Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בהמשך לשרשור הנהדר הזה:

 

 

רכשתי את קולט הלחות שהומלץ עליו, והוא אכן עושה עבודה נהדרת.

ועכשיו השאלה היא כזאת:

הקולט "מוציא" מים מהאוויר (ככה קוראים לזה?) והם מצטברים למיכל שמותקן בו. המים, על פניו, נראים נקיים. לא יודע אם מתאימים לשתייה, אבל בטוח מתאימים לדברים אחרים.

אני מחפש מה לעשות איתם, כי סתם לשפוך לכיור נראה לי בזבוז...

הרעיון היחיד שיש לי כרגע הוא לאסוף אותם בבקבוקים ולשמור בממ"ד לקראת מלחמה אטומית.

 

יש למישהו רעיונות קצת יותר ריאליים?

פורסם

לא הייתי שותה אותם.

אבל שאר השימושים לא חושב שיש בעיה.

 

מצד שני, בשביל בקבוק ביום שווה כל התעסקות?

.

פורסם

תחשוב שכשאתה שוטף את האסלה זה 5 בקבוקים גדולים (6-9 ליטר, תלוי במערכת). לא חבל? 😁

 

כיוון שאיכות המיםצלא ברורה הייתי משתמש בהם, לכל היותר, להשקיית עציצים.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, memilavi כתב:

הקולט "מוציא" מים מהאוויר (ככה קוראים לזה?)

 

הקולט סופג או סופח את אדי המים שנמצאים באוויר.

לכאורה אלו מים נקיים אבל אחרי שהם טיילו בתוך המכשיר לא הייתי מסתכן ושותה אותם.

כמו שכתבו לפני אפשר להשקות או לשטוף כלים/רצפה או לשים בדלי ולשטוף את המכונית (רלוונטי יותר לקיץ).

בבניין שלי יש בחנייה ג'ריקן של איזה 20 ליטר שצינור המזגן מחובר אליו ומשמש אותי למילוי הדלי של השטיפה. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תפתח חנות באיביי של מים קדושים מהאויר של ארץ הקודש.

וברצינות, אין לך עציצים בבית? זה קלאסי להשקייה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

100 ליטר מים עולים בממוצע  1 שקל.

כמה מים הכלי הזה יחסוך לך?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 19 דקות, gsi16v כתב:

100 ליטר מים עולים בממוצע  1 שקל.

כמה מים הכלי הזה יחסוך לך?

לא שואלים כאלה שאלות היכן שיש ריכוז גבוה של סופרי אפונים :mm_wink:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני שעתיים, ArikB כתב:

הקולט סופג או סופח את אדי המים שנמצאים באוויר.

לכאורה אלו מים נקיים

פלוס הזיהום אוויר המקומי (נגיד רכבים ועסקים).

מכיוון שהמכשירים האלו לא כוללים שום סוג של פילטר - לגמרי מים להשקיה וכו.

אצלי קניתי דגם שאפשר לחבר ישירות לצינור לביוב ככה שהוא יוכל לפעול בלי שאני אגע בו (פעם בחודש או משהו כזה אני מציץ על הפילטר אבק ומנקה כנראה פעם בחודשיים שלושה)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אחלה בשביל עציץ נענע, תקנה עציץ נענע, שים בתוך דלי יותר גדול עם תערובת אדמה לגינה. ליטר וחצי ביום זה אחלה השקייה לנענע. 

ולאחר מכן לעשות טרייד עם השכנים בבניין על דברים אחרים. 

לא ממליץ להשתמש במים לשתייה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

אצלי המכשיר הזה מתמלא ב2.5 ליטר כל 12 שעות בדיוק.

בהתחלה כאב הלב לשפוך את המים אבל בפועל אין מה לעשות איתם, פעם ב...למלא מים בווישרים.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
×
×
  • תוכן חדש...