Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 51 דקות, pasat04 כתב:

 

מאחר ואין גישה לקופסה, ולא הייתי שולח את פותחת השרשור להתעסק עם קפיץ, הייתי מתחיל עם נוזל שמיועד לפתיחת סתימות, הוא מכיל ממיס שומנים. לעבוד לפי ההוראות, עם כפפות, מסכת קורונה, ולבצע שני סבבים לפחות.

 

 

ואני?  
אני רק שאלה.
לא הצלחתי להבין מדוע טורחים להדגיש שמדובר בפותחת שרשור, ולא פותח.
ומדוע לא לשלוח אותה להתעסק עם קפיץ, הרי זה אחלה פתרון.

פורסם

אכן לא מומלץ לשפוך שמן לכיור.

טונה ישר לפח.

מנגב את המחבת לפני ששוטף.

השמן בסוף מצטבר כמו על העורקים וסותם.

אני כל חודשיים בכיור פותח את הסיפון למטה, מנקה את השומן שהצטבר. מנקה במשך הצינור עם מגבונים ומברג מצופה במגבון, מושך ככה את הליכלוך שנתקע בדפנות.

וגם פעם ב קצת ממיס שומן ושוטף עם קצת ממיס ומים רותחים.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

הייתה פעם סתימה בצינור המרכזי ועלו מים אצל השכנים, הכנסתי את הקפיץ בקופסת בקרה אצל השכנים וראיתי שהקפיץ נכנס בסדר אבל לא עוזר לבעיה.
אחר כל הלכתי לדירה ליד השכנים האלו לנסות משם ואמרו לי שהקפיץ יצא אצלם דרך הקופסת בקרה :)

כלומר לא יצא לכיוון שרציתי.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

סודה קאוסטית.

קצת בתוך הכיור והרבה מים רותחים.

הכל יבוא על מקומו בשלום ויעלה לך משהו כמו 20₪ ו4 דקות עבודה.

לא יהרוס לך את הצנרת (בטח ובטח משימוש יחיד) אלא אם כן היא כבר אכולה ומתפוררת. אם היא כבר אכולה ומתפוררת גם ככה שום דבר לא יעזור לטווח הארוך.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אצלי יש צנרת ישנה עם כל מיני זוויות גרועות וצינורות דקים מדי במקומות לא נכונים (בניין ישן).

מהניסיון שלי עם שלל סתימות, סודה קאוסטית עוזרת אבל רק באופן זמני - קונה קצת זמן (שבועות/חודשים) עד להיווצרות סתימה סופנית.

 

אין כמו קפיץ. בסופו של דבר תמיד מגיעים אליו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רק קפיץ יעזור במקרה הזה- זו סתימה שכבר קשה כמו אבן, הקפיץ ירסק אותה וישלח אותה לדרכה לביוב. אל תשתמש בכל החומרים החריפים אם אתה מתכוון במילא לעבור לקפיץ.

נסיון של יותר מדי שנים עם בעיות דומות בכל מיני דירות שכורות. ונכון - שמן לזרוק לשירותים במקרה הגרוע או במקרה הטוב לספוג לנייר סופג ולזרוק לפח או לכוס חד פעמית ולשפוך בגינה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 34 דקות, Michazzz כתב:

רק קפיץ יעזור במקרה הזה- זו סתימה שכבר קשה כמו אבן, הקפיץ ירסק אותה וישלח אותה לדרכה לביוב. אל תשתמש בכל החומרים החריפים אם אתה מתכוון במילא לעבור לקפיץ.

נסיון של יותר מדי שנים עם בעיות דומות בכל מיני דירות שכורות. ונכון - שמן לזרוק לשירותים במקרה הגרוע או במקרה הטוב לספוג לנייר סופג ולזרוק לפח או לכוס חד פעמית ולשפוך בגינה

אם אתה שופך לאסלה זה אומר שמעניינת אותך רק הצנרת (השמן עושה שמות במערכת העירונית ובמכוני הטיהור) אז לפני שאתה שופך תערבב אותו עם מים חמים וסבון כדי לקבל אמולסיה שלא נדבקת לצנרת.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 29 דקות, FROGIE כתב:

שמנים לקופסת  פח של נס קפה

רק שבשביל זה צריך לשתות נס של עלית.

 

אישית זה הנסהמועדף עליי אבל אני יודע שאני יצא הדופן.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני שעה, Night Driver כתב:

אם אתה שופך לאסלה זה אומר שמעניינת אותך רק הצנרת (השמן עושה שמות במערכת העירונית ובמכוני הטיהור) אז לפני שאתה שופך תערבב אותו עם מים חמים וסבון כדי לקבל אמולסיה שלא נדבקת לצנרת.

 

 

אני לא שופך לאסלה - סופג בנייר סופג ושם בפח

 

זה קפיץ במחיר לא רע קפיץ ספירלי לפתיחת סתימות וביוב ידית 5 מטר (ksp.co.il)

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 8 שעות, Night Driver כתב:

אם אתה שופך לאסלה זה אומר שמעניינת אותך רק הצנרת (השמן עושה שמות במערכת העירונית ובמכוני הטיהור) אז לפני שאתה שופך תערבב אותו עם מים חמים וסבון כדי לקבל אמולסיה שלא נדבקת לצנרת.

 

 

גם אני נוקט בשיטה הזו - למרות שהיא עולה לי הרבה סבון כלים. שם כמות טובה במחבת שהצטננה, מוסיף מים עד שנוצר תחליב לבן, וממתין עד שהוא אחיד, ואז שופך לביוב תוך שאני מזרים הרבה מאד מים מהברז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה לכולם.
נראה שנלך לקנות קפיץ חדש וננסה אותו.

נקח גם את אחד מהבקבוקים של סנו עם הסודה הכאוסטית (יש כפפות ומשקפי מגן), למקרה שמכניקה בלבד לא תעזור.

×
×
  • תוכן חדש...