Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש הבנתי את המצב מהיכן המים נוזלים,

כמה שאלות:

האם דחפת בכוח את הצינור השחור לתוך החיבורים? כי שמתי לב שאני הרכבתי שאחרי שדחפתי בסוף הרכבה כדאי ליבדוק שהכל עד הסוף פיתאום הצנור ניכנס עוד קצת עמוק יותר- צריך לידחוף אותם חזק פנימה.

לגבי המתאמים: האם במתאם נקבה הכנסת את האטם סיליקון בפנים לפני ההרכבה?

במתאם הזכר: שים לב שהאטם שהיה בצינור של הברז לא נפל בעת הפירוק- בלי אטם בפנים זה ינזל.

 

אני השתמשתי במפתח שבדי רק בשביל סיבוב של עוד כ30 מעלות לאחד הידוק עם היד- כי גם אני פחדתי לא להרוס את הברגת הפלסטיק.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 20 דקות, hwgeek כתב:

האם דחפת בכוח את הצינור השחור לתוך החיבורים? כי שמתי לב שאני הרכבתי שאחרי שדחפתי בסוף הרכבה כדאי ליבדוק שהכל עד הסוף פיתאום הצנור ניכנס עוד קצת עמוק יותר- צריך לידחוף אותם חזק פנימה.

^זה. בדיוק זה. 

99% מהמקרים זה זה. 

כששואלים אותי על איך ועצות וכדומה, אני מסביר בדיוק את הנקודה הזו- כשזה מרגיש שזה עד הסוף יש לך עוד קצת לדחוף.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה, אנסה שוב מחר.

לפני 39 דקות, hwgeek כתב:

האם דחפת בכוח את הצינור השחור לתוך החיבורים? כי שמתי לב שאני הרכבתי שאחרי שדחפתי בסוף הרכבה כדאי ליבדוק שהכל עד הסוף פיתאום הצנור ניכנס עוד קצת עמוק יותר- צריך לידחוף אותם חזק פנימה.

לגבי המתאמים: האם במתאם נקבה הכנסת את האטם סיליקון בפנים לפני ההרכבה? כן

במתאם הזכר: שים לב שהאטם שהיה בצינור של הברז לא נפל בעת הפירוק- בלי אטם בפנים זה ינזל. שמתי שם אטם סיליקון, האטם הגומי השחור הרגיש לי מתפורר. הרכבתי את הצינור המקורי של הברז ואין סימן לדליפה.

 

פורסם

אולי גם בעת ההברגה של צינור הברז למתאם- הוא טיפה ניפתח בחיבור לברז עצמו?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה, הסתדר.

 

בדקתי את הצינור השחור והוא היה תקוע עד הסוף, חיברתי שוב ואין נזילה. הטעות שלי הייתה שלא הידקתי את המתאמים מספיק חזק כי פחדתי שישברו, עכשיו הידקתי אותם (בעדינות) עם שוודי והכל הסתדר. בכל מקרה הזמנתי שלוש זוגות מתאמים ככה שאני לא דואג אם אחד מהם ישבר.

העברתי כ 100 ליטר מים דרך המסנן, טעמתי אותם והם בסדר. מורגש שוני מובהק בינם לבין מים לא מסוננים, הם מרגישים יותר "חלקים"/"עדינים". משהו שקצת מטריד אותי הוא ששמתי מעט אקונמיקה בכוס זכוכית ומילאתי במים (פעם בשבוע אני מחטא את הרשת של התה בשיטה הזו) והם נהיו לבנים...

 

המונע אבנית מתעכב, כתבתי את הקוד ובדקתי אותו (5-15 קילוהרץ משתנה שלוש פעמים בשניה) עם סקופ אבל אני צריך למצוא לי דרייור כלשהו. בעייה מטרידה שגיליתי היא שיהיה קשה מאוד להציב נקודת חשמל ליד כניסת המים לבית ואני עדיין שוקל מה לעשות...

  • אהבתי 1
פורסם

מתעלק קצת  :)

איך אני מחבר את הצינור שיוצא מהסנן (צינור לבן 6מ"מ או 8 - חיבור מהיר) לברז מזיגה באופן בטוח וחזק? יש חיבור שמתברג על הברז ומצד שני חיבור מהיר?

פורסם (נערך)

כן, יש. יש עם חיבור מהיר ויש בלי... פרט בבקשה מה אתה צריך בדיוק עדיף עם תמונות ויהיה אפשר לנסות למצוא את מה שאתה מחפש.

