Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רק £39.00 וזה באמת עובד? מעניין כי באמאזון יש המון כאלה והמחירים זה סביב ה150~400 דולר אז נמנעתי מלנסות.

עריכה: יש כאלה באלי ורשום על רובם " 12KHz oscillator "

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לפי מה שהוא אמר זה עובד הרבה יותר טוב מכל השאר, עדיין מצטברת אבן אך בכמות הרבה יותר נמוכה.

רוב המערכות שראיתי מבצעות frequency sweep, כלומר משנות את התדר בזמן עבודה בין 10 ל 15 קילוהרץ. הסיבה שאני רוצה להציץ עם סקופ על המערכת שלו היא כדי לראות את צורת הגל, ה sweep, עוצמת הסיגנל ואת הסליל.

פשוט יש לי כמה כרטיסי מעבד (חזקים M4...) ספייר על השולחן בעבודה וחוץ מלתכנת אותו לנדנד פין בתדר מסוים  כל מה שעוד אצטרך הוא דרייור, נגד ושני קבלים...

פורסם (נערך)

יאללה שיהיה בהצלחה:-), אולי בסוף תצרף מדריך להרכבת קיט דומה לחברי הפורום :-)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Haim_gds כתב:

לפי מה שהוא אמר זה עובד הרבה יותר טוב מכל השאר, עדיין מצטברת אבן אך בכמות הרבה יותר נמוכה.

רוב המערכות שראיתי מבצעות frequency sweep, כלומר משנות את התדר בזמן עבודה בין 10 ל 15 קילוהרץ. הסיבה שאני רוצה להציץ עם סקופ על המערכת שלו היא כדי לראות את צורת הגל, ה sweep, עוצמת הסיגנל ואת הסליל.

פשוט יש לי כמה כרטיסי מעבד (חזקים M4...) ספייר על השולחן בעבודה וחוץ מלתכנת אותו לנדנד פין בתדר מסוים  כל מה שעוד אצטרך הוא דרייור, נגד ושני קבלים...

 

מה עם תאום עכבות לאנטנה, בדיקת החזרים יג"ע וכולי...?  צריך לוודא שההספק מגיע לאן שהוא צריך, לא?

למען הסר ספק, אני לא מבין ב RF , אבל יודע מספיק כדי לדעת שזה לא פשוט.

 

ובאופן כללי, אני מציע שתראה כמה ביקורות וידאו על המוצרים האלו, יש כמה כאלו ביוטיוב...

 

 

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם

לא, אין צורך. 10 קילוהרץ זה זה תדר ששומעים אותו באוזן, ראית פעם בדיקת החזרים ויג"ע ברמקול?🙂 (במקרה אני עובד כרגע על מקמ"ש רדיו בסאב-ג'יגה ושם יש לנו את הבעיות האלה...) בתכלס, RF מתחיל מ 100K.

  • מעניין 1
פורסם

הפילטר הגיע אתמול (מדהים, שבוע וקצת. עם הניסיון שלי מעלי ואיביי ציפיתי לכמה שבועות לפחות) ואני מחכה למתאמים מאבו-עלי. ד"א, נדמה לי שקראתי באחד מהשירשורים כי יש לשטוף את הפילטר לפני השימוש. כמה מים צריך להעביר דרכו לפני שהוא ניתן לשימוש?

פורסם

תתחדש, אשמח גם לחוות דעת שלך על הטעם והאבנית.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 12 שעות, FROGIE כתב:

לא קראתי הכל.

אני משתמש רק בזה והטעם מצויין וממש קצת אבנית, מה החיסרון הגדול בזה?

acae67da87688e1a7f06e02b2b3f234e.jpg

למה התחושה שיש בזה חיסרון גדול?

מבצע אחלה פעולה בלי כל הבאלגן המרחיק לכת שאנשים הולכים איתו עם מסנני מים מורכבים.

כמובן שאתה צריך להיות לא בראש מתנגדי הסיליפוס

  • פחם הקוקוס מסלק כלור וחומרים אורגניים מהמים וכתוצאה מכך המים נקיים מכלור, ללא טעמי לוואי וריחות רעים.
  • פחם הקוקוס גם משפר את טעם המים.
  • הסיליפוס מונע התגבשות אבנית במים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כל עוד טעם המים סבבה ולא מתבאסים לישתות ישירות מהברז לדעתי זה אחלה.

השיקולים שלי מעבר לזה היו גם קצב זרימה של מי ברז וכמות מים גדולה, ככה שלא אאלץ להתקין ברז קטן נוסף שבו המים יזרמו רק פעם בחצי יום בעת מילוי הבקבוק למקרר.

וכמובן מההיצע שקיים רק דגמים עם בדיקת NSF ישירות ולא "תואם תקן NSF וכו'", בנושא הזה המסנן שמצויין מעלה אמור להופיע אצלם ברשימה אאל"ט.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 12 שעות, FROGIE כתב:

אני משתמש רק בזה והטעם מצו

תלוי באזור בו אתה גר. אצלי גם יש סנן כזה ועדיין טעם המים לא משהו. אני נהנה יותר לשתות מים מינרלים

פורסם
לפני 14 שעות, FROGIE כתב:

לא קראתי הכל.

אני משתמש רק בזה והטעם מצויין וממש קצת אבנית, מה החיסרון הגדול בזה?

 

טכנית החסרון הוא שהפילטר הזה מיועד רק לשיפור טעם המים. בנוסף גם הספיקה דרכו נמוכה (לא כיף למלא בקבוק / קומקום / סיר במים בקצב כזה).

יש כמה תקני NSF רלוונטיים:

 

1. NSF 42 – AESTHETIC EFFECTS - שזה מה שיש לפילטר שלך.

הוא מטפל ב: Chlorine, taste and odor, chloramine, particulate, iron, manganese, zinc and total dissolved + solids (TDS)

כלומר שהמים יראו נקיים ולא יהיה להם טעם של כלור.

 

2. NSF 53 – HEALTH EFFECTS - שזה מה שאני מעדיף שיהיה (בנוסף ל42).

זה כולל: This standard offers over 50 contaminant reduction claims. Some of the most popular include: lead, Cryptosporidium, VOCs and chromium.

 

3. NSF 401 - EMERGING COMPOUNDS/INCIDENTAL CONTAMINANTS - שזה גם רצוי מבחינתי (והיה בפילטר הקודם).

מכסה: This standard offers up to 15 specific contaminant reduction claims. Some of the most popular categories include prescription drugs, over-the-counter medications, herbicides, pesticides and chemical compounds.

 

אומנם מי השתיה בישראל טובים וכנראה שהשניים האחרונים לא הכרחיים, אבל אם אפשר, אני מעדיף שיהיו. הפילטר שהגיק קנה (ואני בעקבותיו) נבדק לפי שני הראשונים ומתועד אצלם באתר. גם הספיקה שלו גבוהה בהרבה.

 

טיפול באבנית בכלל מכוסה על ידי NSF 44, אבל זה תכלס כל מתקני הסיליפוס וכו' שאני מעדיף להמנע מהם.

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...