Jump to content

roey232

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של roey232

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. שלום לכל חברי הפורום. אמ;לק: הוספה של מרימי חלונות, קיפול מראות, מצלמת דרך (Proof?), וGPS Tracker לקיה פיקנטו 2018. כן, אני יודע, אני מגזים, אני לפעמים מטורף ומוגזם. אבל אני אוהב את זה. מאז היונדאי אקסנט 2001 שלי, עליה השלום והברכה, לא היה לי רכב. היו שורטים לי את הרכב בחנייה, הייתי עושה פטרולים ועליות משמר ליד הרכב. (כן, כן, כולל אפוד מג"ב, ובטונדות תצפית) נהגים עיוורים שלא יודעים לחנות, ושוודים שמנסים לפרוץ בשלומיאליות, ועושים נזקים. ועדיין לא מצליחים לגנוב. למה? השקעתי ברכב, ולא היה משתלם לקבל עליו את המחירון. מע' שמע ב-7,500 ₪, + מושבים אפטרמרקט 3,000 ₪, פוליש ווקס, ועוד. שלא נזכיר את המכניקה, שדינדשתי מפגוש לפגוש. צעיר, חולה הגה, ודי לא אחראי כלכלית. ב-2018 קניתי קיה פיקנטו EX, מהניילונים.(קפה קטן, שיחת נימוסין עם היבואן, פרידה ברישרושים מ80,000 ₪, והיידה, כביש החוף בדרך לחגוג במסעדה). רק שלא חשבתי על כך שאני אעבוד באיזור ללא חנייה. חניתי ליד הבית. רכב מהניילונים היה לעגלת קניות, ובימי שישי. חזרתי מהעבודה, ניסיתי להניע את הרכב, ולא היה חשמל. מוזר, אין חשמל, יצאתי מהרכב, בצד של המושב האחורי מהצד של הנוסע, הבחנתי בדפיקה. הבנתי מיד מה קרה, האידיוט/ית נכנס/ה בשעה טובה בפיקנטו, האזעקה צווחה, והשתוללה, ואני? אני הייתי בעבודה. (שלא נדבר על התנצלות לשכנים שלי אח"כ, כשלא כיביתי את האזעקה). המצבר נגמר. בלי באמת יכולת להבין את גודל הנזק, נכנסתי בשערי החשמלאי רכב שלי. "המצבר גמור חביבי, תקנה חדש". קניתי, וכהרגלי בקודש, קניתי את הכי טוב שאני מכיר. 800 שקל מטבעות עוברים לסוחר, ואני התהדרתי בשנפ חדש. "מה תרצה לעשות עם המצבר הישן?" שאל. ועניתי: "אויש, אל תשאל, זה כולל את הנהג שנכנס בי, והמקום שהשמש לא זורחת אצלו". אבל בגלל שהיה מאוחר מידי, הקרבתי את המצבר על מזבח הדלפק אצל החשמלאי, ומדי פעם בפעם, אני מקבל ממנו גלויה של דרישת שלום. כשאני עובר ליד החשמלאי רכב. "זהו!" החלטתי בפסקנות. זה יותר לא יקרה. אני צריך מרימי חלונות, קיפול מראות, ומצלמת דרך עם חיישני חנייה. התיישבתי לקרוא את המקומון האזורי, נתקלתי בתפיסה של הכנופיה השוודית החמישית שנתפסה על חם בדרכה לפרוץ למכוניות. רק בחודש האחרון. "רגע", היססתי. "המחירון של הרכב של 66,000, (כן, עשיתי רק 8,000 ק"מ). אבל יתנו לי רק 57,000 ₪, ועוד יורידו לי השתתפות עצמית). וזה לא כולל שהשקעתי במערכת מולטימדיה של אנדרואיד 3,400₪, רמקולים של פיוניר, סאב, 2,900₪, ודקורציות מכאן ועד טימבוקטו. (כיסויי מושבים איכותיים 700₪, כיסוי הגה 70₪, לדים 100 ₪, שטיחים, ועוד) הזמנתי גם GPS Tracker... נו שויין, אבל החשש שלי שדברים לא איכותיים יעשו לי קצרים. נזכרתי שיש פורום מצויין, שאני אוכל להתייעץ. והגעתי עד הלום. (חברים, כתבתי את הכל בחיוך, אם הצלחתי לגרום גם לכם לחייך, אני שמח). חודש טוב ומבורך...
      • 1
      • אהבתי
  2. אוקיי תודה על המידע לגבי אינדונזיה... ביחס מה זה משנה איפה הצמיג מיוצר... באותה מכונה אפשר להכניס 20% ניילון, ו-80% גומי... וגם להפך... בעניין של הסינים. בגלל ניסיון העבר שלי בתחום האלקטרוניקה נשבעתי שלא אתעסק עם סיני יותר! אני מחפש משהו מערבי, שיש עליו פיקוח יותר הדוק, שלא "יתעייף" לי אחרי חודשיים... ולא אזדקק לפרונט כל 4 חודשים...
  3. תודה על התגובה! התקציב שלי הוא 250-300 שקל לצמיג כולל עבודה ומע"מ... אבל אני לא מחפש סיני. כל הצמיגים שנתתי הם אירופאים. האם אתה מכיר אותם?
  4. לפי דעתי רק לפי היצרן! (אני לא איש מקצוע) הצמיגים צריכים לשרת את הרכב ולא להפך. אותם צמיגים על שני מרכבים שונים יהיה הבדל בלחץ אוויר. אני עשיתי את הטעות הזאת. יש לי אקסנט. נפחתי בלחץ 28. ולא הבנתי למה הרכב שלי זולל דלק... ולא נדבר בלאי מואץ. (פרסמתי בפורום בגלל הטעות הזאת התייעצות בקניית צמיגים חדשים) הלחץ התקני שלי הוא 30. מקווה שעזרתי
  5. שלום חברים. כחלק מהכנה של הרכב לחורף, רציתי להתייעץ איתכם על קניית צמיגים חדשים לרכב שלי. (הצמיגים שלי די עשו את שלהם) ראיתי את הדגמים הבאים: 1. תיאור הצמיג: 175/70R13 82 T EC201 סוג הצמיג: פרטי קוד מהירות: 190 קמ"ש-T יצרן: Dunlop אחריות: 4 שנים ארץ יצור מקור: אנגליה 2. תיאור הצמיג: 175/70 R13 82H LM701 סוג הצמיג: פרטי קוד מהירות: 210 קמ"ש-H יצרן: Dunlop אחריות: 4 שנים ארץ יצור מקור: אנגליה 3. תיאור הצמיג: 175/70 R13 SP 490 סוג הצמיג: פרטי קוד מהירות: 190 קמ"ש-T יצרן: Dunlop אחריות: 4 שנים ארץ יצור מקור: אנגליה 4. תיאור הצמיג: 175/70R13 82 T SPTRGT1 סוג הצמיג: פרטי קוד מהירות: 190 קמ"ש-T יצרן: Dunlop אחריות: 4 שנים ארץ יצור מקור: אנגליה 5. סוג הצמיג: פרטי קוד מהירות: 190 קמ"ש-T יצרן: Continental אחריות: 4 שנים ארץ יצור מקור: גרמניה תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...