשתמש במדשאה.

לי יש כמה דרישות, אולי קצת לא מציאותיות, כי לא כל כך חקרתי את הנושא חוץ מסרטון אחד ביוטיוב אבל השיטה שראיתי דרשה יותר משנה על מנת לקבל מדשאה.

 

הדרישות

1. לא דשא סינטטי 

2. דשא רך ולא קוצי

3. חסכוני במים

4. יכול לשרוד את השמש הישראלית

5. גדילה מהירה

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

למיטב זכרוני מרבדי הדשא המוכנים נקלטים תוך כשבועיים.

 

יקר אבל יעיל ונוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מרבדי דשא בהחלט יכולים להיכנס לחשבון, אולי אפילו משתלם יותר לעשות את זה ככה מאשר לפזר זרעי דשא.

אחרי קצת חיפוש קצר ובדיקת הנושא, פרמטרים נוספים לנושא

1. תחזוקה נמוכה יחסית - פעם/פעמיים בחודש עם מכסחת דשא.

2. שעות שמש שיש בגינה - בערך 5 שעות ומעלה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 41 דקות, DareDevil כתב:

מרבדי דשא בהחלט יכולים להיכנס לחשבון, אולי אפילו משתלם יותר לעשות את זה ככה מאשר לפזר זרעי דשא.

אחרי קצת חיפוש קצר ובדיקת הנושא, פרמטרים נוספים לנושא

1. תחזוקה נמוכה יחסית - פעם/פעמיים בחודש עם מכסחת דשא.

2. שעות שמש שיש בגינה - בערך 5 שעות ומעלה.

 

פה אתה נכנס לזם הספציפי.

 

ממליץ להרים טלפון למרבדשא גבעת ברנר ולהתייעץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 45 דקות, DareDevil כתב:

תחזוקה נמוכה יחסית - פעם/פעמיים בחודש עם מכסחת דשא.

 

לפני כשעה, DareDevil כתב:

גדילה מהירה

 

רואה את הפרדוקס?

 

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 15 דקות, natco כתב:

רואה את הפרדוקס?

רואה בהחלט, בהודעה הראשונה הכוונה הייתה לזרעים, בהודעה השנייה הכוונה הייתה למרבדי דשא.

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אגב- כשתקבל את ההוראות לאחר הנחת המרבדים, תגלה שגם עליהם אסור לדרוך איזה זמן לאחר ההנחה.

אם אני זוכר נכון (מהדרבן שלי), חודשיים יהיה גבולי.

 

אגב לאגב, הדרבן צומח כמו מטורף, אבל הוא שלוחתי, ולכן לא רלוונטי לזריעה.

הוא גם פורח בקיץ, חובב צל,  ונוטה לזלוג מעבר לגובלים.

 

זריעה בכלל לא רלוונטית לפז"מ הדרוש.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

במרץ 2021 הניחו מרבדי דרבן בגינה שלי. הקליטה לא הייתה כל-כך טובה ולא משנה כמה השקיתי משהו שם לא התחבר.

 

לפני הסופה שהייתה באפריל פיזרתי דשן (אל תשאלו אותי איזה, לא זוכר, אלו היו גרגרים ורודים סגולים כאלה) ובאותה הסופה הייתה הדשא סוף סוף נקלט והתחיל להיות צפוף ורך. עכשיו 80 אחוז מהשטח הוא ירוק ויפה, השאר ככה ככה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

"בונה מדשאה"

זה החומר שכל שנה באביב הופך את המשטח העלוב ששורד מהחורף לדשא מרשים שמחזיק את כל הקיץ, ועד דצמבר-ינואר שאז שוב הוא נכנס לטרואמה.

כך במחזוריות כבר שנים.

גם כשהיו טראומות קשות יותר וקרחות (חפירות לשיקום צנרת שעובר וכו'), קצת "בונה מדשאה" ושבוע-שבועיים והנזק נעלם כלא היה.

חומר פלא. מעדיף שלא לדעת איזה כימיקלים זה מכיל כדי לעבוד טוב כל כך.

 

*אגב- ספציפית זה שנקרא בשם הזה, ולא כאלו ש"זה בדיוק אותו דבר רק בשם אחר".

מנסיון כואב.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, natco כתב:

"בונה מדשאה"

זה החומר שכל שנה באביב הופך את המשטח העלוב ששורד מהחורף לדשא מרשים שמחזיק את כל הקיץ, ועד דצמבר-ינואר שאז שוב הוא נכנס לטרואמה.

כך במחזוריות כבר שנים.

 

לנו בבית ההורים הייתה מדשאת פספלום (מזכיר קצת את הקוקויה). 
כל שנה בסוף החורף היה נראה כמו הצרות שלי, בתום תרדמת החורף. 
כיסוח אחד והוא פשוט היה מתעורר מחדש, בלי תוספים ובלי עזרה, צפוף ירוק ורך, גם אחרי 15 שנה, אז עברנו דירה. 

לא יודע לגבי מהירות הגדילה והחיסכון, אבל הוא רך, צפוף ונעים ושורד את השמש.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
בתאריך 27.5.2023 בשעה 22:56, Liran xsi כתב:

אוהב הרבה מאוד שמש, גודל סופר מהר, נעים ולא גס זה דשא מסוג קוקויה.

תשתול אותו.

אכן - לי יש 130 מטר של קוקויה,
חזק שורד כל החורף ירוק וגדל מהר,

אבל ויש אבל הוא יחסית אלים ומשתלט - מגיע לכל פינה ומצריך כיסוח יחסית לעיתים תכופות

פורסם

מה הלחץ לגדל דשא במהירות ?

יש איזשהו טורניר (כדורגל / טניס / וואט-אבר) שאיננו יודעים עליו ? 😆

 

נראה שמרבדים מוכנים יהיו הפתרון הכי מהיר. איני יודע אם הכי זול.

 

אגב - שאלה - יש זני דשא שונים לשימושים שונים ? (אם אני ווימבלדון, הייתי משתמש בדשא מזן שונה מאשר אם אני בלומפילד / מסביב לבריכת שחייה, לישיבה ? )

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...