Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נ.ב: מעניין אם מומלץ לחבר הפוך לכמה שניות בשביל לבצע שטיפה להוצאת הליכלוך שסותם אותו 🤔

חבל שלא ניסיתי את זה לפני החלפת המסנן הקודם, היה מעניין ליראות אם היה מתקבל שיפור בספיקה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

תודה רבה.

קצת מוזר, המספרים שאתה כותב הם הקצב האיטי (החדש) אצלנו. כמו שכתבתי, איכות המים אצלנו כ"כ גרועה שאפילו אני (שלא מגדיר את עצמו כאנין טעם) הרגיש צורך בסינון.

-אפשר המלצה למסנן שלב 1 שניתן להרכיב עם הצנרת הקיימת?

-האם יש להחליף פילטר?

-שאלה קצת מוזרה... האם ישנו ברז כמו הברז הזה:

f8104bae82e9eb94797ec9cbd7f82920.jpg

אך בקוטר גדול יותר? יש לנו הכנה בכיור לברז כזה אבל מהניסיון שלי אצל ההורים הספיקה שלו ממש עלובה כך שיש לי צורך בברז בקוטר גדול יותר שנכנס לאותו חור הקיים בכיור.

 עריכה: רעיון טוב, אנסה בסופ"ש הקרוב. ד"א, מה אורך החיים הצפוי של הפילטר הספציפי הזה? (בליטרים)

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
פורסם (נערך)

כ7600 ליטר.

לגבי מסנן שלב ראשון- אני גם מחפש כזה שיש לו כניסה בקוטר דומה למסנן הזה, אני גם תוהה אם מסנן 40 מיקרון(רשת פלדה ללא צורך החלפה) שמתקינים ליד השעון יכול לעזור?

image.thumb.png.74009c3b7309f8e2b1750d730ceb61c2.png

 

יוצא שאני מקבל כמעט 6 ליטר לדקה במקום 7 עם לחץ מים של 60PSI (זהה גם הלחץ שמדדתי אצלי)

image.thumb.png.1a9e79c1942310abdf997a07562babe1.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הפכתי את הפילטר והפלא ופלא, הספיקה חזרה להיות נורמלית. בנתיים הוא עדיין הפוך אך בסופ"ש אחזיר למצב המקורי.

אני שוב שואל בנוגע למסנן שלב ראשון, יש משהו פשוט וזול? עם המסנן שיש לי כרגע אני לא צריך סינון נוסף אלא משהו שיתפוס את הליכלוך הגס.

 

פורסם

בסופ"ש הפכתי והחזרתי למצב המקורי (הנכון), הזרימה נחלשה במעט (קצת יותר לאט ממה שהיה כשהרכבתי בהתחלה) אבל חוץ מזה הוא עובד בסדר גמור...

שני דברים שהבנתי.

-כמות הג'יפה/חול שרצה בצנרת שלי היא מטורפת, אני חייב להתקין מסנן שלב ראשון.

-נראה כי בקרוב הפילטר יסיים את חייו, אפשר קישור לפילטר בלבד? (בזמנו קניתי פילטר+מארז)

×
×
  • תוכן חדש...