Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית AirBag דולקת רוב הזמן - אלנטרה 2007


rafi_vk
שימו לב! השרשור הזה בן 525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה עושים?

ידוע לי שזה מהסליל (ככל הנראה) של ההגה.

יש אופציה לכבות את הנורית ?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להכניס סליל הגה לארץ יחסית בקלות.

וביקורת של משרד התחבורה/טסט לא יבדקו את זה. גם אם הם יכולים תאורתית.

 

מה שצריך לעניין אותו זה הבטיחות שלו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, om2 כתב:

ניתן להכניס סליל הגה לארץ יחסית בקלות.

וביקורת של משרד התחבורה/טסט לא יבדקו את זה. גם אם הם יכולים תאורתית.

רוב חלקי החילוף שמוזמנים נעצרים לביקורת, ואפשר בקלות לראות מה מקורי ומה לא.

אתה מייעץ דברים מוטעים, תניח את האגו בצד ותגיב דברים שאתה יודע.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא מעודדים עצות שעלולות לעלות לאנשים בחיים שלהם. 

הנושא ננעל והתגובות ה"רלוונטיות" נמחקו. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...