Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יאריס לא היברידית 2013 עם 140000 ק"מ. לא זוללת שמן ועד כה נכנסה למוסך רק לטיפולים שוטפים

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 24.3.2022 בשעה 00:45, Hod135 כתב:

לגבי הטויוטה ספייס ורסו יש לי כמה שאלות:
1. האם ידוע מה הסיבה שבגללה היא פחות מבוקשת?
2. עד כמה היא נחשבת לאמינה לטווח הארוך?
3. עד כמה היא בטיחותית לעומת מתחרות?

תודה

הקפצה

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם
בתאריך 24.3.2022 בשעה 22:49, איש שמח כתב:

היא פשוט מנוע קטן ואם אפשר לומר דיי מכוערת

כבר נאמר לך

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
בתאריך 24.3.2022 בשעה 00:45, Hod135 כתב:

לגבי הטויוטה ספייס ורסו יש לי כמה שאלות:
1. האם ידוע מה הסיבה שבגללה היא פחות מבוקשת?
2. עד כמה היא נחשבת לאמינה לטווח הארוך?
3. עד כמה היא בטיחותית לעומת מתחרות?

תודה

 

החזקתי טויוטה ספייס ורסו במשך 3 שנים.

רכב מצוין, מרווח מאוד, תנוחת ישיבה גבוהה, מאוד נוח לילדים בזכות הגג הגבוה, ללא תקלות.

חסרונות: מנוע יחסית חלש, גיר פלנטרי, אבזור מאוד מיושן (חלונות אחוריים ידניים).

רכב קטן (עם מכסה מנוע מאוד קטן) ומשנתון כ"כ ישן- יהיה הרבה פחות בטיחותי מרכב גדול וחדיש.

לא יודע מאיפה הנתון של הביקוש- מכרתי אותה מעל המחירון.

זה דגם לא נפוץ ולא מוכר, ואנשים לא צריכים/מבינים/רוצים מיקרו-וואן ולכן דגמים אחרים יהיו מבוקשים יותר.

חבל שלא מייצרים עוד כאלה, הייתי שמח לקנות אחת כזו מודרנית.

פורסם

אני גם החזקתי אחת כזו (עד לפני שנה וקצת) במשך 4 שנים ו100K ק"מ בערך (חפש שרשור סיכום),
שלי היה הדגם "המאובזר" אז ביחס לשנתונים של אז לא היה חסר כלום,
חסכונית מאוד, מרווחת באופן חריג (יחסית לגודלה), בטיחותית (יחסית לשנתון),

חסרונות רועשת, מנוע חלש יחסית (למרות ששיוט בכבישים מהירים נעשה בסל"ד נמוך ובסבבה,

אצלי באיזהשהו שלב התחילה לאכול שמן (נראה לי בערך 2.5 קג+' בין טיפולים), טופלה רק במרכזי ושם נאמר לי שזה בסדר למנועים הללו,

כנמכרה נעשתה בדיקה והמנוע היה במצב מצויין (לפי הבדיקה והבוחן).

פורסם
לפני שעתיים, llaavvii כתב:

אצלי באיזהשהו שלב התחילה לאכול שמן (נראה לי בערך 2.5 קג+' בין טיפולים), טופלה רק במרכזי ושם נאמר לי שזה בסדר למנועים הללו,

 

 

ברור שזה בסדר, הרי זה טויוטה 🤣🙃

×
×
  • תוכן חדש...