 

לאיזה ברז אתה מתחבר, יש ניל ייעודי או שאתה רוצה לפצל יציאה?

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם

יש לי ברז כזה: שהאום מתברג על ההברגה שמתחת השיש.

איך אני מכניס את הצינור שבא מהסנן (6 או 8 מ"מ) לתוך אותה הברגה וסוגר עם האום. הקצה של הצינור הוא חלק והאום לא כ"כ עוזר. משהו חסר לי/פספסתי. לכן שאלתי האם יש מחבר כזה שצד א' מתחבר להברגה וצד שני נותן חיבור מהיר?

f8104bae82e9eb94797ec9cbd7f82920.jpg

פורסם (נערך)

תלוי בדגם, לדעתי בדגם שלך יש סיכוי שחסרה לך כמו מאין טבעת קונית\ ותותב שמלבישים על הצינור בצורה הדוקה. קודם משחילים את האום ואח"כ את הטבעת ובסגירת האום הטבעת מתהדקת ותופסת את הצינור שמושחל בו התותב.

 

Buy 3M Under Sink Drinking Water Filter Kit System with AP2-C405-SG  Bacteria Rated Filter Full DIY System (Brushed Nickel Tap) Online in  Indonesia. B07RCFZ1G4

 

ויש ברזים שמלבישים עליהם מתאם מתברג של מחבר מהיר.

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם (נערך)

תודה על העזרה!

בציור שלך בסוף הצינור יש כמין עיגול שמקיף אותו, הצינור לא אמור להכנס בתוך הברזל (שבמחוץ הוא הברגה)?

לגבי האופציה השניה אני צריך מחבר שמצד אחד 1/4 נקבה (הברגה פינימית) וצד שני חיבור מהיר? [בחיפוש בעלי]

 

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

בבקשה, הנה סרטון להמחשה (דקה 04:10):

 

 

לגבי מחבר מהיר, אתה צריך לבדוק אם התבריג של המחבר המהיר מתאים לברז שלך, אני לא בטוח. אני מציע שתוציא את אום המתכת ותלך לטמבוריה או אפילו להום סנטר ותראה אם זה מתאים : https://www.homecenter.co.il/water-purification/product-page/11666 .

באופן אישי אני מעדיף את המחבר לחץ על מחבר מהיר.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 8.4.2022 בשעה 21:12, ברווז כתב:

כשזה מרגיש שזה עד הסוף יש לך עוד קצת לדחוף.

thats what she said

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

השבוע גם סוף סוף יצא לי לחבר קו מים למקרר LG שיש לו יצרן קרח אוטומטי, את קיט ההתקנה קניתי מאמאזון שהגיע על כל סוגי המחברים וצינור 6 מ"מ.

הפאנל התחתון בחזית של המטבח משום מה לא יצא, ניראה לי הדביקו או קיבעו אותו אז נעלצתי לעשת חורים בדפנות הארונות בידיוק מתחת למדף באמצא קרוב לקיר האחורי, עכשיו יש המון קרח כל הזמן לקיץ :-)

לא הוספתי עוד ברז סגירה לקן של המקרר כי זה סתם עוד נקודת כשל אפשרי, מספיק שיש עכשיו ניל חדש ומקורי ודרכו ניסגור המים במקרה הצורך.

https://www.amazon.com/gp/product/B08619RF3G

WhatsApp Image 2022-04-11 at 13.34.01.jpeg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני חודשיים+ עם המסנן ונתקל בבעיה, זרם המים נהפך להיות חלש עוד יותר (כרגע פחות מחצי ספיקה מלפני ההתקנה). אמנם המסנן מורכב על ברז הכיור וזורמים דרכו לא מעט מים אבל הגיוני שיגמר תוך חודשיים? ב 100 ש"ח לחודש ניתן לרכוש המון בקבוקים...

פורסם (נערך)

מעניין, גרמת לי ללכת ליבדוק את הזמנים למילוי בקבוק ליטר וחצי שוב, 15.5 שניות למילוי בקבוק ליטר וחצי במקום 14.3 שניות בעת ההתקנה לפני חודשיים ושבוע(יש תמונות בעמודים הקודמים).

אולי זה מראה על מצב המים אצלכם בדירה? אולי שווה להוסיף מסנן שלב 1 לפניו?
גם אצלי אני מוצא חול ואבנים קטנות בחסכם בברז פעם בכמה חודשים שאני מפרק לניקוי, המסנן הזה צפוף מאוד וכניראה רגיש יותר לאיכות המים בכניסה.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...