Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שידרוג קיה פיקנטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

אמ;לק: הוספה של מרימי חלונות, קיפול מראות, מצלמת דרך (Proof?), וGPS Tracker לקיה פיקנטו 2018.

 

כן, אני יודע, אני מגזים, אני לפעמים מטורף ומוגזם. אבל אני אוהב את זה.

מאז היונדאי אקסנט 2001 שלי, עליה השלום והברכה, לא היה לי רכב.

היו שורטים לי את הרכב בחנייה, הייתי עושה פטרולים ועליות משמר ליד הרכב. (כן, כן, כולל אפוד מג"ב, ובטונדות תצפית)

נהגים עיוורים שלא יודעים לחנות, ושוודים שמנסים לפרוץ בשלומיאליות, ועושים נזקים. ועדיין לא מצליחים לגנוב.

למה? השקעתי ברכב, ולא היה משתלם לקבל עליו את המחירון.

מע' שמע ב-7,500 ₪, +  מושבים אפטרמרקט 3,000 ₪, פוליש ווקס, ועוד.

שלא נזכיר את המכניקה, שדינדשתי מפגוש לפגוש.

צעיר, חולה הגה, ודי לא אחראי כלכלית.

ב-2018 קניתי קיה פיקנטו EX, מהניילונים.(קפה קטן, שיחת נימוסין עם היבואן, פרידה ברישרושים מ80,000 ₪, והיידה, כביש החוף בדרך לחגוג במסעדה).

רק שלא חשבתי על כך שאני אעבוד באיזור ללא חנייה.

חניתי ליד הבית.

רכב מהניילונים היה לעגלת קניות, ובימי שישי.

חזרתי מהעבודה, ניסיתי להניע את הרכב, ולא היה חשמל.

מוזר, אין חשמל, יצאתי מהרכב, בצד של המושב האחורי מהצד של הנוסע, הבחנתי בדפיקה.

הבנתי מיד מה קרה, האידיוט/ית נכנס/ה בשעה טובה בפיקנטו, האזעקה צווחה, והשתוללה, ואני? אני הייתי בעבודה.

(שלא נדבר על התנצלות לשכנים שלי אח"כ, כשלא כיביתי את האזעקה).

המצבר נגמר.

בלי באמת יכולת להבין את גודל הנזק, נכנסתי בשערי החשמלאי רכב שלי.

"המצבר גמור חביבי, תקנה חדש".

קניתי, וכהרגלי בקודש, קניתי את הכי טוב שאני מכיר.

800 שקל מטבעות עוברים לסוחר, ואני התהדרתי בשנפ חדש.

"מה תרצה לעשות עם המצבר הישן?" שאל.

ועניתי: "אויש, אל תשאל, זה כולל את הנהג שנכנס בי, והמקום שהשמש לא זורחת אצלו".

אבל בגלל שהיה מאוחר מידי, הקרבתי את המצבר על מזבח הדלפק אצל החשמלאי, ומדי פעם בפעם, אני מקבל ממנו גלויה של דרישת שלום. כשאני עובר ליד החשמלאי רכב.

 "זהו!" החלטתי בפסקנות. זה יותר לא יקרה.

אני צריך מרימי חלונות, קיפול מראות, ומצלמת דרך עם חיישני חנייה. 

התיישבתי לקרוא את המקומון האזורי, נתקלתי בתפיסה של הכנופיה השוודית החמישית  שנתפסה על חם בדרכה לפרוץ למכוניות. רק בחודש האחרון.

"רגע", היססתי. "המחירון של הרכב של 66,000, (כן, עשיתי רק 8,000 ק"מ). אבל יתנו לי רק 57,000 ₪, ועוד יורידו לי השתתפות עצמית). וזה לא כולל שהשקעתי במערכת מולטימדיה של אנדרואיד 3,400₪, רמקולים של פיוניר, סאב, 2,900₪, ודקורציות מכאן ועד טימבוקטו. (כיסויי מושבים איכותיים 700₪, כיסוי הגה 70₪, לדים 100 ₪, שטיחים, ועוד)  

הזמנתי גם GPS Tracker...

נו שויין, 

אבל החשש שלי שדברים לא איכותיים יעשו לי קצרים.

נזכרתי שיש פורום מצויין, שאני אוכל להתייעץ.

והגעתי עד הלום.

 

(חברים, כתבתי את הכל בחיוך, אם הצלחתי לגרום גם לכם לחייך, אני שמח).

חודש טוב ומבורך...

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...