Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לגבי הבקבוקים של סנו - יש נוזל (בקבוק שחור שטוח) ויש אבקה (מיכל מתכת לבן). לפי מיקום הסתימה אצלך נראה שתזקקי לנוזל, ולהרבה ממנו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק זהירות. אם שופכים סודה קאוסטית לסתימה אני לא ממליץ אחרי זה לנסות לפתוח באמצעין מכניים. בדרך כלל זה נשאר בצינור ומשפריץ שמנסים לפתוח עם קפיץ.

 

וסודה קאוסטית זה חומר חזק שעושה ממש חורים בעור

.

פורסם

אני די פסימי לגבי הצלחת פתיחה כימית. היה לי סיפור דומה במקלחת, רק שרברב עם חוטר התגבר על הבעיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממליץ לכל אחד כאן פעם בשבוע שבועיים לרוקן קומקום מלא עם מים רותחים לכיור, למנוע בעיות כאלו...

אף פעם לא נסתמה לי צנרת של הכיור.

 

  • רעיון טוב! 2

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

ממליץ לא להשתמש בסודה קאוסטית.

יש בפורום נטייה לכתוב "שפוך סודה קאוסטית" באותה קלות של לכתוב "שים קצת מלח פלפל". 

 

עדיף להימנע משימוש בחומר מאכל , ששימוש לא נכון בו עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים לגוף , ובמיוחד כשמדובר בדירה שכורה. 

 

אם מפרקים ומנקים את כל הסיפון, ואחכ משתמשים בקפיץ שיורד עוד 2-3 מטר מתחת לדירה, אין כמעט סיבה שהסתימה לא תיפתח. 

 

בהצלחה

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 10 שעות, שביט כתב:

עדיף להימנע משימוש בחומר מאכל , ששימוש לא נכון בו עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים לגוף

 

 

במיוחד כשמדובר בדירה שכורה. 

שימוש לא נכון יכול לגרום נזק בהרבה פעולות בחיים. עם זאת- ברוב הפעולות האלו, שימוש בהגיון ושכל ישר ימנעו נזק.

מהיכרות עם פועלה של @Be roo על דפי אינטרנט אלו- אין מדובר באדם אדיוט ולא באדם עם שתי ידיים שמאליות. 

אז אדם עם מוטיבציה, שכל וידיים שמחפש פתרון, מותר לייעץ לו לשפוך קצת מהחומר הלבן הזה לצנרת ולאחר מכן מים רותחים. אם הייתה מחפשת הפנייה לאיש מקצוע זה דבר אחד, אבל אם בא אדם ומחפש פתרון, ניתן ואף רצוי לפרוש בפניו את שלל הפתרונות ושיחליט מה הוא עושה.

 

לא צריך כל פעם כשמישהו שואל מה לעשות להגיד לו שלא יעשה. 

נראה לי ספריאל אחד זה יותר ממספיק לפורום. סליחה, לאינטרנט.

 

ומה הקשר דירה שכורה או לא? הצנרת של דירה שכורה בנויה אחרת? אם כבר יש הבדל אז ההבדל הוא שאם ייגרם נזק רציני לצנרת אז בעל הבית אחראי לתקן.

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, אורח לרגע כתב:

ומה הקשר דירה שכורה או לא? הצנרת של דירה שכורה בנויה אחרת? אם כבר יש הבדל אז ההבדל הוא שאם ייגרם נזק רציני לצנרת אז בעל הבית אחראי לתקן.

פה בדיוק ההבדל.

 

את הרכוש שלי יש לי זכות להרוס אבל רכוש של מישהו אחר לא.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

די עם הטהרנות.

סודה קאוסטית לא גורמת נזק לצנרת פלסטיק.

זו לא החומצה שוולטר וייט השתמש בה לסילוק גופות.

ולגבי נזקי גוף, ההמלצה הראשונה היתה להשתמש במשקפי מגן וכפפות.

פורסם
לפני 15 שעות, Be roo כתב:

נראה שנלך לקנות קפיץ חדש וננסה אותו.

נקח גם את אחד מהבקבוקים של סנו עם הסודה הכאוסטית (יש כפפות ומשקפי מגן), למקרה שמכניקה בלבד לא תעזור.

 

אם גם זה לא עוזר, תשתמשי במטף שרכשת בשרשור הקודם. את התהליך צלמי בווידאו ותעלי ליוטיוב, ההכנסות מהסרטון הוויראלי יעזרו לכסות את הנזקים.

 

  • מצחיק 2
פורסם

אתה צוחק?

גיסי פתח סתימה עם שואב אבק.

היא השתחררה פלאים,

לצערו זה לא היה שואב אבק "רטוב" והשואב החזיר את נשמתו 

.

פורסם
לפני 6 שעות, teyal כתב:

די עם הטהרנות.

סודה קאוסטית לא גורמת נזק לצנרת פלסטיק.

זו לא החומצה שוולטר וייט השתמש בה לסילוק גופות.

ולגבי נזקי גוף, ההמלצה הראשונה היתה להשתמש במשקפי מגן וכפפות.

קודם כל לא דובר על החומר אלא על הגישה שאם זה לא שלי אז מה אכפת לי אם נגרם נזק.

 

שנית, אתה יוצא מנקודת הנחה שהצנרת היא פלסטיק. אתה יודע בן כמה הבניין?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הי
בגדול הקפיץ דורש גישה לקופסא (מה שהיא רוצה להימנע ממנו) - בגדול יש לי קפיץ אם את מאיזור הדרום...
לגבי החומר לפתיחת סתימות - אני קניתי אחד והשתמשתי לדעתי יש לו מעט חסרונות:
1. רעיל מאוד הוציא לי עננה של אדים שכמעט "הרגה" אותי חצי שעה אי אפשר היה לגשת למטבח.
2. בהתחלה הכנסתי דרך הכיור וזה פתח את הסיפון ו"אכל" את הגומיה.

 

עברתי לשיטה שהוזכרה כאן - פעם בשבוע קומקום מים רותחים בכל כיור בתוספת של חומר לשטיפה כלים, לא מונע לחלוטין אבל עוזר מאוד.

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

אתה יודע בן כמה הבניין?

בניין בן 22 שנה.

 

לפני שעה, llaavvii כתב:

בגדול יש לי קפיץ אם את מאיזור הדרום

תודה, אקנה חדש. זה משהו שטוב שיש, ולא בדיוק הוצאה כבדה :-)

 

לגבי תחזוקה שוטפת, לא שופכת שמן לכיור אבל אין לי מושג מה עשו הדיירים הקודמים (ואם מצב הדירה כשקיבלתי אותה מעיד על משהו, אז הם כנראה גם שפכו שם פסולת תעשיתית).

פורסם

למה לא לערב את בעל הבית? ככה תתחילי ממצב תקין ומשם תעברי לטפל/לשמור בעצמך

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...