Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דירה שכורה, פחות משנה במקום.

מהיום הראשון המים בכיור המטבח יורדים בהתחלה בסדר, אבל אם הברז פתוח ליותר מ2-3 שניות הם מתחילים להצטבר, בקצב איטי יחסית.

 

אם משתמשים בפומפה, יש שיפור קצרצר.

פתחתי את הסיפון, הוא נקי (ובלעדיו המים זורמים חלק לדלי).

 

מלח לימון ומים רותחים לא עזר.

לקופסה די קשה להגיע, אז זה מוצא אחרון. (צריך לפרק לוח תחתון בארון, והוא מתפורר, כך שאולי לא יהיה ניתן להחזיר).

 

לנסות חומרים פותחי סתימות? הבנתי שהם עלולים לגרום נזק לצנרת.

 

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הייתי מנסה משהו שעלול לגרום נזק, פשוט נותן לבעל הדירה לשבור את הראש.
 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

דירה שכורה?

בשביל זה אתה משלם שכירות.

תגיד לבעל הבית שיש סתימה פתחת סיפון והוא נקי.

 

שיביא אינסטלטור שיטפל בבעיה.

אחרת, כל נזק שתעשה בטעות אתה תשלם עליו,

חוץ מזה שזאת עבודה מסריחה לנקות ביוב.

 

 

אם הבית היה שלך 

הייתי ממליץ על קפיץ בתור התחלה.

אבל כשוכר. אל תתעסק בזה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם

יש חוזי שכירות אשר בהם כתוב במפורש שסתימות ביוב הם על אחריות השוכר, והוא חותם שקיבל הדירה נקייה מסתימות...
 

לעצם הענין: או שבאמת תירכוש לך קפיץ פותח סתימות, שזה אחלה מכשיר, או אפשרות נוספת היא אכן לקנות פותח סתימות, שאני בספק שהוא מזיק לצנרות המודרניות, אבל כמובן לא לוקח כאן אחריות על המיקרה שלך. רק אומר שאני משתמש בו בחופשיות ומעולם לא ניגרם נזק לצנרת.

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הייתי ממשיך עם הפומפה באגרסיביות ורואה אם יש תגובה. הצלחתי לפתוח ככה סתימה במקלחת של גושי סבון ושיער משהו מגעיל במיוחד.
אם לא עוזר, הולך לחנות של טמבור וקונה קפיץ לביוב, שזה בעצם סוג של חוטר כזה. מפרק את הסיפון ודוחף את זה לתוך הצינור עד שנעצר ומנסה לפתוח עם זה את הסתימה.
אם גם זה לא עוזר, כנראה צריך לפתוח את הקופסה.
 
 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קפיץ לביוב וכפפות עבודה (ישרטו לך הידיים בלי ככפות)

ותראה סרטון ביוטוב איך עובדים עם קפיץ 

לא משהו מורכב.

 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם

קרה לי לא מזמן, וגם אצלי הסיפון היה נקי יחסית. לקחתי צינור כלשהו(או קפיץ כמו שהמליצו לך) ודחפתי להמשך הצינור שכבר בתוך הקיר, הרגשתי התנגדות אז דחפתי עוד יותר עד שהצינור היה משוחרר יחסית ולאחר מכן המים ירדו חלק. יצא מן חומר שחור דחוס וגועלי והוא זה שתקע את הזרימה.

פורסם (נערך)

מאחר ומדובר בצנרת מהכיור במטבח, סביר שמדובר בהצטברות שומנים.

מאחר ואין גישה לקופסה, ולא הייתי שולח את פותחת השרשור להתעסק עם קפיץ, הייתי מתחיל עם נוזל שמיועד לפתיחת סתימות, הוא מכיל ממיס שומנים. לעבוד לפי ההוראות, עם כפפות, מסכת קורונה, ולבצע שני סבבים לפחות.

אם לא עוזר, הייתי מנסה תמיסת מלח. לעבוד עם ההגנות שהוזכרו לעיל.

כפעולת מנע, מומלץ לשפוך את החומר פעם בחודשיים-שלושה, עוזר למנוע סתימות לאורך זמן.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

לאו דווקא שומנים.

זה תלוי במשטר השטיפה בכיור 

האם יש מסננת ללכלוכים?

האם שופכים שמן (טונה/טיגון) בכיור וכו'.

 

לאו דווקא הוא,

גם הקודמים אליו יכולים להיות.

 

מנסיון בחומרים ממיסי שומנים,

הם עוזרים. אבל לא באמת מצליחים לפתוח את הסתימה.

 

קפיץ מצליח לפתוח בצורה טובה יותר.

אבל זאת עבודה מגעילה ומסריחה.

במיוחד בכיורי מטבח.

 

.

פורסם

לפותחת השרשור יש אפילו קפיץ  משלה (וגם מקדחה, מסור, סט מברגים, סט אלן, מפתח שבדי, פלייר, קאטר ועוד :-) ), רק שהוא הושאל ולא חזר, והעצלנות גרמה לה לחפש פתרון פחות מלכלך.

 

 

פורסם

קפיץ ראיתי בשקלים בודדים גם בחנויות הסטוק.

אני מעדיף להשתמש ולזרוק.

 

אחרי ניקוי הקפיץ עדיין מסריח ומתחיל להעלות חלודה שהורגת את הידיים בפתיחת הסתימה הבאה

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Be roo כתב:

לפותחת השרשור יש אפילו קפיץ  משלה

סך הכל רציתי לחסוך לה עבודה מגעילה... וגם אין גישה לקופסה 

מכיר את פועלה, מככבת גם בשרשור הצביעה וידה עוד נטויה 😉

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • רעיון טוב! 1

פורסם

או קפיץ או צינור דק עם לחץ מים ולעבוד איתו כמו עם קפיץ.

לגבי פותחי סתימות, יותר מכפפות חושב משקפיים. החומר עלול להתיז ופגיעה בעין עלולה להסתיים בעיוורון.

שווה לבדוק גם אם יש גישה לקופסא הבאה או לצינור היציאה שבדרך כלל יש לו זוית עם פקק ביקורת. משם יותר נוח להגיע לקופסת הביקורת הסתומה מאשר דרך הצינור של הכיור.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...