Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנעה בעזרת כבלים - פיגו 308


justi
שימו לב! השרשור הזה בן 448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדיוק אתמול קרה לי מקרה דומה. 

 

במהלך הנסיעה האוטו התחיל לרעוד. 

חשבתי לנסות כיבוי מנוע התנעה מחדש, כיביתי את המנוע וזהו, לא מניע ואין חשמל בכלל באוטו. 

 

דחפתי את האוטו לשוליים, חיברתי בוסטר התנעה. לא מניע גם עם בוסטר, בהפעלת סטרטר החשמל באוטו נופל. מדדתי מתח מצבר, 10 וולט במקום 12.6-12.8.

שום ניסיון התנעה לא הצליח עם המצבר הזה. 

הבאתי מהבית מצבר אחר שגם התברר כלא תקין אבל עם המצבר האחר האוטו הניע עם בוסטר אחרי שהרכבתי את המצבר האחר פיזית במקום זה היה באוטו, אז נסעתי משם לקנות מצבר חדש.

 

 

כנראה היה קצר פנימי במצבר שמנע אפשרות התנעה. פעם ראשונה שזה קורה לי ויצא לי להחליף בעבר עשרות מצברים. אבל אף אחד מהם לא היה עם תופעה כזאת. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מצבר היה מורכב (עם הקצר)?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, מלטבשי כתב:

איזה מצבר היה מורכב

 

 

כפי שניתן לראות תאריך 07/2020. שנתיים ו 8 חודשים. אומנו נסע כ 100 אלף ק"מ אבל זה עדיין מאכזב. 

 

IMG_20230314_130250.thumb.jpg.ae69cc23e767bad3f1b7905e94d07e2e.jpg

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, IsraCar כתב:

מה מצב האלטנטור?

יש לי רב מודד קבוע באוטו.

 

מתח טעינה 14.1.

המצבר החדש שקניתי והרכבתי הראה 12.6 וולט.

אחרי שנסעתי קצת, מדדתי אותו שוב לוודא שהוא נטען ואכן הראה 12.9 וולט.

 

כך שנראה שהתקלה הייתה במצבר עצמו.

דגם הרכב ברלינגו 1.6 דיזל 2016.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שמשתמש קבוע במד זרם לא הפריע לך שהמצבר החדש הראה רק 12.6?

פעם אחרונה שרכשתי מצבר מדדתי להם בחנות(הסתקלו אלי כמו על משוגע)ובחרתי מתוך כמה מצברים(מאותו סוג)אחד שהראה 13.8,האחרים היו יותר נמוך חלק גם 12.7.

זה בדיקה מאוד חובבנית אבל נראה לי שיש סיכוי גדול שמצבר כזה שמחזיק יותר מתח במנוחה במחסן יחזיק גם יותר זמן בשימוש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...